Banca Transilvania colaboreaza cu Personetics pentru a integra inteligenta artificiala in serviciile sale 20.03.2018 0 1428 Banca Transilvania, a doua cea mai mare banca din Romania, colaboreaza cu Personetics, lider de piata in aplicatii bancare cognitive, pentru a oferi o experienta digitala superioara clientilor BT persoane fizice si IMM-uri, prin includerea inteligentei artificiale in serviciile sale.Aplicatia de banking cognitiv oferita de Personetics va fi integrata noilor versiuni BT24 Internet Banking si Mobile Banking, care vor fi lansate in acest an. Clientii Bancii Transilvania vor primi in timp real informatii personalizate, foarte utile pentru managementul banilor. "Obiectivul nostru este sa oferim clientilor cea mai buna experienta bancara prin integrarea celor mai puternice tehnologii din domeniul inteligentei artificiale si machine learning. Parteneriatul cu Personetics ne permite sa crestem viteza cu care iesim in piata cu oferte si informatii personalizate, pentru fiecare client BT. Acest parteneriat si lansarile care vor urma sunt un pas important in strategia noasta privind orientarea spre digital, spre experienta oferita clientilor", afirma Ömer Tetik, Director General, Banca Transilvania. "Ne bucuram sa colaboram cu o institutie inovatoare precum Banca Transilvania, care are o prezenta semnificativa in zona de retail si IMM. Avand in vedere tendintele actuale - open banking si acordul PSD2 - posibilitatea de a folosi datele pentru a oferi servicii si indrumare personalizata va deveni un diferentiator-cheie pentru institutiile financiare din Europa sau de oriunde din lume", declara David Sosna, Co-fondator si Director General, Personetics.Sursa: Banca Transilvania Articole similare Internet Banking Economie Subiecte relevante mobile banking Q & A