• 20.000 de euro cu preferentiala de la BT
  • 150 de lei in puncte STAR pentru mai multe cumparaturi
  • Cafea cadou de la 5 To Go
O noua campanie de shopping bancar lansata de Banca Transilvania, Ziua iubitorului declarat de cafea, vine cu discount la Creditul de nevoi personale si cu un cadou in puncte STAR pe cardul de cumparaturi STAR Forte pentru cei care aplica , pe pagina dedicata. Campania are loc in perioada 1 – 5 aprilie a.c. si este atat pentru clientii BT, cat si pentru cei care doresc sa lucreze de acum inainte cu Banca Transilvania.

Avantajele aduse de campanie:
  • Discount la Creditul de nevoi personale: fixa de 7,5 puncte procentuale si comision de analiza zero pentru:
    • Creditul de nevoi personale in varianta clasica (in loc de 9,9 puncte procentuale pentru clientii care primesc veniturile in cont BT, respectiv 10,9 pentru celelalte persoane);
    • Creditul de nevoi personale cu asigurare de viata si somaj (in loc de 9,5 puncte procentuale pentru clientii care primesc veniturile in cont BT, respectiv 10,5 puncte procentuale pentru celelalte persoane).
  • 150 de lei in puncte STAR pe cardul de cumparaturi STAR Forte achizitionat de la in cadrul acestei campanii. Punctele pot fi folosite ulterior pentru cumparaturi la peste 12.000 de parteneri ai programului STAR de la Banca Transilvania, unde beneficiaza de cumparaturi in pana la 18 rate fara sau de puncte STAR care reprezinta pana la 15% din valoarea cumparaturilor.
"Am ales pentru aceasta campanie doua dintre cele mai de succes produse ale bancii, imprumutul pentru planuri personale si cardul de cumparaturi, asa incat suntem siguri ca promotiile vor fi apreciate de clienti. Oferta noastra este pentru cei care stiu ca un plan bun sau o sesiune de shopping incepe si continua cu o cafea buna. Campania este un proiect dezvoltat in-house, in care fiecare etapa a mers foarte bine cu cofeina si cu zamBT." – declara Sergiu Mircea, Director Marketing & Comunicare, Banca Transilvania.

Banca Transilvania & 5 To Go ies impreuna la cafea

Partenerul BT in aceasta campanie este 5 To Go, cel mai mare lant de cafenele din Europa de Est si cea mai accesata franciza din Romania. Cei care cumpara cafea in perioada 1 – 5 aprilie a.c. la una dintre 90 de cafenele 5 To Go din tara primesc un cod, care, odata inregistrat pe pagina campaniei BT, poate aduce o cafea cadou. Banca Transilvania a sustinut cu finantare, chiar de la inceput, franciza 5 To Go, un brand 100% romanesc. Cele doua branduri sunt parteneri intr-o serie de proiecte, cum sunt:
  • Bucurestiul Intreprinzator – program dedicat celor care fac din Bucuresti capitala antreprenoriatului romanesc;
  • Mentorat pe bune – serie de intalniri intre antreprenori din tara;
  • UberGreen – serviciu de transport cu masini 100% electrice, in cadrul caruia BT si 5 To Go acopera o parte din costul de leasing al masinilor.
Banking + shopping = shopping bancar online

Banca Transilvania a lansat in Romania, in 2014, conceptul de shopping bancar . Acesta inseamna campanii de reduceri si alte beneficii la diferite servicii si produse din oferta BT. Tematica este inspirata din trenduri, evenimente sau sarbatori, lansand pana acum campanii precum: Bank to School, Bank Friday, DragoBT, Un Mai Muncitoresc, BaBeTe, BANKschet si Ziua Barbosilor.

Sursa: Banca Transilvania