Banca Transilvania este si ramane alaturi de clientii sai, asa incat anunta posibilitatea amanarii pana la 3 rate pentru creditele persoanelor fizice afectate de aceasta perioada.
Clientii care au dificultati temporare la plata ratelor - fie de natura medicala, carantina, izolare, fie din cauza situatiei economico-financiare conjuncturale - sunt indrumati sa contacteze banca pentru identificarea solutiei potrivite. Facilitatile se aplica la solicitarea clientilor afectati de actualul context, prin apelarea echipei Customer Care, disponibila 24h/24 la numarul de telefon 0264 308 080.
Din punct de vedere operational, implementarea solutiilor de amanare prevad prelungirea perioadei de creditare, fara niciun fel de costuri suplimentare, cu numarul de luni aferent. Exceptie este creditul Prima Casa, unde amanarea inseamna redistribuirea ratelor lunare amanate pe perioada ramasa de creditare, in contextul actual al legislatiei. Banca a pregatit fluxuri de lucru care sa elimine deplasarea clientilor la banca.
Primul pas BT: prelungirea perioadei de gratie pentru clientii cu
carduri de credit Inca de saptamana trecuta, Banca Transilvania a anuntat o serie de masuri prin care isi sustine clientii.
Pentru cei peste 500.000 de posesori de
carduri de
credit s-a prelungit perioada de gratie pana in 25 mai. Clientii nu au nicio obligatie de plata in martie si aprilie a.c., prima fiind in luna mai a.c. BT a inceput, de asemenea, preluarea solicitarilor de amanare la plata ratelor pentru clientii
credite imobiliare care au dificultati financiare cauzate de actualul context.
Sursa: Banca Transilvania