Bancpost si Comisia Nationala a Romaniei pentru UNESCO, parteneriat strategic pentru promovarea valorilor culturale romanesti 06.03.2018 0 1283 Bancpost si Comisia Nationala a Romaniei pentru UNESCO anunta incheierea unui parteneriat strategic in cadrul caruia cele doua institutii vor derula actiuni de promovare a valorilor culturale romanesti si de constientizare a importantei cunoasterii si conservarii patrimoniului UNESCO din Romania. "Parteneriatul cu Comisia Nationala a Romaniei pentru UNESCO aduce recunoastere programelor educationale si culturale initiate si implementate de banca noastra pana in prezent si deschide noi perspective pentru initiativele viitoare. Bancpost este un sustinator activ al valorilor culturale romanesti, sprijinind proiecte relevante si de impact pe domenii nationale de interes: cultura, educatie si social. Prin sinergiile create intre resursele, platformele si competentele celor doua institutii, aceasta colaborare va amplifica contributia proiectelor comune la promovarea si prezervarea mostenirii culturale romanesti pentru generatiile viitoare." a declarat Aura Toma, Director Executiv Marketing si Comunicare, BancpostUnul dintre cele mai ample proiecte de responsabilitate sociala, initiat si implementat de Bancpost in parteneriat cu Ministerul Educatiei Nationale este programul “Tara ta, Traditia ta”, primul program de educatie culturala din Romania axat pe promovarea in scoli a Patrimoniului Cultural si Natural UNESCO. Programul, lansat in 2017, are ca obiectiv educarea tinerei generatii in spiritul valorilor culturale romanesti, al traditiilor si obiceiurilor autentice, pentru a oferi tinerilor repere sigure, consolidandu-le identitatea culturala. In 2018, acesta va fi extins la nivel national si va beneficia de patronajul Comisiei Nationale a Romaniei pentru UNESCO."Acest parteneriat reprezinta o dovada elocventa a afirmarii responsabilitatii sociale a mediului privat, in cazul de fata Bancpost, prin implicarea in promovarea unor valori fundamentale ale culturii noastre nationale, cum este cea a patrimoniului natural si cultural, in intreaga societate romaneasca si nu numai. Initiativa, deja lansata in acest an, privind Martisorul vine sa confirme cele afirmate anterior si sa deschida noi posibilitati de cooperare strategica pentru anii urmatori" a declarat Ani Matei, Secretar - General, Comisia Nationala a Romaniei pentru UNESCO.In 2018, prima initiativa in cadrul parteneriatului Bancpost - Comisia Nationala a Romaniei pentru UNESCO o reprezinta campania nationala "Mandru de Martisor" care promoveaza in randul tuturor romanilor recenta includere a traditiei Martisorului in Lista reprezentativa UNESCO a patrimoniului cultural imaterial al umanitatii, ca urmare a acceptarii in decembrie 2017 a dosarului transfrontalier elaborat de Romania impreuna cu Republica Moldova, Bulgaria si Fosta Republica Iugoslava a Macedoniei, tari in care se mai intalneste aceasta traditie. Este o recunoastere importanta, care alatura Martisorul celorlalte 14 obiective din Romania care fac deja parte din patrimoniul universal.Campania va rula in luna martie pe toate canalele de comunicare (TV, radio, online, social media), astfel incat mesajul ei sa ajunga la cat mai multi romani, intarindu-le respectul pentru traditie si sentimentul de mandrie nationala.Sursa: Bancpost Articole similare Economie Q & A