Bancpost sprijina proiectul social "Made in Rural", dezvoltat de World Vision Romania 18.08.2015 0 1429 Bancpost sustine financiar proiectul "Made in Rural" derulat in aceasta perioada de organizatia World Vision Romania. Programul este axat pe dezvoltarea economica din zonele rurale si stimularea antreprenoriatului la sate. Beneficiarii programului sunt locuitori din 11 judete, respectiv Alba, Bistrita-Nasaud, Brasov, Constanta, Cluj, Dolj, Ialomita, Iasi, Ilfov, Vaslui si Valcea."Made in Rural" faciliteaza accesul comunitatilor locale la sesiuni de consiliere si mediere profesionala in vederea gasirii unui loc de munca si stimuleaza spiritul antreprenorial prin valorificarea talentelor in mestesuguri traditionale. De asemenea, participantii la aceste cursuri sunt ajutati sa redacteze planuri de afaceri ce intra ulterior in competitie pentru finantarea celor mai bune idei de afaceri."Angajamentul Bancpost este de a sprijini in mod activ economia si valorile autentice romanesti, atat prin solutiile de finantare pe care le oferim clientilor nostri, cat si prin asumarea rolului social pe care consideram ca il avem. Mesterii populari sunt o resursa foarte valoroasa a Romaniei cu potential extraordinar de succes pentru detinatorii acestor talente si ne bucuram ca prin intermediul World Vision Romania putem contribui la sustinerea lor si la dezvoltarea comunitatilor locale", a declarat Aura Toma, Director Marketing si Comunicare Bancpost."Made in Rural este un program pentru oamenii talentati si priceputi din satele romanesti, care, in acelasi timp, au curajul de a se reinventa, de a se pregati pentru o viata noua, antreprenoriala, care treptat le va da posibilitatea de a-si creste veniturile si increderea in propriile forte. Practic, prin acesti artizani are loc o renastere a satului romanesc traditional si o regasire a unei mosterniri culturale definitorii. In acelasi timp, noii mestesugari antreprenori vor contribui la construirea unor comunitati mai puternice, capabile sa-si ingrijeasca copiii si sa-i indrume catre un viitor implinit. Fundatia World Vision Romania este prezenta in ruralul romanesc cu ample programe de dezvoltare comunitara care trasforma vietile copiilor si ale familiilor lor - copiii au conditii mai bune de studiu si acces la servicii medicale de calitate, iar parintii lor au mai multe oportunitati profesionale si antreprenoriale", a declarat Oana Serban, PR & Communications Manager World Vision Romania.Prin derularea "Made in Rural", World Vision si-a propus infiintarea a 17 ateliere mestesugaresti, in noua judete din tara, in parteneriat cu autoritatile locale. Centrele de creatie vor fi renovate si dotate cu echipamente si materie prima din fondurile programului, iar obiectele lucrate vor fi promovate pe platforma www.targuldelasat.ro, creata de World Vision Romania in urma cu trei ani, in beneficiul mesterilor populari din intreaga tara.Sursa: Comunicat de Presa Bancpost Articole similare Financiar Subiecte relevante CSR (Responsabilitate Sociala Corporatista) Q & A