• Prin BT Visual Help clientii isi pot gestiona cardurile mai usor
  • Optiunea BT Visual Help a fost lansata prin colaborarea cu FinTech-ul CallVU
  • Peste 50.000 de clienti persoane fizice au apelat la BT Visual Help in decurs de sase luni
Banca Transilvania extinde optiunea de self-banking BT Visual Help pentru clientii companii, asa incat acestia isi pot gestiona de acum inainte, inclusiv prin telefon, cardurile de business.

Prin BT Visual Help, daca un client apeleaza numarul de telefon 0264 30 80 28 al Call Center BT, urmeaza pasii indicati in mesajul inregistrat si accesaza linkul primit prin SMS, poate modifica limitele de tranzactionare pe , isi poate bloca temporar sau definitiv sau poate solicita reemiterea acestuia. De asemenea, prin BT Visual Help clientul poate primi sau trimite de la/catre echipa Call Center diverse fisiere in timpul convorbirii cu aceasta, ceea ce faciliteaza solutiile rapide.

Lansata la Banca Transilvania in aprilie a.c. datorita parteneriatului cu FinTech-ul CallVU, optiunea este deja disponibila pentru clientii persoane fizice. CallVU este unul dintre FinTech-urile internationale cu care BT colaboreaza pentru a lansa oferi noi experiente digitale clientilor. Compania ofera o platforma omni-channel prin intermediul careia clientii care apeleaza echipa Call Center sunt ghidati catre zona de digital self-service.

"Ne bucuram sa extindem BT Visual Help pentru antreprenori. Ne-au incurajat foarte mult rezultatele obtinute de la lansare: peste 50.000 de clienti persoane fizice au apelat la BT Visual Help in decurs de sase luni. Impreuna cu CallVU vom continua in perioada urmatoare lansarea de optiuni noi pentru clientii nostri", afirma Gabriela Nistor, Director General - Adjunct Retail Banking, Banca Transilvania.

"Focusul Bancii Transilvania pentru a inova si lansa noi servicii pentru clienti este o experienta foarte placuta pentru noi. Suntem bucurosi sa fim unul dintre partenerii BT, care contribuie la proiectarea, implementarea si lansarea de solutii inovative impreuna cu banca", declara Ori Faran, Chief Executive Officer - CallVU.

Sursa: Banca Transilvania