Banking prin telefon pentru antreprenori, prin BT Visual Help Carduri 24.10.2019 Adauga intrebare / subiect de discutie Notare: Notari totale: 0 Numar total afisari: 51 ArticleRatingCommentHeaderText Nume: Adresa de e-mail: Atentie! Intrebarile FinZoom.ro au fost mutate pe noul forum finzoom: forum.finzoom.ro. Intrebarile adaugate aici nu vor primi un raspuns din partea (analistilor) FinZoom.ro. Adauga un nou comentariu mai jos: Doresc sa subscriu la newsletter-ul FinZoom (adresa ta de e-mail si numarul de telefon sunt confidentiale si nu vor fi publicate pe site) Doresc sa fiu notificat prin e-mail cu privire la noi comentarii pe aceasta tema. Prin BT Visual Help clientii isi pot gestiona cardurile mai usorOptiunea BT Visual Help a fost lansata prin colaborarea cu FinTech-ul CallVUPeste 50.000 de clienti persoane fizice au apelat la BT Visual Help in decurs de sase luniBanca Transilvania extinde optiunea de self-banking BT Visual Help pentru clientii companii, asa incat acestia isi pot gestiona de acum inainte, inclusiv prin telefon, cardurile de business.Prin BT Visual Help, daca un client apeleaza numarul de telefon 0264 30 80 28 al Call Center BT, urmeaza pasii indicati in mesajul inregistrat si accesaza linkul primit prin SMS, poate modifica limitele de tranzactionare pe card, isi poate bloca temporar sau definitiv cardul sau poate solicita reemiterea acestuia. De asemenea, prin BT Visual Help clientul poate primi sau trimite de la/catre echipa Call Center diverse fisiere in timpul convorbirii cu aceasta, ceea ce faciliteaza solutiile rapide.Lansata la Banca Transilvania in aprilie a.c. datorita parteneriatului cu FinTech-ul CallVU, optiunea este deja disponibila pentru clientii persoane fizice. CallVU este unul dintre FinTech-urile internationale cu care BT colaboreaza pentru a lansa oferi noi experiente digitale clientilor. Compania ofera o platforma omni-channel prin intermediul careia clientii care apeleaza echipa Call Center sunt ghidati catre zona de digital self-service."Ne bucuram sa extindem BT Visual Help pentru antreprenori. Ne-au incurajat foarte mult rezultatele obtinute de la lansare: peste 50.000 de clienti persoane fizice au apelat la BT Visual Help in decurs de sase luni. Impreuna cu CallVU vom continua in perioada urmatoare lansarea de optiuni noi pentru clientii nostri", afirma Gabriela Nistor, Director General - Adjunct Retail Banking, Banca Transilvania."Focusul Bancii Transilvania pentru a inova si lansa noi servicii pentru clienti este o experienta foarte placuta pentru noi. Suntem bucurosi sa fim unul dintre partenerii BT, care contribuie la proiectarea, implementarea si lansarea de solutii inovative impreuna cu banca", declara Ori Faran, Chief Executive Officer - CallVU.Sursa: Banca Transilvania