Banca Transilvania, cea mai mare banca din Romania, si CallVU, companie care ofera solutii omni-channel inovative, anunta inceputul unui parteneriat prin care BT ofera clientilor o noua experienta digitala, prin self-banking pe telefonul mobil.

Datorita acestei colaborari, Banca Transilvania lanseaza BT Visual Help, optiune prin care clientii persoane fizice pot gestiona facil, non-stop si gratuit, prin telefon, cardurile. Prin BT Visual Help, clientii persoane fizice isi pot bloca temporar sau definitiv , pot solicita reemiterea unui dupa blocarea definitiva a acestuia si pot modifica limitele de tranzactii cu . Lansarea are loc dupa o perioada de testare, in care facilitatea se bucura deja de succes: peste 10.000 de clienti ai bancii au apelat la BT Visual Help in decurs de doua luni.

"Nevoile noastre de business sunt legate mai ales de impulsionarea cresterii adoptiei serviciilor digitale si de oferirea unor experiente pozitive clientilor nostri. CallVU s-a potrivit foarte bine si a venit cu ceea ce ne doream, o solutie de digitalizare a interactiunii clientilor cu call centerul BT, ceea ce ne ajuta sa facem inca un pas in strategia noastra de a avea focus pe tehnologie si de a construi brandingul digital al bancii " afirma Gabriela Nistor, Director General - Adjunct Retail Banking, Banca Transilvania.

"Obiectivul solutiei CallVU Digital Engagement este de a transforma intr-o mod digital serviciile, pentru un grad cat mai ridicat de satisfactie a clientilor. De la procese complexe si de mare importanta, la banking-ul de zi cu zi. Colaborarea noastra cu echipa Bancii Transilvania atinge tocmai aceste obiective, printr-o colaborare stransa, care include strategii comune de planificare, gandire si implementare" - declara Ori Faran, CEO si fondator CallVU.

CallVU ofera o platforma omnichannel prin intermediul careia clientii care apeleaza echipa Call Center sunt ghidati catre zona de digital self-service pentru a realiza cateva actiuni specifice cu ajutorul telefonului. Aceasta ajuta la contactarea persoanelor din echipa Call Center, cat si la completarea unor formulare si trimiterea de documente, facilitand astfel comunicarea in timp real, prin colaborare digitala.

BT Visual Help, banking fara a veni la banca

Pentru a accesa BT Visual Help, clientii Bancii Transilvania trebuie sa apeleze numarul de telefon 0264 30 80 28, sa urmeze pasii indicati de mesajul inregistrat, dupa care sa acceseze linkul pe care il primesc prin SMS.
BT Visual Help va oferi in curand si alte facilitati atat pentru clientii persoane fizice, cat si pentru antreprenori.

Sursa: Banca Transilvania