Banca Comerciala Romana a primit, din martie pana in prezent, aproximativ 36.000 de cereri de amanare a ratelor din partea persoanelor fizice, din care a reusit sa implementeze circa 30.000 de solicitari. Dintre clientii cu cereri aprobate, 65% sunt pentru solutia BCR, cu trei luni amanare, iar 35% pentru cea oferita prin Ordonanta de Guvern 37/2020, cu pana la noua luni amanare.
In ultima saptamana, BCR a decis sa contacteze telefonic, in mod proactiv, alti 13.000 de clienti cu posibile
probleme financiare pentru a le oferi sprijin si a gasi impreuna solutii pentru depasirea momentelor mai dificile. Pornind de la premise de
educatie financiara, expertii din reteaua BCR le-au prezentat clientilor care sunt optiunile lor, ce inseamna amanarea unei rate, cum arata graficul unui
credit dupa amanare si ce impact poate exista in viitor.
BCR a pus la dispozitia clientilor sai persoane fizice mai multe posibilitati de depunere a solicitarii de amanare a ratelor:
- Prin intermediul platformei digitale George, pe loc, gratie unui flux 100% digital, disponibil in magazinul aplicatiei;
- Online, printr-un formular special disponibil pe site-ul www.bcr.ro;
- Prin Contact Center, la numarul de telefon *2227 – fie direct la operator, fie prin intermediul unui nou robot telefonic, lansat recent, prin care au fost preluate deja aproape 600 de cereri;
- Sucursalele BCR.
Indiferent de solutia aleasa, amanarea se realizeaza fara a fi necesara prezenta fizica. BCR le recomanda clientilor sa apeleze in special la primele doua solutii. In mod specific, aplicatia de amanare a ratelor, disponibila in George, ofera practic raspuns si aprobare pe loc, inclusiv cu receptionarea noului grafic de rambursare.
Totodata, BCR a primit peste 1.000 de solicitari de amanare a ratelor si din partea persoanelor juridice. Aproximativ 500 au venit dinspre micro-antreprenori, peste 80% dintre ele fiind deja solutionate, iar alte 530 au fost depuse au fost depuse de companiile cu o cifra de afaceri de peste 1 milion de euro, cu o rata de implementare de aproximativ 75%.
Sursa: BCR