BCR atrage 10.000 de noi clienti de Mobile Banking in fiecare luna 22.05.2017 0 1583 Numarul de clienti, persoane fizice, care folosesc serviciile de Mobile Banking si Internet Banking furnizate de BCR a crescut semnificativ in ultimul an si exponential in ultimii patru aniIn 2017, BCR a atras, in medie, 10.000 de noi utilizatori de Mobile Banking pe luna, iar la finele lui 2016 a consemnat o crestere anuala de peste 150% a clientilor activiServiciile digitale ale Bancii Comerciale Romane (BCR) au inregistrat cresteri consistente ale numarului de utilizatori, datorita investitiilor realizate de banca pe acest segment, atat in dezvoltarea produselor, cat si in educarea angajatilor si clientilor."Daca in 2013, la un an dupa ce am lansat serviciul de Mobile Banking, aveam 10.000 de clienti activi, anul acesta am ajuns sa crestem cu 10.000 de clienti activi pe luna. Este un rezultat direct al resurselor pe care le alocam pentru serviciile noastre digitale. Avem, in prezent, o comunitate de 2.400 de angajati BCR, supranumita Liga Expertilor Digitali, care actioneaza, atat la nivel central, cat si in reteaua de unitati ca ambasadori ai serviciilor digitale. Vorbim, practic, de o treime din angajatii BCR, care si-au asumat promovarea si oferirea de suport in digitalizare, atat in randul angajatilor nostri, cat si in cel al clientilor", declara Marian Ignat, Director Executiv Digital Banking in cadrul BCR.La ora actuala, 99% dintre angajatii BCR sunt utilizatori activi ai serviciilor digitale ale bancii. Totodata, aplicatia de Mobile Banking a BCR a inregistrat peste 250.000 de descarcari in 2017, de peste trei ori mai multe decat in 2014."Tehnologia schimba rapid modul nostru de viata. E suficient sa facem o comparatie cu felul in care comunicam, ne informam si tranzactionam in prezent, fata de ce se intampla in 2013-2014, si vom realiza cat de multe s-au schimbat. Si este esential sa tinem pasul. BCR a ales sa se implice direct si constant in viata financiara a clientilor sai, avand la baza doi piloni strategici: leadership in inovatia digitala si educarea clientilor si angajatilor", spune Marian Ignat.Sursa: BCR Subiecte relevante clienti mobile banking internet banking banci internet Q & A