BCR - Programul de Lucru cu Publicul 23.12.2014 1 1021 Programul de lucru cu publicul va fi afisat la loc vizibil in toate unitatile banciiBanca Comerciala Romana (BCR) informeaza publicul ca unitatile sale teritoriale retail si centrele de afaceri corporate nu vor avea program cu publicul in zilele de 25, 26 Decembrie 2014 si 1, 2 Ianuarie 2015 (Sarbatori legale).In data de 24 Decembrie 2014, unitatile teritoriale retail vor avea program normal, cu exceptia unitatilor mici care vor avea program redus de lucru cu publicul, pana la ora 14:00. Banca va asigura permanenta serviciilor pentru clientii sai prin unitatile teritoriale care vor avea program standard.In data de 31 Decembrie 2014, toate unitatile teritoriale vor avea program redus de lucru cu publicul, pana la ora 13:00.Programul de lucru cu publicul va fi afisat la loc vizibil in toate unitatile bancii.BCR a luat toate masurile pentru a asigura colectarea numerarului de la clientii bancii. Totodata, va fi asigurata si alimentarea cu cash a bancomatelor (ATM), a automatelor de schimb valutar (ASV) si a masinilor multifunctionale (MFM) ce vor fi permanent la dispozitia clientilor, 24 de ore din 24, 7 zile din 7, inclusiv sarbatorile legale.In aceasta perioada, detinatorii de carduri BCR vor putea face plati la oricare dintre comerciantii care accepta carduri, iar serviciul de Asistenta de urgenta pentru detinatorii de carduri va fi, ca de obicei, disponibil 24 de ore din 24. Clientii BCR au la dispozitie cea mai mare retea nationala de ATM - circa 2.050 de bancomate si 13.500 de POS.Mai mult, clientii bancii vor avea acces 24/7 la propriile resurse financiare si vor putea sa efectueze operatiuni bancare:prin internet, utilizand Click 24 Banking BCR:de la orice calculator, accesand 24banking.rode pe telefonul mobil, utilizand aplicatiile dedicate pentru iPhone si Android sau utilizand solutia optimizata pentru telefoanele mobile, accesand m.24banking.roprin telefon, utilizand Alo 24 Banking BCR (apel gratuit InfoBCR, la numarul 0800.801.BCR (0800.801.227) din orice retea nationala, disponibil non-stop)prin serviciul Tranzactii Mobile BCR (apeland *183#)prin intermediul echipamentelor de tip self service disponibile atat in zonele Easy 24 Banking sau la terti.In plus, clientii care apeleaza InfoBCR vor beneficia non-stop de urmatoarele servicii:Suport Tehnic in utilizarea serviciilor de operatiuni bancare la distanta (Alo si Click 24 Banking BCR, Tranzactii Mobile BCR);Asistenta de urgenta pentru detinatorii de carduri BCR;Informatii personalizate si generale despre produsele si serviciile BCR.Numerele de telefon InfoBCR:0800.801.BCR (0800.801.227), apelabil gratuit din orice retea nationala sau +4021.407.42.00 apelabil din strainatate la tarif normal;021/311.10.01 sau 021/311.02.16, apelabile din orice retea din tara si din strainatate, la tarif normal.Zonele Easy 24 Banking BCR vor fi disponibile tuturor posesorilor de carduri bancare. Easy 24 Banking BCR este o zona amenajata in cadrul anumitor unitati BCR, disponibila 24 de ore din 24, 100% automatizata, dotata cu echipamente ce permit efectuarea de operatiuni bancare cu si fara numerar.Sursa: Comunicat de Presa BCR Subiecte relevante program de lucru banci Q & A