BCR Scoala de Business, in parteneriat cu PRO TV, lanseaza un concurs pentru antreprenori cu un premiu cash de 10.000 de euro si consultanta de business 17.02.2021 0 569 • Ambasadorii BCR Scoala de Business revin cu sfaturi de educatie antreprenoriala in emisiunea Imperiul Leilor;• La doar un an de la lansare, platforma BCR Scoala de Business a ajuns la peste 9.000 de utilizatori. Banca Comerciala Romana, prin programul BCR Scoala de Business, in parteneriat cu PRO TV, lanseaza un concurs online, in care antreprenorii sunt invitati sa se inscrie pe pagina www.concursimperiulleilor.protv.ro, sa-si faca cont pe platforma www.bcrscoaladebusiness.ro si sa isi prezinte planurile de viitor pentru a castiga un premiu cash de 10.000 de euro din partea BCR. In plus, castigatorul va beneficia de consultanta de business de la echipa BCR.Participantii la concurs trebuie sa prezinte povestea afacerii pe care o conduc, precum si motivatia ce sta in spatele inscrierii la concurs si felul in care vor folosi cei 10.000 de euro pentru a dezvolta un business inteligent. Textele, ce vor fi evaluate de juriul competitiei, nu trebuie sa depaseasca 1.500 de caractere cu spatii si pot include informatii despre domeniul de activitate, inovatia adusa de produsul/serviciul oferit, impactul businessului in comunitate, profitabilitatea afacerii, potentialul de crestere sau participarea in acceleratoare/incubatoare de afaceri. Participantii sunt indemnati sa prezinte si un moment dificil cu care s-au confruntat si pe care l-au depasit ulterior. Juriul va fi format din experti BCR in consultanta pentru firme micro si IMM-uri.BCR Scoala de Business revine alaturi de antreprenori la emisiunea Imperiul Leilor, difuzata pe PRO TV, si sustine afacerile romanesti aflate la inceput de drum.Ambasadorii BCR in cadrul emisiunii, Dana Dima, Vicepresedinte Retail & Private Banking BCR, si Bogdan Cernescu, Director Corporate Coverage, au interventii in fiecare din cele 13 emisiuni oferind sfaturi practice de educatie antreprenoriala. Printre cele 13 teme abordate in emisiune se numara analiza de piata, cum obtii finantare, surse de venituri, planul de afaceri, pitch-ul de nota 10 sau planul de criza, iar subiectele vor fi detaliate inainte de emisiune in discutii live pe pagina de Facebook a PRO TV, la care vor participa Dana si Bogdan alaturi de Ionut Stanimir, Directorul de Marketing si Comunicare BCR. „Imperiul Leilor a ajuns la cea de-a doua editie si ne bucuram sa putem fi din nou alaturi, ca parteneri, in acest demers de promovare a antreprenorilor romani. Am lansat platforma BCR Scoala de Business anul trecut intr-un context foarte dificil si cei 9.000 de utilizatori demonsteaza ca am facut pasul potrivit. Pentru a crea o afacere de succes este nevoie de perseverenta si munca sustinuta, si orice ajutor din partea unor specialisti cu experienta poate contribui semnificativ in accelerarea acestui proces ce poate fi dificil, dar si plin de satisfactii”, sustine Dana Dima, Vicepresedinte Retail & Private Banking BCR.„Pentru a crea un business inteligent este nevoie de un cumul de lucruri, precum o analiza de piata realizata corect, un plan de afaceri bine pus la punct, un produs sau serviciu de calitate ce vine in intampinarea nevoilor pietei sau pregatirea pentru a atrage investitori. La BCR, credem cu tarie in dezvoltarea continua a mediului de afaceri romanesc si credem ca antreprenorii sunt cei care creeaza locurile de munca si indraznesc sa pregateasca un viitor mai bun pentru comunitatile lor”, spune Bogdan Cernescu, Director Corporate Coverage.La doar un an de la lansare, platforma BCR Scoala de Business a ajuns la peste 9.000 de utilizatori, antreprenori, manageri, liber profesionisti, profesori si studenti care doresc sa se pregateasca pentru o aventura in lumea businessului.BCR Scoala de Business este o platforma online cu lectii si sfaturi practice de business pentru antreprenorii aflati la inceput de drum, dar si pentru cei experimentati, unde acestia pot invata cum sa isi completeze abilitatile native si simtul afacerilor cu cunostintele necesare pentru a avea un business inteligent. Platforma cuprinde in prezent 4 cursuri, ce au in total peste 30 de capitole, 44 de materiale video si 40 de teste.Sursa: BCR Articole similare Financiar Q & A