BCR si Visa lanseaza primul program de gamification din banking: „Descopera Lumea BCR Visa” 11.11.2020 0 691 Programul poate fi accesat exclusiv in aplicatia mobila George si isi propune sa incurajeze adoptarea serviciilor digitale si utilizarea cardurilor bancare printr-un joc digital super-distractivBanca Comerciala Romana si Visa lanseaza primul program de gamification din banking: „Descopera Lumea BCR Visa”. Programul este disponibil in magazinul aplicatiei George, platforma de digital banking a Bancii Comerciale Romane, sub forma extensiei Visa Play & Explore si ofera peste 3.000 de premii printr-un joc online interactiv. Campania se aliniaza proiectelor de digitalizare lansate de BCR, in ultimii ani, prin care isi propune sa ofere clientilor experiente 100% digitale.Pentru a participa, clientii trebuie sa isi deschida, mai intai, un cont curent si sa obtina un card Visa, prin intermediul procesului 100% online de deschidere a unui cont curent disponibil la BCR si sa acceseze aplicatia George. Apoi, la fiecare plata de 30 de lei, realizata online sau prin aparatele POS cu unul dintre cardurile Visa, clientii BCR vor putea juca „Invarte Roata!” in cadrul extensiei Visa Play & Explore. Vor avea astfel posibilitatea de a obtine piese de puzzle sau premii instant constand in vouchere. Participantii la jocul digital vor putea completa apoi trei puzzle-uri - Adventure, Play si Experience - fiecare fiind compus din noua piese. Dupa ce finalizeaza toate cele trei puzzle-uri, vor avea sansa sa se inscrie la o tombola care ofera 10 smartphone-uri Samsung S20. Nu exista piese duble, astfel incat jucatorii pot colectiona doar piese de puzzle diferite dupa ce s-au distrat cu „Invarte Roata!”."Romanii platesc mult mai des cu cardul si alte dispozitive mobile, precum telefoane, tablete sau ceasuri inteligente, in detrimentul platilor cu numerar. La ora actuala, patru din cinci tranzactii prin card sunt plati la comercianti, fie in magazine sau in mediul online, iar aceasta tendinta s-a intensificat in contextul pandemiei, cand clientii s-au orientat tot mai mult catre platile contactless si online. Ne dorim sa incurajam acest comportament si sa-i recompensam cu premii si surprize pe cei care isi folosesc cardurile Visa pentru a plati, oferindu-le in acelasi timp o experienta unica si distractiva prin intermediul programului de gamification lansat impreuna cu BCR", a declarat Elena Ungureanu, Country Manager Visa in Romania. „Ne bucuram ca putem extinde universul lui George, platforma noastra de digital banking, cu o provocare chiar distractiva. Cu ajutorul partenerii nostri de la Visa, le punem la dispozitie clientilor o noua experienta 100% online de la un capat la celalalt, prin care incurajam utilizarea platilor non-cash si a serviciilor digitale. Peste 200 de functionalitati sunt disponibile acum in George, de la plati curente, pana la produse de finantare si refinantare si, iata, primul program de gamification. George devine astfel mai mult decat o banca digitala, este un univers de experiente unic in bankingul din Romania”, a declarat Eleni Skoura, Director Executiv Produse si Segmente Retail, Banca Comerciala Romana.Posesorii cardurilor de debit Visa Classic si Visa Platinum si cei ai cardurilor de credit Visa Classic, precum si clientii BCR care vor aplica pentru carduri Visa de acest tip in perioada campaniei sunt eligibili sa participe la campanie. Exista anumite tranzactii - retrageri de numerar, pariuri, transferuri si tranzactii de cazino - care nu sunt eligibile pentru campanie Gamificationul este o metoda care presupune folosirea de elemente si principii de joc in scopuri de invatare sau de marketing, iar Descopera Lumea BCR Visa este primul program de gamification digital din banking. Campania este derulata de BCR si Visa exclusiv digital, de la momentul contractarii cardurilor si pana la castigarea premiilor si isi propune sa stimuleze utilizarea cardurilor bancare in Romania, fiind disponibila in perioada 9 noiembrie 2020 - 31 ianuarie 2021.Sursa: BCR Articole similare Carduri Conturi Curente Q & A