BCR va permite accesul in unitati exclusiv pe baza de programare 14.10.2020 0 738 Ca masura suplimentara pentru protejarea sanatatii angajatilor si a clientilor sai si pentru reducerea timpilor de asteptare, Banca Comerciala Romana va permite accesul in unitati exclusiv pe baza de programare. BCR extinde astfel proiectul-pilot de programari telefonice, derulat in ultimele luni, care s-a dovedit de succesBanca Comerciala Romana va implementa, incepand de luni, 19 octombrie, un nou mod de functionare la nivelul intregii retele teritoriale, prin care clientii vor avea acces in sucursale exclusiv in baza unei programari telefonice. BCR extinde, astfel, proiectul pilot de programari prin telefon, derulat in ultimele luni, in 12 agentii din tara, care s-a dovedit a fi unul de succes. Programul a fost conceput pentru a pregati migrarea catre un nou mod de functionare in reteaua bancii, care urmareste cresterea gradului de confort si protectie pentru clienti, reducerea timpilor de asteptare, imbunatatirea eficientei operationale si incurajarea utilizarii lui George, platforma BCR de digital banking. Extinderea sistemului la nivelul intregii retele, incepand de luni, este una temporara si a fost accelerata de escaladarea, la nivel national, a ratei de cazuri de infectare cu COVID-19, precum si de apropierea sezonului rece, in contextul in care exista cazuri in care se formeaza cozi in fata unitatilor bancare.“Siguranta si sanatatea clientilor nostri continua sa fie cele mai importante preocupari pentru noi. In ultimele luni, am accelerat procesele de transformare digitala si am implementat noi modele de lucru, care vin in intampinarea clientilor cu solutii cat mai practice. Ca urmare a contextului actual si a cresterii numarului de infectari, am decis sa extindem imediat, in toata reteaua BCR, sistemul de acces in agentii doar pe baza de programare. Este o masura unica in sistemul bancar din Romania, dar care s-a dovedit eficienta in alte industrii, asa cum este in medicina, servicii si in multe alte domenii. Aceasta decizie se aliniaza strategiei noastre, pe termen lung, de transformare a modelului de business, atat prin digitalizarea serviciilor si a produselor bancare, cat si prin deservirea clientilor pe principii de consiliere personalizata. Incurajam clientii sa apeleze la noul serviciu de progamare, deoarece ii va ajuta sa efectueze la timp si rapid orice operatiune bancara, iar timpul petrecut la banca va fi mult mai scurt”, a declarat Dana Dima, Vicepresedinte Executiv Retail si Private Banking, Membru al Comitetului Executiv. Fiecare agentie BCR va beneficia de un numar de telefon dedicat, unde orice client BCR va putea face o programare. Detaliile si numerele de telefon vor fi disponibile pe pagina de web a bancii, www.bcr.ro, la Contact Center BCR - *2227, dar si la sediul fiecarei sucursale. Astfel, orice client, persoana fizica sau juridica, va trebui sa sune la numarul de telefon aferent agentiei unde doreste sau necesita asistenta din partea unui angajat BCR. Totodata, angajatii BCR prezenti in sucursale vor fi pregatiti sa ajute clientii in stabilirea programarilor.De la izbucnirea pandemiei, BCR si-a extins progresiv si accelerat serviciile si produsele care pot fi accesate, atat in mediul online, cat si telefonic. Prin George, platforma de mobile & internet banking, clientii au posibilitatea, inca de anul trecut, sa isi gestioneze complet relatia cu banca 100% online: vizualizare conturi, generare extrase, blocare si deblocare carduri, marire limita de acces la cash prin card, plata facturi de furnizori, accesare & obtinere credit de nevoi personale sau refinantare credite de la alte banci, asset-management, asigurari si multe altele. Gratie eforturilor de popularizare a solutiilor digitale, volumul tranzactiilor prin George a crescut cu 130% in primele sase luni din 2020 comparativ cu aceeasi perioada de anul trecut, iar numarul de utilizatori a trecut de 900.000, in crestere cu 70% fata de 2019. BCR a inregistat o crestere de peste 150% la accesarea de produse bancare in mediul digital, cel mai mare apetit fiind pentru contul George online, care a ajuns la o pondere de 52% din totalul conturilor curente deschise in 2020, in timp ce peste 90% din conturile de economii se deschid acum online.Pentru a veni si in sprijinul persoanelor care nu sunt atat de familiarizate cu tehnologia, BCR a extins si gama de operatiuni disponibile prin telefon, in Contact Center, serviciu disponibil in fiecare zi, 24 de ore din 24. Astfel, in prezent, telefonic, se pot efectua urmatoarele operatiuni:• Verificare cont curent;• Asistenta de specialitate in utilizarea serviciilor de Internet si Mobile Banking;• Asistenta de urgenta si suport utilizare pentru carduri;• Preluare acord livrare carduri noi la domiciliu;• Plata facturi (in limita unei singure facturi si a unei sume maxima de 300 de lei);• Informatii personalizate si generale despre produsele si serviciile BCR;• Transferuri bancare prin serviciul Alo24;• Actualizare de date.Contact Center-ul BCR este functional non-stop, la urmatoarele numere de telefon: *2227 – numar cu tarif normal apelabil din retelele nationale fixe/mobile Telekom, Orange, Vodafone, RDS-RCS - sau +4.021.407.42.00 – numar cu tarif normal, apelabil din strainatate. Sursa: BCR Articole similare Economie Q & A