Biz este prima optiune a romanilor la categoria reviste de business 06.08.2018 0 997 Conform Consumer Choice Award, revista Biz este brandul preferat al romanilor in categoria "Reviste de business", potrivit unui studiu realizat de catre compania poloneza de cercetare de piata Netsonda. Consumer Choice Award este un sistem care masoara nivelul de satisfactie si acceptabilitate a marcilor de catre consumatori. Studiul este rezultatul unei analize complexe a preferintelor consumatorului, desfasurat in intervalul 18 decembrie 2017 - 24 ianuarie 2018. Studiul realizat de Grupul Netsonda are la baza 2.353 de interviuri si este reprezentativ la nivel regional, pentru ambele sexe si pentru varsta populatiei Romaniei intre 18 ani si 65 de ani. "Ne onoreaza toate premiile si recunoasterea pe care Biz le-a primit de-a lungul anilor. Cu atat mai mult, ne bucura aceasta distinctie pentru ca ea vine in urma unui studiu independent si este o confirmare a faptului ca brandul Biz si proiectele pe care le construim in jurul revistei sunt apreciate de publicul activ, interesat de inovatie, business si tedinte", spune Marta Usurelu, Managing Partner Biz Agency. Intre brandurile premiate local de catre Consumer Choice in acest an se mai numara Danone, Tuborg, Gerovital, Orange, Groupama, Lipton, HBO, Grand Cinema & More sau Kaufland. Factorii care au determinat alegerea brandurilor din Romania in sondajul Consumer Choice sunt: calitatea pe piata, diferentierea fata de alte marci din categorie, inovarea fata de alte marci din categorie, credibilitatea pe piata, satisfactia globala fata de alte marci din categorie, prescriptia, intentia de a cumpara sau recomandarea in categorieSursa: Revista Biz Articole similare Economie Q & A