finzoom logo 19 ani
  • Credite
      • Credite Ipotecare

      • Compara oferte
      • Catalog
      • Prima Casa
      • Credite de Nevoi Personale

      • Compara oferte
      • Catalog
      • Credite Auto

      • Compara oferte
      • Catalog
      • Leasing Auto

      • Compara oferte
      • Catalog
  • Carduri
      • Carduri de Credit

      • Compara
      • Catalog
      • Carduri de Debit

      • Compara oferte
      • Catalog
  • Depozite si Conturi
      • Depozite la Termen

      • Compara oferte
      • Catalog
      • Conturi de Economii

      • Compara oferte
      • Catalog
      • Conturi Curente

      • Compara oferte
      • Catalog
      • Pachete

      • Compara oferte
      • Catalog
  • Fonduri
      • Fonduri de Investitii

      • Compara oferte
      • Catalog
      • Fonduri de Pensii

      • Compara oferte
      • Catalog
  • IMM
      • Credite

      • Compara oferte
      • Catalog
      • Carduri de Credit

      • Compara oferte
      • Catalog
      • Carduri de Debit

      • Compara oferte
      • Catalog
      • Depozite la Termen

      • Compara oferte
      • Catalog
      • Conturi Curente

      • Compara oferte
      • Catalog
  • Articole
      • Categorii

      • Educatie
        • Revista Educatia Financiara
        • Banii pe Intelesul Copiilor
        • Consumer Classroom
        • Pastila de Educatie Financiara
        • BCR
      • Altele
        • Internet Banking
        • Promotii
        • Pachete
        • Private Banking
      • Piata de Capital
      • Credite
        • Credite Ipotecare
        • Credite de Nevoi Personale
        • Credite Auto
        • Credite Rapide
        • Leasing Auto
        • Prima Casa
      • Carduri
        • Carduri de Credit
        • Carduri de Debit
      • Economisire
        • Economisire Creditare
        • Conturi Curente
        • Conturi de Economii
        • Depozite la Termen
      • Fonduri
        • Fonduri de Investitii
        • Fonduri de Pensii
      • Asigurari
        • RCA
      • Servicii
        • Telefonie
        • Televiziune
        • Internet
      • IMM
        • Credite IMM
        • Carduri de Credit IMM
        • Carduri de Debit IMM
        • Depozite IMM
        • Conturi Curente IMM
      • Financiar
      • Economie
      • Produse
      • Video
      • Statistica
        • Curs Valutar
        • Indici interbancari
        • Indexuri DAE
    • Etichete
  • Resurse utile
      • Statistica

      • Curs valutar BNR
      • Indici bancari de referinta
      • Institutii financiare

      • Banci
      • Calculatoare

      • Calculator DAE Credit
      • Calculator Rambursare Anticipata
      • Calculator Credit Maxim (garantii)
      • Calculator Refinantare Credit
      • Calculator DAE Depozit
      • Calculator Pensie Privata
      • Calculator Investitii
      • Calculator Conturi de Economii
      • Calculator Plan de Economii
      • Calculator Plan de Acumulare
      • Widgets

      • Top 5 Credite Nevoi Personale
      • Top 5 Credite Ipotecare
      • Convertor valutar
      • Calculator Pensie
      • Calculator DAE Credite
      • Calculator Refinantare
  • CLUB FINZOOM
Ma abonez Forum

Abonare RSS

  • Educatie
  • Altele
  • Piata de Capital
  • Credite
  • Carduri
  • Economisire
  • Fonduri
  • Asigurari
  • Servicii
  • IMM
  • Financiar
  • Economie
  • Produse
  • Video
  • Statistica
  1. Compara Produse
  2. Articole
  3. Comunicat de Presa
  4. Black Friday in pandemie: peste 70% dintre romani au facut cumparaturile anul acesta de pe site-uri

Stiri si sfaturi

Arhiva 2006-2013

sectiune
ToateSFATURIVIDEOSTIRICOMUNICAT DE PRESAMODIFICARI PRODUSEEDUCATIE FINANCIARAGHIDURIINTREBARINOUTATI FINZOOM
categorii
EDUCATIECREDITE IPOTECARECREDITE DE NEVOI PERSONALECARDURI DE CREDITDEPOZITE LA TERMENFONDURI DE INVESTITII
  • Toate categoriile

    • Educatie
      • Revista Educatia Financiara
      • Banii pe Intelesul Copiilor
      • Consumer Classroom
      • Pastila de Educatie Financiara
      • BCR
    • Piata de Capital
    • Carduri
      • Carduri de Credit
      • Carduri de Debit
    • Fonduri
      • Fonduri de Investitii
      • Fonduri de Pensii
    • Servicii
      • Telefonie
      • Televiziune
      • Internet
    • Financiar
    • Produse
    • Statistica
      • Curs Valutar
      • Indici interbancari
      • Indexuri DAE
    • Altele
      • Internet Banking
      • Promotii
      • Pachete
      • Private Banking
    • Credite
      • Credite Ipotecare
      • Credite de Nevoi Personale
      • Credite Auto
      • Credite Rapide
      • Leasing Auto
      • Prima Casa
    • Economisire
      • Economisire Creditare
      • Conturi Curente
      • Conturi de Economii
      • Depozite la Termen
    • Asigurari
      • RCA
    • IMM
      • Credite IMM
      • Carduri de Credit IMM
      • Carduri de Debit IMM
      • Depozite IMM
      • Conturi Curente IMM
    • Economie
    • Video

Black Friday in pandemie: peste 70% dintre romani au facut cumparaturile anul acesta de pe site-uri de retail si prin aplicatii mobile

15.12.2020
0 565

• Black Friday in 2020: mai multa prudenta in cheltuieli, dar si orientare catre ingrijirea personala;
• Numarul romanilor care au ales sa faca cumparaturi anul acesta de Black Friday a fost mai mic fata de anul trecut, insa ramane mai mare fata de anul 2018;
• Dupa reducerile de Black Friday, romanii incep sa-si pregateasca lista de cumparaturi pentru urmatorul eveniment important, Sarbatorile de iarna.

In contextul actual, atat satisfactia romanilor dupa cumparaturile de Black Friday, cat si interesul pentru campaniile de reduceri de anul viitor au scazut fata de 2019, potrivit unui studiu realizat de Starcom, in parteneriat cu agentia de cercetare Reveal Marketing Research. Aceasta scadere a fost determinata, cel mai probabil, de perceptia consumatorilor asupra reducerilor de anul acesta si de o schimbare a prioritatilor in aceasta perioada.

Comportamentul consumatorilor romani a suferit cateva schimbari anul acesta, conform studiului Starcom. Majoritatea romanilor utilizatori de internet care au facut cumparaturi de Black Friday au cheltuit intre 1.000 si 2.000 lei, insa a crescut ponderea cumparaturilor pana in pragul de 100 lei, comparativ cu anul trecut. Au continuat sa predomine achizitiile din economii personale (39%), iar anul acesta s-a remarcat si o crestere a cumparaturilor prin cardul de
Stop scrolling! Oferta pe care o vezi doar o dată pe an. Dobândă de la 5,75% la creditul de nevoi personale.
credit
sau
Dobândă de la 5,75% la creditul de nevoi personale. Nu o lăsa să treacă, ia-ti creditul de nevoi personale online, în doar 10 minute!
nevoi personale
, economii dedicate campaniilor Black Friday, descoperiri de
Ia-ti acum cardul de credit pentru plati oriunde in lume, cu pana la 36 de rate fara dobanda pentru tranzactii efectuate pana la 36 decembrie 2025 | CEC Bank
cont
si imprumuturi.

Produsele cele mai cautate au fost articolele de vestimentatie si incaltaminte, produsele de ingrijire personala, a tenului si electrocasnicele, cu o rata foarte buna de conversie in cazul produselor de ingrijire personala si a tenului. In 2020, jumatate dintre cumparatori au cheltuit intre 100 si 300 lei pentru aceasta categorie. In acelasi timp, cele mai mari sume au fost cheltuite pe televizoare si produse electronice, unde 4 din 10 romani au cheltuit peste 1.000 lei.

In 2020, campaniile de reduceri timpurii nu au reusit sa creasca interesul romanilor fata de fenomenul Black Friday, precum s-a imtamplat in 2019. Cu toate acestea, s-a observat o usoara crestere in randul celor care si-au pregatit cosul de cumparaturi cu una-doua zile (4%) si cu o saptamana (6%) inainte de Black Friday. In crestere a fost si numarul consumatorilor care au achizitionat din timp produsele dorite, mai ales in weekendul de dinaintea zilei de Black Friday (40%).

Desi impactul surselor de informare cu privire la ofertele de Black Friday a scazut in 2020, consumatorii au fost expusi la foarte multa informatie – postarile de pe Facebook raman principalul canal de comunicare a fenomenului si principalul liant dintre brand si consumator. Tot in acest an, observam o crestere semnificativa in randul celor care au cumparat produsele dorite de pe site-ul retailerilor sau folosind aplicatii mobile: 7 din 10 dintre cei intervievati.

Perioada Black Friday de anul acesta a adus cu sine si mai multe asteptari din partea consumatorilor in ceea ce priveste ofertele si discount-urile. Utilizatorii de internet au afirmat ca au fost relaxati in perioada evenimentului, informandu-se din timp si simtind ca detin controlul in momentul achizitiei. Cu toate ca scorurile de „satisfactie” si „interes” sunt mai scazute anul acesta, avand in vedere perioada de incertitudine financiara, 6 din 10 dintre romani utilizatori de internet manifesta interes fata de Black Friday 2021.

Dupa reducerile de Black Friday, romanii incep sa-si pregateasca lista de cumparaturi pentru urmatorul eveniment important, Sarbatorile de iarna. Principalele produse pe care intentioneaza sa le achizitioneze pentru aceasta ocazie sunt: alimente, dulciuri si bauturi nealcoolice.

Sursa: Starcom
Articole similare
Financiar

Q & A


Cautare Avansata Cautare Rapida

Forum FinZoom

  • Recente
  • Cele mai citite
  • Cele mai comentate
  • Despre noi
  • Publicitate
  • Contact
  • Politica cookies
  • Confidentialitate
  • Parteneri
  • RSS
  • Harta site

Aboneaza-te folosind adresa ta de email pentru a primi informatii relevante, materiale de educatie financiara, informatii despre produse si servicii financiare, sondaje, concursuri si in scop de marketing.

Aboneaza-te
#
Copyright © 2021 | Toate drepturile rezervate.
#