BRD – Groupe Société Générale isi reconfirma pozitia de lider in privinta ofertelor catre consumatorii tineri din Romania, in urma obtinerii trofeului Cea Mai Prietenoasa Banca pentru Tineri in 2016, in cadrul celei de-a II-a editii a galei "Mastercard Bank of the Year", desfasurata joi, 16 martie, la Muzeul National de Arta.

Premiul pentru care s-au inscris in competitie patru banci, toate din top 10 din sistem dupa valoarea activelor si cota de piata, recunoaste cea mai reusita adecvare a serviciilor bancare pentru cei mai tineri clienti din Romania.

Potrivit argumentatiei juriului, consumatorii tineri au alte exigente decat generatiile anterioare, fiind dispusi sa treaca mai usor si mai repede de la un serviciu la altul, atunci cand li se ofera conditii mai avantajoase.

Evaluarea candidaturilor s-a facut, in primul rand, dupa numarul de produse dedicate tinerilor: cu cele mai multe astfel de produse a primit 5 puncte, urmatoarea clasata – 4 puncte si tot asa, in ordine descrescatoare. La departajare, a contat semnificativ si oferirea unor dobanzi preferentiale pentru tineri (criteriu care a primit 5 puncte) sau inexistenta unei astfel de oferte (zero puncte). De asemenea, s-au clasificat aplicatiile inscrise in functie de numarul de sucursale deschise in campusuri universitare, reducerea comisioanelor pentru tineri si alte beneficii acordate acestei categorii de clienti.

BRD – Groupe Société Générale a obtinut cel mai mare punctaj, ceea ce reprezinta inca o certificare a eforturilor sale, de-a lungul anului 2016, pentru a veni in intampinarea nevoilor tinerilor consumatori.

"In ultimii ani, increderea noastra in tineri a fost demonstrata, pe de o parte, prin parteneriatele incheiate pentru sustinerea unor prestigioase competitii in domeniul tehnologiei si al antreprenoriatului, vizand domenii de varf precum robotica. Pe de alta parte, pentru a ne apropia de consumatorii tineri, avem agentii deschise in toate marile centre universitare, iar prin serviciile dedicate lor am atras peste 40.000 de clienti noi, studenti si liceeni, in 2016", a declarat Directorul general adjunct al BRD, Gheorghe Marinel.

Aplicatia inscrisa de BRD – Groupe Société Générale in competitia "Mastercard Bank of the Year" din acest an a avut doua componente: politica bancii de responsabilitate sociala indreptata catre tineri, respectiv trecerea in revista a serviciilor dedicate acestui segment de consumatori.

Din prima categorie face parte platforma MINDCRAFTdevelopment kit by BRD, sub umbrela careia, incepand din 2016, se regasesc proiecte adresate tinerilor pasionati de inovatie in tehnologie si business precum:
  • BRD FIRST Tech Challenge – cea mai mare competitie nationala de robotica care incurajeaza liceenii sa utilizeze principii de inginerie in robotica (total de 800 de elevi participanti, din 53 de echipe);
  • MINDCRAFT HUB la Universitatea Politehnica din Bucuresti – laborator de robotica in care elevii si mentorii lor beneficiaza de spatiu de lucru pentru construirea robotilor;
  • Sustinerea acordata echipelor de robotica: AutoVortex (medaliata cu aur in competitii internationale) si heRObotics (finalista a competitiei ZERO Robotics – organizata de NASA, Massachussetts Institute of Technology si Agentia Spatiala Europeana);
  • Programe de dezvoltare a spiritului antreprenorial al tinerilor – parteneriat cu Innovation Labs – accelerator de business in care tinerii sunt pregatiti sa-si dezvolte ideile inovatoare;
  • Programe locale: burse, workshopuri si cursuri de pregatire pe teme din domeniul bancar pentru lucrarile de licenta/dizertatie (sub indrumarea managementului BRD).
In privinta serviciilor pentru tineri, atuurile BRD – Groupe Société Générale au constat in:
  • reteaua de agentii din 12 centre universitare ale tarii si faptul ca, la fiecare inceput de an scolar si universitar, timp de 3 luni, este prezenta in 60 de institutii de invatamant cu standuri dedicate, de unde tinerii pot obtine informatii despre servicii si isi pot deschide un cont pe loc;
  • gama foarte variata de produse pentru tineri: conturi de economii (Atustart, Atusprint si Atucont); carduri de debit (ISIC, Sprint, Maestro Universitatea Bucuresti); credite (Work & Travel, Credit 10, Creditul pentru studii, creditul UMF Iasi); pachete de produse si servicii (SPRINT PE+ si STUDENT PE+); asigurari, fie cu o componenta investitionala pentru studii (Eduplan), fie atasate cardurilor (Confort). 
Aplicatia trimisa juriului competitiei "Mastercard Bank of the Year" a consemnat si lansarea, in 2016, a creditului dedicat studentilor Universitatii de Medicina si Farmacie Iasi, care le ofera acestora posibilitatea de a-si finanta studiile. Intre facilitatile produsului se numara perioada de gratie partiala (de pana la 72 de luni), care permite inceperea rambursarii dupa inceperea rezidentiatului, din veniturile obtinute.

Faptul ca nu se percep comisioane – nici pentru analiza dosarului, nici pentru administrarea lunara si nici pentru rambursare anticipata – este un alt avantaj al creditului. Singurul cost al imprumutului este preferentiala: 3,9% + Robor 6M.

De asemenea, procesul de analiza si acordare a creditului este imbunatatit prin reducerea documentelor solicitate solicitantului, deoarece verificarea statutului de student, durata studiilor si valoarea taxei de scolarizare se realizeaza direct cu UMF Iasi, in baza parteneriatului incheiat.

Sursa: Comunicat BRD