Banca Transilvania lanseaza o noua campanie de shopping bancar online, O data la 4 ani, inspirata de 2020 - an bisect. In perioada 28 februarie, ora 9.00 - 29 februarie, ora 23.59, clientii si viitorii clienti BT persoane fizice pot accesa online imprumuturi si leasing auto cu discount-uri mari, dar si cardul STAR cu puncte de loialitate bonus si comision de emitere zero.
Marjele de dobanda pentru creditele de
nevoi personale, imprumuturile pentru locuinta si leasing auto cuprinse in campanie sunt cele mai bune din oferta BT, din ultimii patru ani.
Detalii despre #odatala4ani:
- Cele mai ieftine
credite de
nevoi personale din oferta bancii: Practic BT cu dobanda variabila in lei si asigurare de viata: dobanda variabila IRCC + marja fixa de 4,13 pp = 6,49% si comision de analiza zero; - Credite pentru locuinta: 4,75% dobanda variabila in lei, comision de analiza si evaluare zero;
- Cardul de cumparaturi STAR: 129 de puncte de loialitate; comision de emitere zero;
- Leasing auto de la BT Leasing: 4,99% dobanda pentru orice auto nou de la dealeri autorizati din Romania; taxa de leasing si comision lunar zero.
"Daca tot este an bisect, BT a venit cu o surpriza pentru clienti: lansam un eveniment de shopping bancar online cu oferte unice si vibe bun pentru clienti. Dintotdeauna ne-a placut sa fim acolo unde sunt clientii si asta facem si acum. Vedem ca ei apreciaza bucuria sarbatorilor si aniversarilor, asa incat am construit cu discounturi si promovare in jurul unei date destul de rare. Anul acesta, fiind an bisect, am facut sa conteze inclusiv financiar pentru clienti, asa incat venim cu oferte cum au mai fost la BT acum patru ani"- declara Sergiu Mircea, Director Coordonator Marketing & Comunicare, BT.
Campaniile de shopping bancar online au fost lansate in Romania de Banca Transilvania si inseamna discounturi si beneficii la produse si servicii pentru actualii si viitorii clienti ai bancii. Bank to School, Bank Friday, DragoBT, Un Mai Muncitoresc, BaBeTe, Banksylvania, BANKschet, Ziua Barbosilor, Ziua iubitorilor de cafea, Cea mai lunga zi, Fii golgheter cu STAR si, ce mai noua, O data la patru ani sunt conceptele inspirate din trenduri, evenimente sau sarbatori.
Sursa: Banca Transilvania