Clientii Bancii Transilvania pot retrage bani de la bancomat cu telefonul, prin aplicatia BT Pay si Apple Pay. Optiunea este valabila, de asemenea, pentru clientii care folosesc accesoriile contactless din colectia BT Pay. O alternativa contactless pe care banca o lanseaza tot acum este retragerea de numerar de la ATM-urile BT fara a introduce cardul in bancomat.

"Lumea se schimba si bankingul se schimba. Volumele, viteza cu care facem lucrurile au crescut, la fel si cerintele clientilor. Cifrele BT ne arata ca platile contactless sunt pe val, de aceea sunt sigur ca trendul va fi repede adoptat inclusiv pentru retrageri de numerar de la bancomat, mai ales cu telefonul. Ne bucuram sa fim prima banca din Romania care aduce clientilor accesul contactless la ATM si un mod total nou de a interactiona cu bancomatul, cu tehnologia" - declara Ömer Tetik, Director General, Banca Transilvania.

De pe telefonul mobil cu Android, accesul la banii din cont se realizeaza prin aplicatia BT Pay, iar de pe cel cu sistem de operare iOS, prin Apple Pay. Este necesara apropierea telefonului de semnul contactless de pe bancomat, autentificarea, dupa care trebuie urmati pasii unei retrageri standard de numerar de la ATM.

Accesul contactless la bancomat pastreaza pentru clientii Bancii Transilvania toate functionalitatile de pana acum ale ATM-urilor, cu exceptia celor de activare a cardului si de personalizare a PIN-ului, din motive de siguranta. Optiunile contactless pot fi accesate la peste 500 de bancomate ale Bancii Transilvania, care sunt semnalizate contactless. Pana la finalul anului majoritatea ATM-urilor BT vor avea aceste functionalitati.

#Goingdigital

Strategia BT Going digital inseamna lansari de facilitati, optiuni si platforme online pentru clienti, colaborarea bancii cu FinTech-uri, roboti pentru asistenta virtuala, Open Banking (API Store), BT Store – hub online de solutii digitale non-bancare pentru antreprenori, precum si o echipa dedicata, care transforma oferta bancii in solutii digitale.

Digital bankingul aduce clientilor mobilitate, economie de timp, gestionarea personala a banilor, costuri mai mici si gratuitati.

Sursa: Banca Transilvania