BusinessMark organizeaza Sales & Marketing Conference 14.02.2017 0 1080 Singura constanta in business este ca nimic nu este constant. In cazul in care planul de marketing si vanzari pentru 2017 este "aproximativ la fel" cu cel din anii precedenti, sunt sanse mari ca la finalul exercitiului financiar cifrele sa nu arate imbucurator.Companiile performante sunt cele care se adapteaza continuu tendintelor pietei si care provoaca status-quo-ul, pentru a construi experiente interactive de tip "buyer-centric", cu scopul de a accelera conversia lead-urilor si de a creste incasarile. Astfel, in cadrul celei de-a doua editii a "Sales & Marketing Conference", ce va avea loc pe 9 martie 2017, la Hotel Radisson Blu din Bucuresti, vom aborda principalele provocari intampinate de specialistii in vanzari, business development si marketing, importanta alinierii unei viziuni strategice la nivel inter-departamental, ultimele practici si instrumente utilizate de companiile lider de piata. Printre temele ce vor fi dezbatute in cadrul conferintei, se afla:Tehnologizarea si schimbarile pe care le-a generat la nivel de procese. Cum integram eficient instrumentele digitale in strategia de sales & marketing?Customer centricity si abordarea 360° la nivel online & offline. Expunerea digitala a brandului si cresterea ROI-ului: big data, customer interaction & touchpoint, customer insightsCele mai importante trend-uri in B2C. Importanta adaptarii la complexitatea unui sales cycle modern, utilizand directiile date de o strategie de marketing aplicataProvocari si presiuni inter-departamentale: atingerea targetului de vanzari, bugetarea, "sell the price" vs. "selling price". De la aliniere la integrare: bune practici, perspective si oportunitatiDigitalizarea si dezvoltarea mediului si comertului online. In ce masura a influentat acest lucru dinamica din relatia departamentelor sales si marketing?Cum poate CEO-ul sa sustina o buna comunicare intre sales si marketing. Importanta alinierii inter-departamentale si a raportarii catre general management: bune practici si oportunitati"Agile selling": cum marketingul si vanzarile se pot adapta mai rapid la feedback-ul primit in timp real de la cumparatori. Platformele omnichannel si identificarea celui mai eficient mix de canale de marketing si vanzariSales & Marketing din perspectiva internationala. Cum adaptam strategia la specificul fiecarei piete, pastrand consistenta brand-ului?Metrici si masuratori comune pentru o mai buna evaluare a performantei. Care sunt cei mai relevanti KPI si cum pot fi acestia raportati la nivel holistic organizationalDe la customer satisfaction la brand lovers. Cele mai noi instrumente pentru loializarea clientilor, din perspectiva imbinarii fortelor de vanzari si marketingExpunerea in Social Media, "Engage selling" si impactul asupra ratei de conversie: tendinte si bune practici. Interactive sales & marketingTemele vor fi analizate de specialisti in domeniu, precum:AUREL NETIN, Director & General Country Manager, Lenovo RomaniaBOGDAN IFRIM, Country Head, ArcelorMittal FCEJAVIER GARCIA DEL VALLE, CEO, Happy Tour Group (Romania, Bulgaria & Turcia)FRÉDÉRIC LAMY, CEO, Leroy Merlin RomaniaCORINA GAFTOI, Sales & Marketing Director, AdesgoRAZVAN NANULESCU, Marketing Lead Central Eastern Europe (CEE) & Romania, SanofiCEZAR GARBEA, Marketing Manager South Europe, Brown-FormanCRISTINA AVRAM, Consumer Marketing Manager, Fabryo RAZVAN DIACONU, Customer Marketing Manager Central and Southern Europe, MichelinEditia din acest an va avea doi invitati speciali si anume: MATTHIAS WENK- Marketing Operations Director, Ryanair si PABLO FERREIROS BENNETT- PhD in Marketing, Sales & Marketing Expert, International Speaker & Advisor.De asemenea, evenimentul va include seminarul interactiv: INCOME/OUTCOME ® SIMULATION, sustinut de GIGI ANDRIES, Senior Trainer, EVOLUTIV CONSULTANTS NETWORK si GHEORGHE STEFANESCU, Senior Trainer, EVOLUTIV CONSULTANTS NETWORK. "Sales & Marketing Conference" va avea loc pe 9 martie 2017, la Hotel Radisson Blu din Bucuresti.Eveniment orgnizat cu sprijinul: British Romanian Chamber of Commerce si Bilateral Chamber of Commerce Bulgaria-Romania.Partenerii evenimentului sunt: Evolutiv, Donut Studio si Biroul de traduceri Champollion.Evenimentul are drept parteneri media: IAA, Social media Romania, Jurnalul de afaceri, Promoafaceri, Business editors, Global Manager, Femei in Afaceri, Business Woman, StartUps, PR BOX, RBE, Business24, Ziare.com, Calendar evenimente, Legal Marketing, Avocatura.com, Transilvania Business, Finzoom, Debizz, Administratie.ro, Roportal.ro, MLM News, Revista Valoarea, Bucuresteni.ro, Manager Express, Economia Online, Chalbert, Antreprenor in Romania, Plan de afacere.ro, Rabbit Media si Vox Capital.Pentru detalii si inscrieri, acceseaza www.business-mark.ro sau contacteza-ne la numerele de telefon (+40 ) 021 313 98 19 sau pe adresele de e-mail alice.mitru@business-mark.ro sau office@business-mark.ro.Sursa: BusinessMark Articole similare Economie Subiecte relevante companii private economia europeana economie Q & A