Cine sunt cei mai importanti directori de marketing din Romania 23.05.2018 0 866 75% dintrei cei care ocupa pozitii de conducere in departamentele de marketing sunt femei Academia de Studii Economice din Bucuresti a scos cei mai multi directori de marketing care azi gestioneaza bugetele celor mai mari investitori in publicitate 14 ani este media anilor de experienta a celor mai importanti directori de marketing din RomaniaCei mai importanti directori de marketing sunt reuniti in Anuarul Directorilor de Marketing din Romania, o initiativa Biz Agency, unica in piata.Ajuns la a a IV-a editie, anuarul este o radiografie a industriei, asa cum arata ea in 2018. Cartea realizata de echipa Biz reuneste peste 150 de directori de marketing si evidentiaza printre randuri si portretul marketerului roman.Portretul profesionistului in marketing:75% dintrei cei care ocupa pozitii de conducere in departamentele de marketing sunt femei 50% sunt absolventi ai Academiei de Studii Economice din Bucuresti media anilor de experienta in domeniu este 14 ani 39 de ani este varsta medie a directorilor de marketing56% dintre cei care ocupa pozitii de marketing au absolvit studii post universitare 75% au urmat cursuri si traninguri de specializare tinute fie in cadrul companiilor pentru care lucreaza, fie in organizatii acreditate in domeniuCei interesati pot achizitiona anuarul online de pe site-ul www.revistabiz.ro."Le vedem campaniile la TV, le cumparam produsele, dar stim foarte putine despre echipele de marketing care gestioneaza bugetele de publicitate. Anuarul prezinta oamenii din spatele strategiilor de marketing. Cu fiecare editie ne propunem sa ii cunoastem mai bine pe acesti oameni si sa aflam ce ii inspira in viata profesionala. Toate aceste informatii ajuta atat la educarea generatiilor urmatoare, cat si la consolidarea comunitatii oamenilor de marketing," spune Marta Usurelu, Managing Partner, Biz Agency. Din carte nu lipsesc nici recomandarile oamenilor de marketing despre lectura obligatorie in domeniu. Pe langa "clasicii industriei" - Al Ries, Jack Trout si Philip Kotler, recomandarile includ multe nume noi si din noul val de autori de best sellers – Malcolm Gladwell, Seth Godin si Martin Lindstrom. Printre cele mai recomandate carti de marketing se regasesc "Guerilla Marketing" de Jay Conrad Levinson; "Unleashing the Ideavirus" de Seth Godin; "The Thank You Economy" de Gary Vaynerchuk si "Buyology: Truth and Lies About Why We Buy" de Martin Lindstrom. Sursa: BIZ Articole similare Economie Q & A