Groupama Asigurari a introdus posibilitatea notificarii online a daunelor, printr-un sistem rapid si simplu de utilizat, care aduce flexibilitate si economie de timp pentru clienti, simplificand ?n acelasi timp acest punct de interactiune cu clientii. Introducerea acestei noi functionalitati este ?nca un pas in directia consolidarii relatiei cu clientii si include elemente inovatoare, precum utilizarea unui robot software pentru automatizarea proceselor (RPA).
"Ne-am propus sa fim alaturi de clientii nostri atunci cand au mai mare nevoie de noi, asigurandu-le continuitatea planurilor si afacerilor. Lansarea functionalitatii de notificare online a daunelor este ?nca o initiativa in linie cu misiunea noastra si, mai mult, cu abordarea orientata catre client, pe care o promovam inca de la intrarea pe piata locala. Acum clientii nostri au o alternativa viabila pentru notificarea daunelor, ceea ce le va permite sa se concentreze mai mult pe lucrurile care sunt cu adevarat importante pentru ei", a declarat François Coste, Director General al Groupama Asigurari.
Sistemul tehnic din spatele aplicatiei reprezinta o inovatie pentru piata locala de asigurari, in conditiile in care pentru automatizarea procesului de avizare este utilizat un robot software, astfel ?ncat se reduce semnificativ timpul necesar pentru transferul notificarilor in sistemul de administrare al politelor si daunelor.
Serviciul de notificare online este disponibil pe www.groupama.ro pentru clientii cu polite de raspundere civila auto (RCA), CASCO sau asigurare de locuinte cu extra acoperiri (ALEXA).
Sursa: Groupama Asigurari