Credit Europe Bank Romania a incheiat anul fiscal 2015 cu un profit de 12 milioane de euro inainte de impozitare 10.03.2016 0 1319 Rezultatele anului 2015 arata faptul ca acesta a fost unul de succes pentru CEB Romania in mai multe privinte. Banca a avut o performanta financiara solida, profitul net inainte de impozitare atingand un nivel satisfacator de 12 milioane de euro, in timp ce indicatorul de solvabilitate a fost de peste 15%."In ciuda mediului dificil, in 2015, activitatile noastre de creditare corporate si IMM-uri au aratat o crestere considerabila. Portfoliul de credite corporate si IMM a crescut cu mai mult de 50%, iar portofoliul total de credite a crescut cu peste 14%", a declarat Yakup Cil, CEO Credit Europe Bank Romania.Pe segmentul de retail, activitatea cu carduri, prin produsul CardAvantaj a continuat sa reprezinte principalul motor de crestere. Numarul total de carduri de credit a crescut cu 5%, iar rulajul aferent cardurilor de credit a crescut cu peste 8%.In anul 2015, totalul depozitelor clientilor a ramas stabil, la nivelul de 600 de milioane de euro, cu o baza de depozite bine diversificata."Privind in perspectiva, suntem increzatori in capacitatea noastra de a continua aceasta crestere profitabila in 2016, dar si in viitorul mai indepartat. In acest an, obiectivul principal va continua sa fie legat de activitatile de corporate si IMM si de cele cu carduri. Avem un obiectiv ambitios pentru 2016 si anume dorinta de a creste portofoliul de credite cu peste 30%, cu precadere in zona corporate si IMM", a completat Yakup Cil.Obiectivul in ceea ce priveste cardurile este, de asemenea, ambitios. Astfel, se doreste cresterea numarului total de carduri de credit cu peste 10%, iar cifra de afaceri totala sa fie de peste 15%. Pentru a atinge acest obiectiv, banca a lansat un nou produs la sfarsitul anului trecut, numit "Cardul Optimo". Acesta este o facilitate de credit de consum care ofera clientilor pana la 36 de rate lunare. Tot in acest an banca va introduce un alt produs inovator pentru consumatorii din Romania, care va fi primit cu mare interes de catre clienti.Un alt aspect pe care CEB Romania doreste sa il comunice este ca, pana in prezent, Credit Europe Grup a finalizat oferirea de solutii pentru mai mult de 1.000 de credite pentru clientii cu credite CHF, intr-un efort de a le prezenta acestora optiuni rapide la dificultatile financiare pe care le intampina. Acestea sunt adaptate la capacitatea de plata curenta a clientului, evaluata de catre banca, in baza documentelor financiare furnizate bancii. Din dorinta de a intelege mai bine nevoile clientilor, din aceasta perspectiva, banca a infiintat, recent, o linie telefonica aferenta acestor probleme (021 406 50 60). Astfel, toti clientii cu credite CHF care au nevoie si care doresc sa obtina o solutie adecvata vor avea posibilitatea sa acceseze reprezentantii bancii mult mai usor.Sursa: Comunicat de presa Credit Europe Bank Articole similare Credite Financiar Subiecte relevante clienti CHF (Franci Elvetieni) card Q & A