Yakup Çil, CEO al Credit Europe Bank Romania: Performanta financiara consolidata a bancii din 2018 se contureaza din mai multe linii de business strategice

Profitul net de 53 mil. lei inregistrat de Credit Europe Bank Romania pentru anul 2018, in crestere cu 13% comparativ cu 2017, vine pe fondul majorarii rulajului sumelor utilizate aferente cardurilor de din portofoliu, a creditelor acordate companiilor, insa si al scaderii cheltuielilor operationale.

Rezultatele bancii marcheaza o crestere constanta si stabila in ultimii ani, in mare parte datorita evolutiei sustenabile a principalelor produse ale Credit Europe Bank de pe piata autohtona: cardurile de – CardAvantaj fiind pionierul in materie de de cumparaturi din Romania – depozitele si creditele corporate.

"Performanta financiara consolidata a bancii din 2018 se contureaza din mai multe linii de business strategice. Creditele oferite clientilor au atins nivelul de 2 mld. lei, depozitele atrase de au facut un salt la 3 mld. lei, iar rulajul sumelor utilizate pe cardurile de a crescut cu peste 7% comparativ cu 2017. Veniturile totale au ramas aproximativ la acelasi nivel din 2017, atingand valoarea de 209 mil. lei in 2018, iar cheltuielile operationale au scazut cu circa 10% fata de anul anterior. In 2018 am continuat sa investim in noi tehnologii si in componenta digitala, acestea fiind directii importante de dezvoltare pentru anul 2019 care deja marcheaza pentru Credit Europe Bank Romania lansarea gadgeturilor – sticker + bratara – AVANTAJ2go si OPTIMO2go, atasate cardurilor de din portofoliul nostru", a declarat Yakup Çil, CEO Credit Europe Bank Romania.

Pe segmentul retail, numarul cardurilor de a crescut cu circa 3% si rulajul sumelor utilizate aferente cu aproximativ 7% fata de 2017, ca urmare a cererii consumatorilor, dar si a atragerii de noi clienti si magazine partenere in portofoliul actual, iar cardurile de Credit Europe Bank sunt utilizate frecvent de clienti pentru a efectua plati. Pentru anul 2019 se preconizeaza o crestere a numarului de tranzactii, cu precadere cele fara numerar, datorita gadgeturilor contactless puse la dispozitia clientilor.

Sursa: Credit Europe Bank