In contextul actual general, Credit Europe Bank vine in sprijinul clientilor sai persoane fizice care detin
credite ipotecare si sunt afectati de pandemia de COVID-19 cu posibilitatea de a-si amana ratele la cerere.
Totodata, Banca implementeaza o masura aditionala de protectie si decide suspendarea initierii de noi proceduri de executare silita a clientilor persoane fizice.
In cazul clientilor persoane fizice care detin
credite ipotecare si sunt afectati direct de epidemia de COVID-19 cu privire la plata ratelor, Credit Europe Bank ofera solutii de la caz la caz, in baza cererilor, iar clientii sunt informati de banca de pasii si documentatia necesara pentru fiecare solicitare primita.
Credit Europe Bank recomanda totodata clientilor utilizarea canalelor online alternative (cum ar fi Internet Banking) pentru a evita deplasarea la unitatile CEB unde este permisul accesul a maximum 3 clienti in acelasi timp in contextul dat si apelarea serviciului de call center CEBLine la 0801.000.000 (numar apelabil din reteaua Telekom Romania) sau 0750.000.000 (numar apelabil din orice retea de telefonie fixa sau mobila, inclusiv international), disponibil non-stop.
Sursa: Credit Europe Bank