Clientii Bancpost au la dispozitie patru modalitati pentru a afla de unde pot prelua cardul BT, si anume:
- Apeland una dintre echipele Call Center ale celor doua banci:
- BT: 0800 800 881; +040 264 30 80 50; btbancpost@btrl.ro;
- Bancpost: 0800 110 200 sau 021 30 20 789, infocenter@bancpost.ro – contacte valabile pana in 2 ianuarie 2019, inclusiv.
- Trimitand un SMS cu textul CARD la numarul 1834;
- De la sediile Bancii Transilvania;
- Din informarea primita postal, la domiciliu.
Cardurile BT pentru clientii Bancpost au fost distribuite la inceputul lunii octombrie a.c. catre cele aproape 500 de sedii ale Bancii Transilvania, spre o parte dintre unitatile Bancpost, respectiv prin curierat rapid.
Cardurile BT pot fi folosite de clientii Bancpost incepand cu 3 ianuarie 2019:
- Odata cu intrarea in posesia cardului BT, acesta trebuie activat la bancomatele Bancii Transilvania cu ajutorul codului primit prin SMS.
- Cardurile Bancpost vor putea fi folosite pana inclusiv in 1 ianuarie 2019.
Detalii despre
carduri si alte produse si servicii corespondente Bancpost – BT, Oferta de bun venit la BT, ghidul pentru clientii Bancpost, generatorul de IBAN etc. pot fi consultate online, pe siteul Bancii Transilvania, accesand www.bancatransilvania.ro/bunvenit-clienti-bancpost.
Integrarea Bancpost in Banca Transilvania este in derulare, iar pana la finalul anului activitatea celor doua
banci este separata. Fuziunea BT – Bancpost va avea loc in 31 decembrie 2018.
Sursa: Banca Transilvania