Exim Banca Românească continuă să-și dezvolte portofoliul de servicii digitale și oferă clienților persoane fizice posibilitatea de actualizare a datelor personale complet electronic, prin internet/mobile banking, o metodă comodă și accesibilă care permite actualizarea periodică a datelor oricând și de oriunde, fără a mai fi necesară deplasarea în sucursale.
Pentru a-și putea actualiza datele prin internet/mobile banking, clienții băncii trebuie să acceseze secțiunea Actualizare date personale, disponibilă în setările e-ximBanking și să completeze formularul aferent. Procesul este unul simplu și ușor, în condițiile în care formularul de actualizare are câmpurile precompletate cu informațiile deja furnizate.
În urma introducerii acestei noi funcționalități, clienții vor primi și notificări în aplicație referitoare la momentul în care trebuie făcută actualizarea periodică a datelor, o obligație legală ce trebuie respectată pentru menținerea siguranței și conformității în sistemul bancar și pentru o experiență bancară fără întreruperi.
Aplicația de Mobile Banking – e-ximBanking - poate fi descărcată GRATUIT din Google Play și App Store și oferă utilizatorului o gamă largă de opțiuni – acces nelimitat la
conturi, posibilitatea de a efectua plăți și transferuri către alte
conturi, posibilitatea de a efectua schimburi valutare etc., ceea ce permite un control facil al finanțelor personale.
Sursa: Exim Banca Românească