Clienții Exim Banca Românească care utilizează e-ximBanking – aplicația de mobile banking a băncii – au acum acces în timp real la informații privind activitățile și securitatea contului lor odată cu lansarea serviciului gratuit de notificări push pe dispozitivele mobile.
Astfel, după efectuarea unei tranzacții, utilizatorul primește notificare pe telefonul mobil cu detaliile tranzacției, precum data și ora efectuării acesteia, suma, moneda în care a fost făcută operațiunea, destinația plății. Serviciul permite și transmiterea de notificări legate de plățile programate sau recurente, dar și info referitoare la expirarea depozitelor sau data următoarei rate scadente pentru
credite. Cât privește securitatea contului, clienții băncii primesc informații legate de datele de logare și valabilitatea parolei și sunt notificați dacă s-a depăsit numărul de încercări nereușite de logare sau de schimbare a parolei de utilizator. Dacă ultilizatorul accesează notificarea, acesta îl redirectionează automat către aplicația de mobile banking unde găsește toate informațiile financiare relevante.
Pentru a primi notificări despre activitatea pe
cont și despre
depozite și
credite, utilizatorul trebuie să le activeze din aplicția de mobile banking – Setări/Notificări, notificările de securitate fiind activate default.
Serviciiul de notificări push este destinat atât persoanelor fizice, cât și companiilor care utilizează aplicația de mobile banking – e-ximBanking. Aplicația este disponibilă gratuit în Google Play și App Store și oferă utilizatorului o gamă largă de opțiuni – acces nelimitat la
conturi, posibilitatea de a efectua plăti și transferuri către alte
conturi, posibilitatea de a efectua schimburi valutare etc., ceea ce permite un control facil al finanțelor.
Lansarea serviciului de notificări push este parte a procesului accelerat de transformare digitală a Exim Banca Românească care a inclus până în prezent schimbarea interfeței pentru internet banking precum și lansarea aplicației de mobile banking – e-ximBanking atât pentru persoane fizice, cât și pentru persoane juridice, și a platformei de înrolare 100% online e-bancamea.ro pentru acces la un pachet complet de produse și servicii:
cont curent în lei,
card de debit, serviciul SMS Alert și Internet Banking. La acestea se adaugă introducerea în portofoliul de servicii a portofelelor digitale Apple Pay și Google Pay care permit efectuarea de plăți contactless rapide și sigure cu telefonul mobil, fără a fi necesară prezența fizică a cardului. În plus, clienții Exim Banca Româneasca au posibilitatea de a retrage cash contactless de la bancomat cu telefonul mobil, fără a mai fi necesară introducerea cardului in ATM.
Exim Banca Românească este o bancă universală 100% românească, aflată în top 10 cele mai mari instituții de credit după active. Banca oferă clienților săi, persoane fizice și juridice, o gamă largă de produse și servicii de calitate, adaptate nevoilor acestora. Exim Banca Românească operează o rețea națională de distribuție de 83 de sucursale și 26 de Centre de Afaceri, acestea din urma fiind dedicate exclusiv companiilor, rețea care îi permite să fie aproape de clientela de retail și corporate și să implementeze diverse programe de dezvoltare românești și europene. În plus, pentru că acționează ca agent al statului pe piață de garanții și asigurări, Exim Banca Românească este unul dintre instrumentele prin care fondurile publice, puse la dispozitie de statul român, susțin dezvoltarea durabilă a economiei.
Sursa: Exim Banca Românească