Garanti BBVA, una dintre cele mai dinamice
banci de pe piata locala, a inregistrat, in prima jumatate a anului 2020, o crestere cu 47,7% a volumului si cu 47,4% a numarului de tranzactii efectuate de catre clientii sai persoane fizice care folosesc aplicatia mobila, in comparatie cu aceeasi perioada a anului 2019. Pentru toate canalele digitale - mobile si online, numarul tranzactiilor persoanelor fizice a crescut cu peste 23,5%, in timp ce volumul acestora a urcat cu 15,2%, comparativ cu aceeasi perioada din 2019. In aceeasi perioada de referinta, clientii de retail ai Garanti BBVA au folosit solutia de mobile banking in special pentru a efectua plati – 78% din total.
"Evolutia canalelor noastre digitale, in primele sase luni ale anului, a fost impresionanta. In aceste momente dificile, cand siguranta este primordiala, clientii nostri utilizeaza din ce in ce mai mult aplicatia mobila pentru a efectua plati, a achita facturi, pentru a realiza schimburi valutare si a trimite bani celor dragi, oriunde se afla acestia. Vom continua sa investim in dezvoltarea canalelor noastre digitale - Garanti BBVA Mobile si Garanti BBVA Online, pentru a veni in intampinarea celor mai importante nevoi ale clientilor. Suntem increzatori ca strategia noastra, de a pune clientul pe primul loc, este cea potrivita si vom face toate eforturile pentru a mentine nivelul ridicat de incredere al clientilor, castigat in ultimii ani", a declarat Anca Motca - Director General Adjunct, Garanti BBVA Romania.
In dezvoltarea canalelor digitale, Garanti BBVA Romania beneficiaza de sprijinul si experienta actionarilor sai. Garanti BBVA Turcia (TGB) are peste 8,9 milioane de clienti digitali activi, in timp ce Banco Bilbao Vizcaya Argentaria (BBVA) a ajuns la 34 milioane de clienti digitali. Anul trecut, BBVA a fost recunoscuta de Forrester Research ca lider mondial in domeniul serviciilor bancare mobile, intr-un clasament al aplicatiilor mobile provenind de la 54 de
banci de retail din intreaga lume. Sursa: Garanti BBVA