Generali Romania a incheiat anul 2015 cu un business in crestere si cu profit 21.03.2016 0 1401 Un volum total de afaceri in crestere cu 5% si cu 7,7% pe segmentul de asigurari generalePortofoliu echilibrat si profit pentru al treilea an, consecutiv "Generali Romania a incheiat anul 2015 cu un volum de afaceri in crestere cu 5% fata de anul trecut, mentinandu-si un busines sanatos, sustinut de un portofoliu echilibrat, format 50% din asigurari non-auto si 50% din asigurari auto. La toate acestea, se adauga si faptul ca, pentru al treilea an consecutiv, Generali Romania a raportat profit, demonstrand ca a reusit sa incheie cu succes perioada dificila de reorganizare pe care a traversat-o, creand, astfel, premizele unei dezvoltari durabile care are in centrul atentiei clientul", a declarat Adrian Marin, CEO-ul companiei.Volumul total de prime brute subscrise de Generali Romania in anul 2015 a urcat la 485 de milioane de lei, in crestere cu 5% fata de anul precedent.Asigurarile generale, care reprezinta 85% din businesul total al companiei, au inregistrat o crestere de 7,7% fata de anul anterior, atingand un volum de afaceri de 414 milioane lei. S-au inregistrat cresteri importante pe segmentul de asigurari pentru IMM, asigurari de raspundere profesionala, asigurari de calatorie in strainatatate si asigurari de sanatate. Business-ul de asigurari generale corporate a fost in usoara scadere fata de volumul de busines raportat in anul anterior, pentru ca Generali Romania a ramas consecventa politicii sale de subscriere prudenta. Asigurarile auto Casco au crescut in portofoliul companiei cu 8,8% fata de anul precedent, atingand 183 de milioane de lei.Reducerea ponderii asigurarilor de viata in portofoliu a fost asumata, Generali monitorizand cu atentie in 2015 profitabilitatea contractelor noi de asigurari de viata.In 2015, Generali Romania a raportat un profit net, conform standardelor locale, de 68 de milioane de lei. Imbunatatirea profitului se datoreaza rezultatului tehnic din asigurarile generale, rezultat generat de cresterea primelor subscrise si imbunatatirea indicatorilor, precum rata daunei si rata cheltuielilor.In 2016, Generali isi pastreaza ambitia de a creste pe segmentul non-auto, fara a neglija insa segmentul auto care domina piata locala. Insa, in privinta acestuia din urma, Generali va continua sa aiba o politica de subscriere adecvata, oferind preturi corecte corelate cu riscurile asumate si vizand profitabilitatea.Anul 2016 este anul in care Generali Romania va acorda si mai multa atentie clientilor sai, concentrandu-se pe imbunatatirea serviciilor oferite acestora. "Vrem sa fim prezenti cu solutiile noastre de asigurare acolo unde sunt clientii nostri si, de aceea, vom investi mai mult in zona de digitalizare. Vrem sa venim cu solutii simple, istete si cu extra-beneficii pentru clienti. Ne vom concentra pe retentia acestora si vom face eforturi sa ii fidelizam prin actiuni, servicii si oferte in raport cu valoarea fiecarui client pe care il avem in portofoliu", a mai mentionat Adrian Marin. Pentru a mentine un busines sanatos, pe termen lung, Generali ca continua sa investeasca in forta proprie de vanzare, in dezvoltarea relatiilor cu partenerii si va sustine, prin actiunile sale, strategia Grupului care isi doreste sa devina lider pe retail in Europa.Sursa: Comunicat Generali Articole similare Asigurari Financiar Economie Subiecte relevante clienti asigurare de viata profit asigurare Q & A