finzoom logo 19 ani
  • Credite
      • Credite Ipotecare

      • Compara oferte
      • Catalog
      • Prima Casa
      • Credite de Nevoi Personale

      • Compara oferte
      • Catalog
      • Credite Auto

      • Compara oferte
      • Catalog
      • Leasing Auto

      • Compara oferte
      • Catalog
  • Carduri
      • Carduri de Credit

      • Compara
      • Catalog
      • Carduri de Debit

      • Compara oferte
      • Catalog
  • Depozite si Conturi
      • Depozite la Termen

      • Compara oferte
      • Catalog
      • Conturi de Economii

      • Compara oferte
      • Catalog
      • Conturi Curente

      • Compara oferte
      • Catalog
      • Pachete

      • Compara oferte
      • Catalog
  • Fonduri
      • Fonduri de Investitii

      • Compara oferte
      • Catalog
      • Fonduri de Pensii

      • Compara oferte
      • Catalog
  • IMM
      • Credite

      • Compara oferte
      • Catalog
      • Carduri de Credit

      • Compara oferte
      • Catalog
      • Carduri de Debit

      • Compara oferte
      • Catalog
      • Depozite la Termen

      • Compara oferte
      • Catalog
      • Conturi Curente

      • Compara oferte
      • Catalog
  • Articole
      • Categorii

      • Educatie
        • Revista Educatia Financiara
        • Banii pe Intelesul Copiilor
        • Consumer Classroom
        • Pastila de Educatie Financiara
        • BCR
      • Altele
        • Internet Banking
        • Promotii
        • Pachete
        • Private Banking
      • Piata de Capital
      • Credite
        • Credite Ipotecare
        • Credite de Nevoi Personale
        • Credite Auto
        • Credite Rapide
        • Leasing Auto
        • Prima Casa
      • Carduri
        • Carduri de Credit
        • Carduri de Debit
      • Economisire
        • Economisire Creditare
        • Conturi Curente
        • Conturi de Economii
        • Depozite la Termen
      • Fonduri
        • Fonduri de Investitii
        • Fonduri de Pensii
      • Asigurari
        • RCA
      • Servicii
        • Telefonie
        • Televiziune
        • Internet
      • IMM
        • Credite IMM
        • Carduri de Credit IMM
        • Carduri de Debit IMM
        • Depozite IMM
        • Conturi Curente IMM
      • Financiar
      • Economie
      • Produse
      • Video
      • Statistica
        • Curs Valutar
        • Indici interbancari
        • Indexuri DAE
    • Etichete
  • Resurse utile
      • Statistica

      • Curs valutar BNR
      • Indici bancari de referinta
      • Institutii financiare

      • Banci
      • Calculatoare

      • Calculator DAE Credit
      • Calculator Rambursare Anticipata
      • Calculator Credit Maxim (garantii)
      • Calculator Refinantare Credit
      • Calculator DAE Depozit
      • Calculator Pensie Privata
      • Calculator Investitii
      • Calculator Conturi de Economii
      • Calculator Plan de Economii
      • Calculator Plan de Acumulare
      • Widgets

      • Top 5 Credite Nevoi Personale
      • Top 5 Credite Ipotecare
      • Convertor valutar
      • Calculator Pensie
      • Calculator DAE Credite
      • Calculator Refinantare
  • CLUB FINZOOM
Ma abonez Forum

Abonare RSS

  • Educatie
  • Altele
  • Piata de Capital
  • Credite
  • Carduri
  • Economisire
  • Fonduri
  • Asigurari
  • Servicii
  • IMM
  • Financiar
  • Economie
  • Produse
  • Video
  • Statistica
  1. Compara Produse
  2. Articole
  3. Comunicat de Presa
  4. Generali Romania si-a continuat dezvoltarea profitabila in 2016

Stiri si sfaturi

Arhiva 2006-2013

sectiune
ToateSFATURIVIDEOSTIRICOMUNICAT DE PRESAMODIFICARI PRODUSEEDUCATIE FINANCIARAGHIDURIINTREBARINOUTATI FINZOOM
categorii
EDUCATIECREDITE IPOTECARECREDITE DE NEVOI PERSONALECARDURI DE CREDITDEPOZITE LA TERMENFONDURI DE INVESTITII
  • Toate categoriile

    • Educatie
      • Revista Educatia Financiara
      • Banii pe Intelesul Copiilor
      • Consumer Classroom
      • Pastila de Educatie Financiara
      • BCR
    • Piata de Capital
    • Carduri
      • Carduri de Credit
      • Carduri de Debit
    • Fonduri
      • Fonduri de Investitii
      • Fonduri de Pensii
    • Servicii
      • Telefonie
      • Televiziune
      • Internet
    • Financiar
    • Produse
    • Statistica
      • Curs Valutar
      • Indici interbancari
      • Indexuri DAE
    • Altele
      • Internet Banking
      • Promotii
      • Pachete
      • Private Banking
    • Credite
      • Credite Ipotecare
      • Credite de Nevoi Personale
      • Credite Auto
      • Credite Rapide
      • Leasing Auto
      • Prima Casa
    • Economisire
      • Economisire Creditare
      • Conturi Curente
      • Conturi de Economii
      • Depozite la Termen
    • Asigurari
      • RCA
    • IMM
      • Credite IMM
      • Carduri de Credit IMM
      • Carduri de Debit IMM
      • Depozite IMM
      • Conturi Curente IMM
    • Economie
    • Video

Generali Romania si-a continuat dezvoltarea profitabila in 2016

06.04.2017
0 1075

  • PBS in crestere cu 32,5%, pana la 642,79 milioane lei
  • Consolidarea pozitiei financiare
  • Profitul net a atins aproape 68 milioane lei
Volumul total de prime brute subscrise de Generali Romania in anul 2016 a sporit substantial, cu 32,5% fata de anul anterior de referinta, pana la 642,79 milioane lei.

Segmentul asigurarilor generale a consemnat o dezvoltare considerabila, subscrierile totalizand 573,7 milioane lei, in urcare cu 38,4% fata de anul 2015.

Majorarea volumului de afaceri non-life a fost sustinuta, in principal, de clasa asigurarilor obligatorii de raspundere civila auto (RCA), unde, pe fondul cresterii de peste trei ori a numarului de contracte, primele brute subscrise au urcat la 205,5 milioane lei in 2016. Cota de piata detinuta de Generali Romania pe linia RCA a atins 5,1%.

Linia Casco a inregistrat, de asemenea, o urcare de aproape 4% fata de valoarea din 2015, pana la 190,17 milioane lei.

Pe segmentul asigurarilor generale, excluzand liniile auto, a fost consemnata, de asemenea, o majorare a subscrierilor de 2,3% fata de anul 2015. In interiorul acesteia, sustinuta de oferta personalizata a Generali ce a raspuns in mod eficient nevoilor clientilor corporate si de retail, s-a remarcat o dezvoltare accelerata a liniei de asigurari de sanatate, unde volumul subscrierilor a urcat cu 119% in 2016.

Drept consecinta a sporirii subscrierilor pe liniile non-life, asigurarile de viata au scazut ca pondere in totalul afacerilor Generali Romania, pana la 10,75% la finele lui 2016. In valoare absoluta, subscrierile pe segmentul asigurarilor de viata s-au situat la un nivel apropiat de cel din 2015, fiind inregistrata o diminuare usoara, de 1,8%, pana la 69,1 milioane lei, in linie cu obiectivele stabilite de companie.

"Ca urmare a dezvoltarii portofoliului, urmarim cu prudenta evolutia fiecarei linii de business si mai ales pe cea a segmentului RCA. In acelasi timp, aplicand o politica mai riguroasa de subscriere si eficientizand procesele interne, linia Casco a generat rezultate imbunatatite considerabil, avand, in prezent, o contributie importanta la rezultatul pozitiv inregistrat", a explicat Adrian Marin, CEO, Generali Romania.

Consolidare a indicatorilor financiari si Net Promoter Score de 77%

In conditiile in care, la nivel agregat, rata combinata a inregistrat o imbunatatire de 4 puncte procentuale fata de intervalul anterior de referinta, 2016 a reprezentat al patrulea an consecutiv in care Generali Romania si-a atins obiectivele stabilite si a raportat rezultate financiare pozitive. Profitul net aferent anului trecut a fost de aproape 68 milioane lei, similar celui din 2015, confirmand astfel eficacitatea strategiei de dezvoltare a afacerilor si de optimizare a proceselor operationale.

"Conform strategiei asumate, de a creste sustenabil atat pe liniile auto, cat si pe cele non-auto, am incheiat anul 2016 cu un portofoliu echilibrat si cu indicatori financiari robusti care ne permit sa maximizam valoarea adaugata adusa clientilor, partenerilor si actionarilor nostri", a subliniat Adrian Marin.

Generali Romania a fost, in 2016, compania cu cel mai mic numar de petitii dintre primii 10 asiguratori locali, conform volumului de prime brute subscrise si in top 3 brand-uri de incredere din industria asigurarilori.

In ceea ce priveste indicele de satisfactie a clientilor (NPS – Net Promoter Score), 77% dintre clientii carora le-a fost solutionata o dauna de catre Generali Romania in 2016 si-au exprimat multumirea fata de serviciile oferite si ar recomanda compania altor persoane.

"Rezultatele din 2016 demonstreaza disciplina si rigurozitatea cu care am implementat politicile de subscriere si planurile de eficientizare a costurilor operationale, pastrand, in acelasi timp, clientul in centrul atentiei. Robustetea financiara ne permite sa ne continuam cresterea sustenabila si sa investim in dezvoltarea produselor si serviciilor, punand un accent ridicat pe digitalizare si automatizare. Prioritatea noastra pe termen lung este sa fim tot mai aproape de clienti prin solutii de protectie simple, istete si rapide, cat si prin servicii de despagubire foarte bune", a declarat Adrian Marin.

Sursa: Generali Romania
Articole similare
Financiar
Subiecte relevante
economia europeana economie fond de pensii pensie privata

Q & A


Cautare Avansata Cautare Rapida

Forum FinZoom

  • Recente
  • Cele mai citite
  • Cele mai comentate
  • Despre noi
  • Publicitate
  • Contact
  • Politica cookies
  • Confidentialitate
  • Parteneri
  • RSS
  • Harta site

Aboneaza-te folosind adresa ta de email pentru a primi informatii relevante, materiale de educatie financiara, informatii despre produse si servicii financiare, sondaje, concursuri si in scop de marketing.

Aboneaza-te
#
Copyright © 2021 | Toate drepturile rezervate.
#