Groupama Asigurari, unul dintre liderii pietei de asigurari din Romania, a lansat asigurarea pentru calatorii in Romania, un produs gandit sa raspunda nevoilor actuale ale romanilor in ceea ce priveste vacantele. Conform datelor companiei, acestia sunt mai interesati in prezent de calatorii interne, dat fiind contextul pandemiei de coronavirus si al restrictiilor de calatorie impuse de alte tari. Astfel, Groupama Asigurari isi sprijina clientii intr-un moment dificil si marcat de imprevizibilitate, in care nevoia de confort s-a acutizat.
"Contextul actual a schimbat paradigma vacantelor peste hotare. La randul nostru, ne-am adaptat si am creat un produs care raspunde nevoilor reale ale clientilor, de astazi, calatoriille interne. Ultimele luni ne-au aratat ca suntem rezilienti, ca exista solutii pentru a ne petrece timpul liber in siguranta si relaxati si, nu in ultimul rand, ca avem o tara ofertanta in materie de destinatii. Acum putem calatori mai linistiti.", a declarat Calin Matei, Director General Adjunct, Groupama Asigurari.
Asigurarea se adreseaza clientilor romani sau straini care achizitioneaza vacante in Romania prin agentii de turism sau direct prin rezervari individuale pe site-uri de profil si poate fi achizitionata din agentiile Groupama Asigurari, dar si prin colaboratori. In curand, asigurarea pentru calatorii in Romania va putea fi achizitionata si prin intermediul site-ului companiei, www.groupama.ro.
Pachetul de baza al asigurarii pentru calatorii in Romania include asigurarea pentru urgente medicale si accidente, in cuantum de 10.000 euro, respectiv 1.000 euro, oferind clientilor acces 24/7 la organizarea si decontarea directa a serviciilor de asistenta. Clientul are posibilitatea de a adauga in asigurarea sa atat adulti, cat si copii.
Polita de asigurare pentru calatoriile desfasurate in Romania poate include si o serie de acoperiri suplimentare, adaugate in functie de nevoile fiecarui client: acoperire medicala in cazul practicarii unor sporturi de sezon, in cazul zborurilor interne cu avionul sau intreruperii/extinderii calatoriei. In contextul actual, se evidentiaza asigurarea privind anularea calatoriei (storno) care, in cazul unui eveniment neprevazut (medical, familial, material sau legal) ce impiedica clientul sa beneficieze de calatoria planificata (sejur/citybreak/tabara/excursie), ramburseaza cheltuielile efectuate pentru serviciile achizitionate in avans: bilete la evenimente, transport, cazare, bilete de acces la muzee, concerte, experiente spa & beauty, zboruri de agrement, activitati nautice sau de aventura.
Polita va putea fi achizitionata si cand clientul se afla deja in vacanta, cu mentiunea ca beneficiile pot fi accesate dupa 3 zile, iar evenimentele petrecute in acest interval nu pot fi despagubite.
In situatia producerii unui eveniment asigurat, clientul trebuie sa apeleze in maximum 48 de ore de la producerea acestuia numarul dedicat 0374.110.115, sa furnizeze informatii referitoare la evenimentul produs si sa urmeze indicatiile primite.
Groupama Asigurari are in portofoliul sau si Asigurarea de calatorii in strainatate, care in mod derogatoriu, incepand cu luna martie, acopera si evenimentele cauzate de COVID-19. Mai multe detalii pe site-ul Groupama Asigurari.
Sursa: Groupama Asigurari