Groupama Asigurari a achitat in avans 240.000 lei unui grup de companii din Maramures afectate de furtuna de saptamana trecuta si 790.000 lei, plati partiale, pentru persoanele fizice care au avizat daune provocate de aceleasi evenimente 27.09.2017 0 1213 Groupama Asigurari a platit un avans de 240.000 lei dintr-o dauna estimata la 2,4 milioane lei produsa la companiile unuia dintre cei mai vechi clienti ai sai, ?n urma furtunilor de saptamana trecuta. Companiile Sofa Works, Euroconfil si Taparo din Targu Lapus, judetul Maramures, au fost serios afectate, fiind ?nregistrate avarii atat ale cladirilor (acoperisuri, pereti), cat si ale utilajelor si ale stocului de marfa. Respectand angajamentul de a asigura continuitate clientilor sai, Groupama Asigurari a decis plata ?n avans, la 4 zile de la avizarea daunei, astfel ?ncat companiile sa poata procura materia prima si sa ?si continue activitatea de productie."Promisiunea pe care o facem catre toti clientii nostri este aceea de a fi alaturi de ei atunci cand au mai mare nevoie, iar situatia cu care s-a confruntat partenerul nostru de la Targu Lapus reprezinta exact momentul in care probam acest angajament. Pentru a veni in sprijinul acestuia si pentru a-i oferi continuitate in activitate ?ntr-o situtatie exceptionala, am aprobat in avans aceasta plata, decizie care este ?n linie cu masurile de plata ?n avans pentru clientii persoane fizice afectati de aceleasi catastrofe naturale", a declarat François Coste, Director General al Groupama Asigurari."Groupama Asigurari a fost alaturi de noi si ne-a ajutat sa facem pasi cat mai rapizi pentru a depasi aceasta situatie. Corect, rapid si simplu, asa au functionat lucrurile din secunda in care am anuntat dauna si pana in momentul in care banii ne-au fost virati in cont. Ne bucuram sa avem alaturi un astfel de partener", a declarat Ioan Filip, proprietarul celor trei companii. Plata in avans a acestei daune face parte din pachetul de masuri exceptionale luate de Groupama Asigurari ?n urma fenomenelor meteo neobisnuite inregistrate ?n perioada 16-17 septembrie, pentru a asigura continuitatea clientilor in situatii de dificultate extrema, respectiv de a face plata daunelor avizate in timp real, in baza avizului de dauna si a politei de asigurare. 2000 lei au fost astfel platiti clientilor, anticipand realizarea dosarului complet de dauna, urmand ca la finalizarea acestuia plata sa fie completata, acolo unde va fi cazul.Astfel, pana in acest moment, Groupama Asigurari a achitat ?n avans suma de 790.000 lei pentru peste 60% din clientii persoane fizice ai companiei care au suferit pagube, urmand ca pana la sfarsitul acestei saptamani sa se realizeze plati pentru toti clientii afectati de evenimentele meteorologice extreme.Sursa: Groupama Asigurari Articole similare Asigurari Subiecte relevante clienti daune asigurare asigurare locuinta Q & A