Groupama Asigurari are un Board consultativ al clientilor, structura lansata in spiritul mutualist al Grupului Groupama 06.11.2018 0 907 Groupama Asigurari, una dintre cele mai importante companii de asigurari de pe piata locala, a demarat intalnirile din cadrul Board-ului Clientilor, un proiect unic prin intermediul caruia a introdus pe piata locala o parte din ADN-ul Grupului, principiile mutualiste. Board-ul Clientilor a fost creat la inceputul anului 2018, fiind o structura de tip consultativ formata din clienti ai Groupama Asigurari care ofera perspectiva lor pietei de asigurari, a nevoile reale ale clientilor sau feedback cu privire la produsele si serviciile Groupama, pe baza experientei personale. "Clientul este cel mai important partener al nostru si se afla in centrul tuturor preocuparilor noastre. Suntem prima companie de asigurari din Romania care implementeaza un astfel de program si credem ca, inclusiv datorita lui, vom reusi sa fim mai buni maine decat suntem astazi in toate momentele relevante pentru clientii nostri. Cele doua intalniri pe care le-am organizat in 2018, prima in februarie, iar a doua in octombrie, au fost o sursa de invatare pentru noi, intr-un mod cumva diferit de ceea ce putem extrage din studiile cantitative si chiar calitative pe care le avem la dispozitie", a declarat Georgiana Miron, Director Marketing si Comunicare in cadrul Groupama Asigurari."Initiativa Groupama Asigurari de a infiinta un Board al Clientilor este demna de laudat, o companie de asigurari care pune pret pe parerea clientilor si le cere acestora un feedback direct si obiectiv cu privire la produsele si serviciile pe care le ofera, este de apreciat", au declarat membrii Board-ului Clientilor. Board-ul Clientilor Groupama este format din 5 membri, persoane fizice, clienti ai Groupama Asigurari, care au fost selectati in baza unor criterii de eligibilitate (tipuri de produse pe care le-au utilizat, loialitate, continuitate in portofoliu, etc). Subiectele abordate in cadrul acestor intalniri au fost legate de performantele companiei din ultimele luni, obiectivele sale, dar, mai ales, perceptia clientilor fata de piata de asigurari si de serviciile si produsele Groupama Asigurari. In urma discutiilor, a reiesit ca membrii Board-ului Clientilor apreciaza, printre altele, directia inovatoare a companiei si au venit cu propuneri concrete pentru a valorifica elementele respective, dar si de a imbunatati portofoliul de produse de asigurare si demersurile de fidelizare a clientilor. Sursa: Groupama Articole similare Asigurari Q & A