Idea::Bank, parte a Getin Holding, unul dintre cele mai dinamice grupuri financiare poloneze, si-a lansat astazi identitatea, filozofia si oferta bancara pentru publicul din Romania sub sloganul "Fresh banking from Poland". Idea::Bank isi propune sa ofere clientilor produse simple, usor de inteles, intr-o maniera transparenta si prompta.

"Romania este o tara cu potential de crestere mare, cu un sistem financiar stabil, devenind astfel in mod natural o destinatie pentru extinderea Getin Holding. Idea::Bank si Idea::Leasing sunt doar primii piloni ai strategiei noastre de a construi un grup financiar puternic pe piata locala. Modelul de business testat si perfectionat in operatiunile Grupului s-a dovedit a fi de succes, fapt care ne da incredere ca putem replica succesul si in Romania.", a declarat PIOTR KACZMAREK, CEO GETIN HOLDING GROUP.

Cu o abordare axata pe simplitate, transparenta si parteneriat, Idea::Bank vine cu oferte unice pe piata romaneasca:
  • 0% comision pentru retragerea de numerar de la orice ATM din tara si din strainatate, oriunde in lume. Oferta propusa pana la final de an se aplica cardurilor de debit idea::foto cu conditia virarii lunare pe card a salariului de minimum 1.500 de lei sau a platii la comercianti de minimum 700 lei/luna.
  • Un singur document pentru solicitarea creditului de nevoi personale Idea::selfie, respectiv actul de identitate (fara adeverinta de venit) pentru solicitantii salariati care obtin venituri standard.
  • Dobanda dubla in ultima luna cu Idea::depo, pentru depozitele constituie pe o perioada mai mare de 6 luni, indiferent de valuta aleasa.
  • Operatiuni rapide prin Idea::iBank internet banking finalizate cu doar 3 click-uri.
In plus, atitudinea fresh este sustinuta si de experienta pe care Idea::Bank o propune clientilor in sucursalele nou deschise: un spatiu de joaca pentru copii si, cat de curand, acces la intranet prin tablete puse la dispozitia clientilor si un canal video propriu - Idea::TV realizat in parteneriat cu un furnizor local.

"Relatia dintre si consumatorul de servicii financiare trebuie sa reintre in normalitate. Numele nostru, Idea::Bank, ne onoreaza si ne obliga in acelasi timp sa oferim clientilor produse simple, usor de inteles, intr-un mod transparent, deschis si prompt care sa le ofere acestora economie de timp si bani." a declarat STEPHEN ORLESKY, CEO Idea::Bank Romania.

Idea::Bank ofera produse si servicii persoanelor fizice si IMM-urilor, mizand pe dezvoltarea noilor tehnologii – internet si banking – si diversificarea canalelor alternative de vanzare si post vanzare care sa completeze natural prezenta teritoriala selectiva.

Cine este Idea::Bank?

Filozofia Idea::Bank
  • Valorile noastre: integritate, inteligenta si relationare;
  • Servicii financiare “proaspete” pentru piata romaneasca;
  • Parteneriat onest si de durata cu clientii;
  • Determinare si pragmatism;
  • Servicii si produse simple, oferite la timp.
Idea::Bank in cifre
  • 296 de angajati;
  • 35 de sucursale (5 construite in spiritul noului concept de business: Afi Cotroceni, SMB, Mosilor si Pipera);
  • 42.000 de clienti.
  • Valoarea activelor: 1 miliard de lei
Ce preferinte* au consumatorii romani de produse financiare
  • Romanii sunt pragmatici:
    • Doar 26% ar prefera sa aiba mai mult timp liber decat bani
    • 85% cauta cea mai buna oferta chiar daca aceasta presupune mai mult timp
    • 54% prefera sa plateasca mai mult pentru produsele care le fac viata mai usoara
  • Romanii si relatia cu banca:
    • 44% din romani merg la de cel putin 2-3 pe luna si 93% din acestia merg de fapt sa scoata bani de la ATM
    • 90% din romani stiu ca pot achizitiona produse financiare on-line
    • 18% au aplicat pentru un card de debit si 19% au aplicat pentru un credit
*Date din Research GFK on-line la comanda Idea::Bank (decembrie 2014): 400 de utilizatori frecventi de internet banking, 20 – 50 de ani, din orase cu peste 50.000 de locuitori, cu venituri peste 1.000 de lei/luna, bancarizati.

Cine este actionarul Idea::Bank S.A.? Grupul Getin Holding Polonia
  • Grup financiar polonez listat la Bura din Varsovia sub indicele bursier MWIG40, cu activitati in Polonia, Romania, Rusia, Belarus si Ucraina;
  • 7.979 angajati;
  • Total active: 471,4 mil. euro
  • Profit net atribuibil actionarilor (2014): 41,5 mil. euro
Date financiare aferente datei de 31 decembrie 2014
Sursa: Comunicat de Presa Idea::Bank