Impactul BT in economie, prin Start-Up Nation: 5.500 de idei de afaceri sustinute au generat peste 25.000 de locuri de munca 10.03.2020 0 793 Aproape 60% din beneficiarii de pana acum ai Programului Start-Up Nation sunt clienti ai Bancii Transilvania. Prin BT se deruleaza circa 5.500 de proiecte din cele 10.ooo inscrise in program. Au fost create peste 25.000 de job-uri in intreaga tara, 19.500 dintre acestea insemnand angajari pentru persoane defavorizate, absolventi de liceu sau persoane care nu aveau loc de munca. Varsta medie a antreprenorilor este de 37 de ani.Cele mai multe proiecte sustinute sunt in Bistrita-Nasaud, Salaj, Bihor, Timis si Prahova, cu o medie de 330/judet. Banca a acordat pana acum aproape 2.600 de credite-punte in cadrul programului, in valoare totala de aproape 500 de milioane de lei. Antreprenorii pot accesa Pachetul BT Start-Up Nation, care cuprinde credit-punte (dobanda fixa: 4,5%; comision de acordare: 0,75%), cont curent, facilitatea Contul primul an gratuit si facilitati complementare bankingului. Toate acestea sunt destinate gestionarii afacerii si rezolva nevoi ale antreprenorilor in primul an de business – de la realizarea siteului firmei sau a propriului magazin online, facturare, gratuitate pentru medicina muncii si anunturi de recrutare, pana la accesul la cursuri si workshop-uri.#Sustenabilitate: Aproape 100 dintre afacerile sustinute de BT prin Start-Up Nation au legatura, prin obiectul de activitate, cu cultura, educatia si sportul.Pentru BT, programul Start-Up Nation este o ocazie in plus sa sustina antreprenorii si comunitatile prin stimularea infiintarii de firme, educatie antreprenoriala si digitala, generarea de locuri de munca si contributie la incluziunea sociala.Sursa: Banca Transilvania Articole similare IMM Subiecte relevante IMM (intreprinderi mici si mijlocii) Q & A