finzoom logo 19 ani
  • Credite
      • Credite Ipotecare

      • Compara oferte
      • Catalog
      • Prima Casa
      • Credite de Nevoi Personale

      • Compara oferte
      • Catalog
      • Credite Auto

      • Compara oferte
      • Catalog
      • Leasing Auto

      • Compara oferte
      • Catalog
  • Carduri
      • Carduri de Credit

      • Compara
      • Catalog
      • Carduri de Debit

      • Compara oferte
      • Catalog
  • Depozite si Conturi
      • Depozite la Termen

      • Compara oferte
      • Catalog
      • Conturi de Economii

      • Compara oferte
      • Catalog
      • Conturi Curente

      • Compara oferte
      • Catalog
      • Pachete

      • Compara oferte
      • Catalog
  • Fonduri
      • Fonduri de Investitii

      • Compara oferte
      • Catalog
      • Fonduri de Pensii

      • Compara oferte
      • Catalog
  • IMM
      • Credite

      • Compara oferte
      • Catalog
      • Carduri de Credit

      • Compara oferte
      • Catalog
      • Carduri de Debit

      • Compara oferte
      • Catalog
      • Depozite la Termen

      • Compara oferte
      • Catalog
      • Conturi Curente

      • Compara oferte
      • Catalog
  • Articole
      • Categorii

      • Educatie
        • Revista Educatia Financiara
        • Banii pe Intelesul Copiilor
        • Consumer Classroom
        • Pastila de Educatie Financiara
        • BCR
      • Altele
        • Internet Banking
        • Promotii
        • Pachete
        • Private Banking
      • Piata de Capital
      • Credite
        • Credite Ipotecare
        • Credite de Nevoi Personale
        • Credite Auto
        • Credite Rapide
        • Leasing Auto
        • Prima Casa
      • Carduri
        • Carduri de Credit
        • Carduri de Debit
      • Economisire
        • Economisire Creditare
        • Conturi Curente
        • Conturi de Economii
        • Depozite la Termen
      • Fonduri
        • Fonduri de Investitii
        • Fonduri de Pensii
      • Asigurari
        • RCA
      • Servicii
        • Telefonie
        • Televiziune
        • Internet
      • IMM
        • Credite IMM
        • Carduri de Credit IMM
        • Carduri de Debit IMM
        • Depozite IMM
        • Conturi Curente IMM
      • Financiar
      • Economie
      • Produse
      • Video
      • Statistica
        • Curs Valutar
        • Indici interbancari
        • Indexuri DAE
    • Etichete
  • Resurse utile
      • Statistica

      • Curs valutar BNR
      • Indici bancari de referinta
      • Institutii financiare

      • Banci
      • Calculatoare

      • Calculator DAE Credit
      • Calculator Rambursare Anticipata
      • Calculator Credit Maxim (garantii)
      • Calculator Refinantare Credit
      • Calculator DAE Depozit
      • Calculator Pensie Privata
      • Calculator Investitii
      • Calculator Conturi de Economii
      • Calculator Plan de Economii
      • Calculator Plan de Acumulare
      • Widgets

      • Top 5 Credite Nevoi Personale
      • Top 5 Credite Ipotecare
      • Convertor valutar
      • Calculator Pensie
      • Calculator DAE Credite
      • Calculator Refinantare
  • CLUB FINZOOM
Ma abonez Forum

Abonare RSS

  • Educatie
  • Altele
  • Piata de Capital
  • Credite
  • Carduri
  • Economisire
  • Fonduri
  • Asigurari
  • Servicii
  • IMM
  • Financiar
  • Economie
  • Produse
  • Video
  • Statistica
  1. Compara Produse
  2. Articole
  3. Comunicat de Presa
  4. Incendiul – principala cauza pentru cele mai mari despagubiri platite de OMNIASIG in primul semestru

Stiri si sfaturi

Arhiva 2006-2013

sectiune
ToateSFATURIVIDEOSTIRICOMUNICAT DE PRESAMODIFICARI PRODUSEEDUCATIE FINANCIARAGHIDURIINTREBARINOUTATI FINZOOM
categorii
EDUCATIECREDITE IPOTECARECREDITE DE NEVOI PERSONALECARDURI DE CREDITDEPOZITE LA TERMENFONDURI DE INVESTITII
  • Toate categoriile

    • Educatie
      • Revista Educatia Financiara
      • Banii pe Intelesul Copiilor
      • Consumer Classroom
      • Pastila de Educatie Financiara
      • BCR
    • Piata de Capital
    • Carduri
      • Carduri de Credit
      • Carduri de Debit
    • Fonduri
      • Fonduri de Investitii
      • Fonduri de Pensii
    • Servicii
      • Telefonie
      • Televiziune
      • Internet
    • Financiar
    • Produse
    • Statistica
      • Curs Valutar
      • Indici interbancari
      • Indexuri DAE
    • Altele
      • Internet Banking
      • Promotii
      • Pachete
      • Private Banking
    • Credite
      • Credite Ipotecare
      • Credite de Nevoi Personale
      • Credite Auto
      • Credite Rapide
      • Leasing Auto
      • Prima Casa
    • Economisire
      • Economisire Creditare
      • Conturi Curente
      • Conturi de Economii
      • Depozite la Termen
    • Asigurari
      • RCA
    • IMM
      • Credite IMM
      • Carduri de Credit IMM
      • Carduri de Debit IMM
      • Depozite IMM
      • Conturi Curente IMM
    • Economie
    • Video

Incendiul – principala cauza pentru cele mai mari despagubiri platite de OMNIASIG in primul semestru pe Property si asigurari de locuinte

30.09.2019
0 714

OMNIASIG Vienna Insurance Group sustine o comunicare transparenta in domeniul sau de activitate, oferind, periodic, date despre activitatea companiei, printre care si cele mai insemnate despagubiri platite pe principalele linii de produse din portofoliu.

Valoarea totala a despagubirilor platite de companie in primul semestru din 2019 a fost de peste 413 milioane lei, in crestere fata de aceeasi perioada a anului trecut.

Pe segmentul PROPERTY, in primul semestru din 2019, una dintre cele mai mari despagubiri platite de companie in ultimii ani a fost cea provocata de incendiul de la fabrica de condimente Solina, incident pentru care a fost platita o despagubire in valoare de peste 50 milioane lei. Pe locul al doilea, ca urmare a unui furt dintr-un
Motiveaza-ti economiile! Depozit in lei pe 3 sau 6 luni cu dobanda 7,5% | Zero comisione | TBI Bank | Aplica acum!
depozit
, se afla o despagubire de peste 1,2 milioane lei. A treia pozitie in topul acestui segment este ocupata de un incendiu izbucnit in subsolul unui combinat, pentru care a fost platita o despagubire in valoare de peste 762.000 lei.

Pentru a veni in sprijinul asiguratilor prin reducerea timpului de instrumentare, precum si prin simplificarea procesului de constatare a daunelor, OMNIASIG a introdus incepand cu anul 2018 facilitatea de autoconstatare pentru persoanele juridice, in anumite conditii.

In topul aferent liniei RCA, primele doua cele mai mari despagubiri, in valoare de 1,1 milioane lei, au fost platite pentru un accident soldat cu un deces, intre doua vehicule care au intrat in coliziune in Italia, respectiv pentru un autoturism intrat in coliziune cu un stalp de metal in Romania, accident soldat cu un deces si vatamari corporale. A treia despagubire, in valoare de peste 860.000 lei a fost platita in cazul unui accident in care conducatorul unei autoutilitare a pierdut controlul directiei de mers, acrosand un pieton aflat pe marginea drumului, care ulterior a decedat.

OMNIASIG investeste constant in digitalizarea proceselor cu avantaje reale pentru clienti. In 2018, compania a introdus si facilitatea de solutionare, in anumite conditii, a dosarelor de dauna RCA doar in baza fotografiilor si documentelor trimise de catre pagubit prin mijloace de comunicare electronice.

Pe linia asigurarilor CASCO, cea mai mare despagubire a fost in valoare de peste 410.000 lei, platita pentru un accident in care un autotractor a lovit in spate un camion stationat pe banda de urgenta. Pe locul al doilea se situeaza o despagubire de 376.000 lei pentru un accident petrecut in Franta, in care remorca incarcata a unui autotractor s-a rasturnat. A treia despagubire, in valoare de 375.000 lei a fost platita in cazul unui accident in care, din cauza soselei inghetate, soferul a pierdut controlul asupra camionului si a iesit pe partea dreapta a carosabilului, lovind parapetul de protectie, gardul si coltul unei case.

Cei mai multi dintre asiguratii din segmentul asigurarilor CASCO aleg sa isi repare autovehiculele avariate in unitati reparatoare partenere OMNIASIG.

OMNIASIG dispune de o retea de aproximativ 700 de unitati reparatoare partenere, preponderent cu statut de dealer/concesionar. Avantajul principal al realizarii reparatiilor in cadrul retelei de unitati reparatoare partenere este reprezentat de garantia unei reparatii de calitate, precum si de proceduri simplificate, intrucat decontarea costurilor se realizeaza direct intre asigurator si service, fara implicarea financiara a asiguratului.

Pe segmentul ASIGURARILOR DE LOCUINTE, cea mai mare despagubire a fost in valoare de 620.000 lei, suma platita in urma unui incendiu izbucnit la o mansarda, din cauza cosului de fum. Pe locul al doilea se afla o despagubire platita pentru o vila afectata de alunecari de teren si de deplasarea placilor tectonice, despagubire in valoare de 591.000 lei. A treia despagubire, in valoare de 440.000 lei, a fost platita pentru o casa afectata de alunecari de teren.

Clientii OMNIASIG au la dispozitie doua proceduri simplificate de instrumentare a daunelor: autoconstatarea si plata rapida a daunelor.

Facilitatea de plata rapida a daunelor fara constatare (in valoare de pana la 2.000 lei, pentru anumite riscuri, fara solicitare de documente), se adreseaza tuturor persoanelor fizice care au o polita de asigurare facultativa a locuintei incheiata la OMNIASIG, permitandu-le asiguratilor sa isi poata face reparatiile in locuinta in cel mai scurt timp posibil.

In ceea ce priveste linia ASIGURARILOR DE CALATORIE, cea mai mare despagubire (64.000 lei) a fost achitata in cazul unei facturi de brat, in urma unui accident la ski in Austria. Pe a doua pozitie se afla o despagubire in valoare de 63.000 lei, suma platita pentru o fractura de picior, pacientul aflandu-se in Turcia in momentul producerii leziunii. Pe locul trei se claseaza o despagubire de 56.000 lei pentru o ruptura de ligament incrucisat, ca urmare a unui accident la ski in Austria.

OMNIASIG evalueaza, incepand cu anul 2015, nivelul calitatii serviciilor oferite clientilor prin sistemul de masurare Net Promoter Score (NPS) validat la nivel international. Prin urmare, clientii care au avut un dosar de dauna la OMNIASIG sunt rugati sa evalueze experienta avuta si modalitatea de instrumentare a daunei, satisfactia asiguratului si calitatea serviciilor oferite fiind masurate intr-un sistem eficient, pe o scala de la 1 la 10. Rezultatul NPS la nivel general a fost in intervalul ianuarie – iunie 2019 de 88,42%, in crestere cu 4,02% fata de acelasi interval din 2018.

Sursa: Omniasig
Articole similare
Asigurari RCA
Subiecte relevante
asigurare de calatorie asigurare locuinta

Q & A


Cautare Avansata Cautare Rapida

Forum FinZoom

  • Recente
  • Cele mai citite
  • Cele mai comentate
  • Despre noi
  • Publicitate
  • Contact
  • Politica cookies
  • Confidentialitate
  • Parteneri
  • RSS
  • Harta site

Aboneaza-te folosind adresa ta de email pentru a primi informatii relevante, materiale de educatie financiara, informatii despre produse si servicii financiare, sondaje, concursuri si in scop de marketing.

Aboneaza-te
#
Copyright © 2021 | Toate drepturile rezervate.
#