ING Bank impreuna cu parteneri ONG, clienti si angajati se implica pentru diminuarea efectelor cauzate de COVID-19 02.04.2020 0 450 ING Bank Romania impreuna cu partenerii ONG contribuie la reducerea suprasolicitarii sistemului medical cu o donatie totala de 330.000 euro directionati catre achizitia de echipamente de protectie si teste, dar si catre dezvoltarea unor platforme oficiale de informare publica. De asemenea, ING Bank ofera clientilor care isi doresc sa se alature demersurilor in lupta impotriva COVID-19 posibilitatea de a contribui la Fondul de Urgenta cu donatii direct din Home’Bank. Acesta este doar un prim demers anuntat de ING Bank pentru sustinerea comunitatii in lupta imediata cu pandemia Covid-19. In lunile urmatoare, odata ce efectele pandemiei vor pune presiune in primul rand la nivelul sanatatii financiare a romanilor si asupra antreprenorilor, ING Bank va anunta noi initiative sociale.Interventii directe in sistemul medicalING Bank sponsorizeaza achizitia a peste 3000 de echipamente de protectie care vor fi donate in urmatoarele 2 saptamani unor unitati medicale de stat ce au nevoie de sprijin urgent, precum si achizitia a 5000 de sisteme de testare. Va fi astfel posibila realizarea a 5.000 testari RT-PCR gratuite, insemnand reactivi, consumabile si sisteme de recoltare pentru depistarea COVID-19, teste procesate in reteaua de laboratoare REGINA MARIA la cererea directa a institutiilor si spitalelor publice. Donatii prin ING Home’BankClientii ING Bank care isi doresc sa se alature eforturilor pentru diminuarea efectelor generate de COVID-19, au posibilitatea de a dona direct din Home’Bank in Fondul de Urgenta, gestionat de Fundatia Comunitara Bucuresti. Banii donati vor ajunge catre organizatii locale ce sprijina grupurile vulnerabile (din punct de vedere social sau medical) afectate direct sau indirect de COVID-19 (ex.: persoane cu alte afectiuni, care acum nu mai pot primi ingrijire in spitale).Fondurile stranse prin intermediul ING Home’Bank sunt destinate cu precadere urgentelor generate de criza COVID-19 care vor aparea in perioada urmatoare in randul comunitatilor si persoanelor vulnerabile identificate de Fundatiile Comunitare, ONG-uri sau grupuri de initiativa civice. Pentru a dona, clientii trebuie sa intre in Home’Bank, sa acceseze meniul Plati, sectiunea Doneaza si sa aleaga suma dorite. Parteneriatul cu Fundatia Comunitara Bucuresti vine in completarea initiativei ING Tech Romania – hub-ul global de software al grupului ING, care a sprijinit spitalele din Oradea, Brasov, Iasi si Suceava cu echipamente de protectie si teste de depistare COVID19.Solutii digitale, utile in criza COVID19ING Bank a pus intotdeauna accentul pe solutii digitale, prin simplificarea produselor, a serviciilor si a proceselor, si a oferit clientilor instrumentele necesare astfel incat sa decida singuri cand si cum doresc sa faca anumite actiuni. Astfel, in contextul pandemiei de COVID-19, inca de la inceputul crizei locale am sprijinit organizatia Code4Romania in initiativa de a dezvolta 6 solutii digitale, pentru degrevarea presiunii pe sistemul medical, alaturi de Fundatia Vodafone Romania si Fundatia Romano-Americana. In ultimele 2 saptamani, pentru dezvoltarea lor s-au implicat full-time 3 angajati ING, voluntari ai asociatiei. Aceste solutii sunt derulate in parteneriat cu Guvernul Romaniei prin Autoritatea pentru Digitalizarea Romaniei (ADR):Platforma stirioficiale.ro, primul site din ecosistemul de 6 solutii digitale, accesat pana acum de 2 milioane de romani vizitatori unici, reuneste toate informatiile venite de la autoritati, comunicatele oficiale, conferintele de presa si hotararile Comitetului pentru Situatii Speciale de Urgenta, pentru combaterea dezinformarii. cemafac.ro, cel de-al doilea site lansat cuprinde un ghid cu reguli de interactiune, actiune si comportament recomandate in timpul situatiei de urgenta generata de pandemia COVID-19.datelazi.ro, cel de-al treilea site lansat ofera informatii privind dimensiunea corecta a efectelor cauzate de COVID-19 in Romania, direct din surse oficiale, diminuand panica prin stimularea transparentei.Celelalte 3 solutii digitale care urmeaza sa fie lansate sunt:stamacasa.ro - colecteaza rapid informatii si faciliteaza o evaluare constanta a situatiei, cu scopul de a reduce suprasolicitarea numerelor de urgenta, oferind sprijin in managementul cazurilor pentru autoritati.rohelp.ro - permite conectarea ONG-urilor abilitate cu oferta de resurse financiare sau materiale pusa la dispozitie.diasporahub.ro colecteaza rapid informatii si faciliteaza o evaluare constanta a situatiei, cu scopul de a reduce suprasolicitarea numerelor de urgenta, oferind sprijin in cazul celor care se afla in afara granitelor tarii. Masuri pentru angajati. Peste 95% dintre angajatii ING Bank lucreaza de acasaING Bank a aplicat o serie de masuri pentru a proteja sanatatea angajatilor si a clientilor, dar, in acelasi timp, si pentru a asigura functionarea serviciilor bancii. Astazi, peste 95% dintre colegii din sediul central ING lucreaza de acasa, fara a influenta buna functionare a serviciilor noastre. Colegii care vin la birou fac parte din echipele care asigura servicii critice pentru continuitatea activitatii ce nu se pot desfasura de acasa. In ceea ce priveste reteaua de ING Office, am redus programul de lucru, acum intre orele 09.00 – 15.00, am limitat numarul de clienti care fi in acelasi timp in sediu si am montat panouri de protectie pe birourile consultantilor nostri. Oamenii sunt prioritatea noastra principala si luam toate masurile necesare pentru siguranta si sanatatea lor. Masuri de sprijin pentru clientiPentru clienti am luat masuri atat pentru a usura accesul la servicii cotidiene pe care le pot face prin internet banking, ING Home’Bank, dar si pentru clientii care intampina dificultati in plata creditelor. Clientii ING Bank pot beneficia de informatii relevante si actualizate privind masurile legate de credite imobiliare si de nevoi personale, IMM-uri si micro-companii, dar si recomandarile noastre la https://ing.ro/lp/informatii-utile-coronavirus.Sursa: ING Bank Articole similare Financiar Subiecte relevante banci Q & A