• Clientii persoane fizice au acum posibilitatea de a retrage sume mici de numerar la toate bancomatele ING fara a folosi cardul, cu ajutorul unui cod emis prin aplicatia mobila Home’Bank;
• Codul, format din sase cifre, poate fi generat exclusiv in versiunea mobila a Home’Bank si este valabil 15 minute;
• Clientii pot retrage maximum 500 lei/zi, respectiv 10.000/luna cu ajutorul acestei noi functionalitati.
Incepand cu acest weekend, clientii ING care detin un
cont curent au posibilitatea de a retrage sume mici de numerar fara a-si folosi cardurile la toate bancomatele ING din Romania. Aceasta functionalitate poate fi accesata exclusiv prin aplicatia mobila Home’Bank, unde clientii pot genera un cod format din sase cifre care va fi ulterior solicitat si introdus la bancomat. 90% din accesarile Home’Bank provin de pe dispozitive mobile. Cum functioneaza?
Clientii trebuie sa deschida aplicatia mobila Home’Bank, sa mearga la sectiunea Plati si sa acceseze Retragere fara
card. Acolo, ei selecteaza suma si contul curent din care aceasta va fi retrasa. Codul format din sase cifre este apoi generat si are o disponibilitate de maximum 15 minute. Odata generat, validitatea codului poate fi verificata in Home’Bank, unde clientii au un cronometru in timp real in sectiunea dedicata, precum si un pop-up in pagina de pornire a aplicatiei care ii avertizeaza ca au un cod activ.
In plus, utilizatorii aplicatiei mobile Home’Bank au optiunea de a dezactiva codul in timpul acestor 15 minute de valabilitate, in cazul in care se razgandesc in privinta sumei pe care doresc sa o retraga sau doresc anularea operatiunii cu totul.
Functionalitatea de retragere fara
card este disponibila numai pentru conturile curente in lei, iar limita de retragere este de 500 RON/zi, respectiv 10.000 RON/luna. Odata finalizate tranzactiile, clientii primesc notificari push sau sms, daca cele doua optiuni sunt activate in aplicatie. “Aceasta este o functionalitate pe care clientii nostri digitalizati cu siguranta o vor aprecia. In timp ce majoritatea dintre noi ar iesi din casa fara portofele, este mult mai putin probabil sa facem asta fara telefoanele noastre. Noi o vedem ca pe o solutie pentru acele momente in care ai nevoie rapid de o suma mica de numerar, ti-ai uitat cardul acasa, iar plata mobila nu este o optiune dintr-un motiv sau altul.
Functionalitatea vine in linie cu promisiunea facuta clientilor nostri: sa le oferim o banca mobila, pe care sa o poata accesa si utiliza oricand si oriunde. Iar pentru clientii nostri care si-au deschis conturile 100% digital, aceasta este optiunea perfecta pana cand cardurile lor fizice vor ajunge acasa. Conturile lor sunt active in aceasta perioada si au acces la banii lor prin plati mobile sau, acum, prin retrageri fara
card, astfel incat sa poata continua sa faca ceea ce le aduce bucurie”, a declarat Javier Montes Pita, Head of Retail ING Bank Romania. In ceea ce priveste operatiunile cu numerar fara
card, ING ofera acum un serviciu complet. Pentru cei care doresc sa depuna numerar fara a-si folosi cardurile, banca a lansat in 2018 un serviciu destinat atat clientilor, cat si non-clientilor. Acest serviciu se bazeaza pe acelasi principiu, insa codul este generat de consultantii ING Office, iar valabilitatea acestuia se incheie la sfarsitul zilei in care a fost emis (23:59 PM). Mecanismul de depunere a numerarului este simplu: persoanele care doresc sa depuna trebuie sa comunice consultantilor ING Office IBAN-urile in care doresc sa depuna numerar, sursa banilor si scopul transferului (conform cerintelor legale de a obtine aceste detalii). Apoi, acestia primesc un cod care poate fi utilizat pentru depunerea in bancomat. Sursa: ING Bank