ING Bank Romania lanseaza ‘do your thing’ 14.07.2020 0 1254 ING Bank Romania a lansat noua sa directie de brand - ‘do your thing’, parte din strategia Think Forward a companiei. Aceasta subliniaza misiunea ING de a sustine oamenii sa fie cu un pas inainte, in viata si in afaceri, incurajandu-i sa faca mai multe din lucrurile pe care le iubesc. Intreg conceptul, condensat in trei cuvinte simple, vorbeste despre faptul ca oamenii sunt liberi sa se concentreze asupra a ceea ce conteaza cel mai mult pentru ei, stiind ca, atat in viata personala, cat si in cea profesionala, pot face lumea mai buna prin a fi ei insisi. "Pentru mine, ‘do your thing’ este misiunea ING de a-i sustine pe oameni sa fie cu un pas inainte in viata si in afaceri spusa intr-un mod foarte simplu, in doar trei cuvinte: ‘do your thing’. Exista atat de multa energie si inspiratie in spatele acestor cuvinte, care in acelasi timp sunt si usor de inteles si de internalizat. Cu totii vrem sa facem ceea ce ne inspira si, in special in contextul COVID-19, vrem sa redescoperim lucrurile mici care ne aduc bucurie. Ca banca, este responsabilitatea si privilegiul nostru de a ajuta clientii sa faca mai mult loc pentru ele, prin eliminarea grijilor privind banii si banking-ul. Astfel, le oferim mai mult timp pe care sa il petreaca alaturi de familiile lor si de a se bucura de viata. Iar ‘do your thing’ este promisiunea pe care o facem, prin care le spunem ca suntem alaturi de ei", a declarat Silvia Mihailescu, Director Marketing, Communicare si CSR ING Bank Romania. Ce inseamna ‘do your thing’‘do your thing’ inseamna libertate, promisiunea ING de a le oferi clientilor o experienta de banking personala, simpla si smart. Personala se traduce intr-un proces dezvoltat avandu-i pe ei in minte. Simplu le ofera optiunea unor operatiuni de banking cotidiene, in care acestia nu simt complexitatea din spatele operarii unei banci. Iar Smart inseamna ideile si noile tehnologii care aduc solutii relevante la indemana acestora. Si datorita acestei interactiuni fluide, clientii au posibilitatea de a face ceea ce conteaza mai mult pentru ei, indiferent daca este vorba despre mai mult timp petrecut in gradina sau participarea la un triatlon. CampaniaLansarea oficiala a noii directii de brand a avut loc printr-o noua campanie implementata in parteneriat cu Jazz Communications. Aceasta vorbeste despre redescoperirea micilor placeri ale vietii, aratand diferite personaje in propria poveste cotidiana. Aceste povesti sunt construite in jurul noului pachet de salariu ING, care ofera "si, si, si" – si plati mobile, si un curs valutar avantajos disponibil non-stop, si taxe zero la orice bancomat, pentru oricine isi aduce salariul la ING. "Provocarea noastra a fost sa fim prima tara din lume care incepe sa comunice sub noua platforma globala, si asta tocmai in mijlocul pandemiei care ne-a dat peste cap planurile tuturor. Dar tocmai de aceea am considerat ca este cel mai bun moment pentru unul din cele mai iubite branduri din Romania sa demonstreze cum se poate transforma si cum poate sustine romanii sa treaca mai usor prin aceste schimbari. ‘do your thing’ recunoaste o nevoie fundamentala pentru Romani: nevoia de libertate. Cu atat mai mult in ultimele luni, cand restrictiile impuse de pandemie ne limiteaza spatiul de miscare, timpul, relatiile, increderea. Dar noi avem istoric capacitatea de a ne descurca in conditii restrictive, de a ne redescoperi si redefini micile bucurii, de a ne trai viata de zi cu zi in ciuda restrictiilor. In noile sale haine, ING celebreaza aceasta libertate si o sustine prin solutii de banking care nu te incurca, sunt simple, personale si smart. Asa ca in prima campanie DYT demonstram tocmai cum vara asta, desi avem atatea limitari, fiecare dintre noi isi poate trai momentul lui pe deplin, atunci cand are Card Complet de la ING cu si,si,si", a adaugat Irina Pencea, Managing Partner si Director de Strategie Jazz Communications. Spoturile TV au fost create cu ajutorul regizorului danez Sune Sorensen, care a folosit o tehnica ce a implicat filmarea single-shot, actiunea fiind naturala si fluida. Iar pentru ca muzica a jucat un rol important in crearea povestilor, ING a gasit o potrivire perfecta cu piesele trupei romanesti We singing colors. "Am inceput sa lucram cu echipa ING in mijlocul unei abordari globale noi in comunicare, in care produsele bancare nu mai sunt eroii, ci exista doar pentru a ajuta oamenii sa faca ceea ce le da sens si bucurie in viata. Sloganul ‘do your thing’, vorbeste despre noi, despre pasiunile, ciudateniile si imperfectiunile asumate zi de zi. In campania Card Complet ne-am propus sa redam in fiecare spot o frantura de viata autentica, interesanta, inspirata din povestile romanilor. Si sa facem ca prezenta produsului in reclama sa fie cat mai simpla si naturala. Si sa o facem dintr-un singur cadru. Ocazie cu care am vazut cat de repede trec 30 de secunde cand iti propui sa redai o poveste frumoasa intr-un single-shot. ING a stiut intotdeauna sa explice produsele bancare cu buna dispozitie si un pic de magie. Vrem sa pastram asta si in povestile ce vor urma in campania ‘do your thing’ ", a completat Valentin Suciu, Creative Partner Jazz Communications. Incepand cu 13 iulie, noua directie de brand va fi prezenta in toate activitatile de marketing si comunicare ale companiei, canalele digitale ale ING Bank Romania fiind deja aliniate cu aceasta. Noua directie include elemente de brand noi precum un stil diferit de fotografie, un logo audio si semnarea tuturor materialelor cu ‘do your thing’. Sursa: ING Bank Articole similare Financiar Q & A