finzoom logo 19 ani
  • Credite
      • Credite Ipotecare

      • Compara oferte
      • Catalog
      • Prima Casa
      • Credite de Nevoi Personale

      • Compara oferte
      • Catalog
      • Credite Auto

      • Compara oferte
      • Catalog
      • Leasing Auto

      • Compara oferte
      • Catalog
  • Carduri
      • Carduri de Credit

      • Compara
      • Catalog
      • Carduri de Debit

      • Compara oferte
      • Catalog
  • Depozite si Conturi
      • Depozite la Termen

      • Compara oferte
      • Catalog
      • Conturi de Economii

      • Compara oferte
      • Catalog
      • Conturi Curente

      • Compara oferte
      • Catalog
      • Pachete

      • Compara oferte
      • Catalog
  • Fonduri
      • Fonduri de Investitii

      • Compara oferte
      • Catalog
      • Fonduri de Pensii

      • Compara oferte
      • Catalog
  • IMM
      • Credite

      • Compara oferte
      • Catalog
      • Carduri de Credit

      • Compara oferte
      • Catalog
      • Carduri de Debit

      • Compara oferte
      • Catalog
      • Depozite la Termen

      • Compara oferte
      • Catalog
      • Conturi Curente

      • Compara oferte
      • Catalog
  • Articole
      • Categorii

      • Educatie
        • Revista Educatia Financiara
        • Banii pe Intelesul Copiilor
        • Consumer Classroom
        • Pastila de Educatie Financiara
        • BCR
      • Altele
        • Internet Banking
        • Promotii
        • Pachete
        • Private Banking
      • Piata de Capital
      • Credite
        • Credite Ipotecare
        • Credite de Nevoi Personale
        • Credite Auto
        • Credite Rapide
        • Leasing Auto
        • Prima Casa
      • Carduri
        • Carduri de Credit
        • Carduri de Debit
      • Economisire
        • Economisire Creditare
        • Conturi Curente
        • Conturi de Economii
        • Depozite la Termen
      • Fonduri
        • Fonduri de Investitii
        • Fonduri de Pensii
      • Asigurari
        • RCA
      • Servicii
        • Telefonie
        • Televiziune
        • Internet
      • IMM
        • Credite IMM
        • Carduri de Credit IMM
        • Carduri de Debit IMM
        • Depozite IMM
        • Conturi Curente IMM
      • Financiar
      • Economie
      • Produse
      • Video
      • Statistica
        • Curs Valutar
        • Indici interbancari
        • Indexuri DAE
    • Etichete
  • Resurse utile
      • Statistica

      • Curs valutar BNR
      • Indici bancari de referinta
      • Institutii financiare

      • Banci
      • Calculatoare

      • Calculator DAE Credit
      • Calculator Rambursare Anticipata
      • Calculator Credit Maxim (garantii)
      • Calculator Refinantare Credit
      • Calculator DAE Depozit
      • Calculator Pensie Privata
      • Calculator Investitii
      • Calculator Conturi de Economii
      • Calculator Plan de Economii
      • Calculator Plan de Acumulare
      • Widgets

      • Top 5 Credite Nevoi Personale
      • Top 5 Credite Ipotecare
      • Convertor valutar
      • Calculator Pensie
      • Calculator DAE Credite
      • Calculator Refinantare
  • CLUB FINZOOM
Ma abonez Forum

Abonare RSS

  • Educatie
  • Altele
  • Piata de Capital
  • Credite
  • Carduri
  • Economisire
  • Fonduri
  • Asigurari
  • Servicii
  • IMM
  • Financiar
  • Economie
  • Produse
  • Video
  • Statistica
  1. Compara Produse
  2. Articole
  3. Comunicat de Presa
  4. ING Bank Romania - Rezultate Solide in Primul Trimestru al Anului 2015

Stiri si sfaturi

Arhiva 2006-2013

sectiune
ToateSFATURIVIDEOSTIRICOMUNICAT DE PRESAMODIFICARI PRODUSEEDUCATIE FINANCIARAGHIDURIINTREBARINOUTATI FINZOOM
categorii
EDUCATIECREDITE IPOTECARECREDITE DE NEVOI PERSONALECARDURI DE CREDITDEPOZITE LA TERMENFONDURI DE INVESTITII
  • Toate categoriile

    • Educatie
      • Revista Educatia Financiara
      • Banii pe Intelesul Copiilor
      • Consumer Classroom
      • Pastila de Educatie Financiara
      • BCR
    • Piata de Capital
    • Carduri
      • Carduri de Credit
      • Carduri de Debit
    • Fonduri
      • Fonduri de Investitii
      • Fonduri de Pensii
    • Servicii
      • Telefonie
      • Televiziune
      • Internet
    • Financiar
    • Produse
    • Statistica
      • Curs Valutar
      • Indici interbancari
      • Indexuri DAE
    • Altele
      • Internet Banking
      • Promotii
      • Pachete
      • Private Banking
    • Credite
      • Credite Ipotecare
      • Credite de Nevoi Personale
      • Credite Auto
      • Credite Rapide
      • Leasing Auto
      • Prima Casa
    • Economisire
      • Economisire Creditare
      • Conturi Curente
      • Conturi de Economii
      • Depozite la Termen
    • Asigurari
      • RCA
    • IMM
      • Credite IMM
      • Carduri de Credit IMM
      • Carduri de Debit IMM
      • Depozite IMM
      • Conturi Curente IMM
    • Economie
    • Video

ING Bank Romania - Rezultate Solide in Primul Trimestru al Anului 2015

07.05.2015
0 1785

ING Bank Romania a inregistrat in T1 2015 un profit net de 82 milioane de RON, in crestere cu 9% fata de aceeasi perioada a anului anterior iar portofoliul de
Stop scrolling! Oferta pe care o vezi doar o dată pe an. Dobândă de la 5,75% la creditul de nevoi personale.
credite
a crescut cu 12% fata de T1 2014 ajungand la 11.387 milioane RON.

Cota de piata in creditare a crescut la 4,9% in 2015 de la 4,6% in T1 2014 iar cota de piata in fonduri atrase s-a ridicat la 6,1% comparativ cu 5,5% in aceeasi perioada a anului anterior.


ING Bank Romania rezultate solide

ING Bank Romania a generat in T1 2015 un profit net de 82 milioane de RON, in crestere cu 9% fata de T1 2014 si venituri de 240 milioane RON, cu 17% mai mult fata de T1 2014. Cresterea veniturilor a fost influentata de cresterea afacerii in special in zona clientilor Retail si Mid Corporate Banking**.

Raportul costuri/venituri a inregistrat o imbunatatire fata de acceasi perioada a anului anterior, diminuandu-se la 56% in T1 2015 fata de 60% in T1 2014. Aceasta imbunatatire se datoreaza faptului ca evolutia pozitiva a veniturilor a depasit cresterea costurilor.

Costurile totale au inregistrat totusi o crestere de 9%, aceasta fiind generata de investitiile in tehnologie din prima perioada a anului 2015. Astfel, costurile totale in T1 2015 au ajuns la 134 milioane RON fata de 123 milioane RON in aceeasi perioada a anului anterior.

Portofoliul de
Stop scrolling! Oferta pe care o vezi doar o dată pe an. Dobândă de la 5,75% la creditul de nevoi personale.
credite
si fonduri atrase in crestere


Portofoliul de credite s-a majorat cu 12%, ajungand la 11.387 milioane RON fata de 10.192 miloane RON in T1 2014, cresterea fiind influentata de dezvoltarea activitatii pe toate segmentele de clienti, cu o contributie semnificativa (50%) a clientilor mid corporate si IMM.

Cota de piata in creditare a crescut la 4,9% comparativ cu 4,6% in T1 2014, inregistrandu-se o crestere accelerata a creditarii in RON. Din total portofoliu, ponderea creditarii in RON a crescut la 50% in T1 2015 fata de 45% in acceasi perioada a anului 2014.

Fondurile atrase au crescut de asemenea la 14.559 milioane RON, cu 13% mai mult fata de T1 2014, evolutie datorata, in principal, cresterii inregistrate in segmentul de retail unde a crescut atat numarul clientilor deponenti cat si valoarea medie a fondurilor per client.

Continuam cresterea pe piata locala

"Am inceput 2015 concentrandu-ne eforturile pe dezvoltarea unor produse inovatoare in zona digitala si intarirea prezentei in segmentul IMM care beneficiza acum de tot sprijinul nostru si de o abordare dedicata. De asemenea, anul 2015 a marcat o noua etapa in strategia ING Bank pe piata locala, etapa in care clientul este direct implicat in constructia produselor bancare, oferindu-i astfel mai multa putere de decizie", a declarat Michal Szczurek, CEO ING Bank Romania.

Cei mai activi clienti pe canalele digitale

In primul trimestru al anului 2015 banca a castigat 44.000 clienti noi persoane fizice care se adauga unui portofoliu de clienti activi atat pe canalele traditionale cat si pe cele digitale.

Cu acest portofoliu, ING Bank ramane cea mai digitalizata banca din piata locala, cu cel mai mare numar de tranzactii (12 milioane tranzactii in 2014) si cele mai mari valori tranzactionate prin canalele digitale.

(*) Rezultate financiare consolidate ale ING Bank Romania, pregatite in conformitate cu International Financial Reporting Standards (IFRS) si normele ING Group pentru contabilitate manageriala.
(**) ING Bank Romania ofera produse si servicii bancare tuturor categoriilor de clienti prin intermediul a trei divizii dedicate: divizia Retail Banking, dedicata clientilor persoane fizice si microintreprinderi, Mid Corporate Banking dedicata IMM-urilor si companiilor medii cu cifra de afaceri 0,5-50 milioane EUR si Commercial Banking, dedicata clientilor companii mari si institutii financiare.


Sursa: Comunicat de Presa ING
Subiecte relevante
sucursale investitii profit cota de piata credit banci europene

Q & A


Cautare Avansata Cautare Rapida

Forum FinZoom

  • Recente
  • Cele mai citite
  • Cele mai comentate
  • Despre noi
  • Publicitate
  • Contact
  • Politica cookies
  • Confidentialitate
  • Parteneri
  • RSS
  • Harta site

Aboneaza-te folosind adresa ta de email pentru a primi informatii relevante, materiale de educatie financiara, informatii despre produse si servicii financiare, sondaje, concursuri si in scop de marketing.

Aboneaza-te
#
Copyright © 2021 | Toate drepturile rezervate.
#