ING Card Complet, Produsul Bancar creat impreuna cu Utilizatorii, inregistreaza Rezultate Excelente 14.05.2015 0 1499 In luna aprilie, ING Bank a relansat ING Card Complet, un produs inovator construit prin implicarea clientilor bancari activi. Ca urmare, noul ING Card Complet a fost redefinit prin eliminarea taxelor si comisioanelor si a fost imbogatit cu doua servicii inovatoare: ING Bazar si Porteaza-ti banii, servicii care aduc clientilor mai multa flexibilitate si oferte relevante.Taxele si comisioanele, cele mai importante atributeING Bank a lansat pe piata ING Card Complet, produsul cu zero taxe si comisioane pentru clientii care incaseaza salariu de minim 700 RON prin ING Bank, construind astfel unul dintre cele mai competitive produse din piata:zero costuri pentru deschiderea si administrarea contului si carduluizero pentru plati in lei catre orice banca prin internet banking sau prin ING Self’Bankzero pentru incasari de la alte bancizero pentru retragerile de la ATM-urile INGzero pentru internet si mobile bankingProdusul a fost construit impreuna cu utilizatorii si s-a bazat pe studii de cercetare privind nevoile si preferintele acestora (studiu realizat de Mercury Research pentru ING Bank Romania in perioada noiembrie – decembrie 2014). In urma acestor studii a reiesit ca, pentru clienti, cele mai importante atribute in alegerea unui cont de salariu sunt: nivelul taxelor si comisioanelor (26%), reputatia bancii (26%) si competitivitatea conditiilor de creditare (15%).In baza acestor date, ING Bank a relansat ING Card Complet, eliminand taxele si comisioanele si imbogatindu-l cu doua servicii inovatoare: ING Bazar si Porteaza-ti banii, doua servicii care aduc clientilor beneficii relevante si mai multa flexibilitate."La ING Bank, eforturile noastre se concentreaza in jurul clientului. In tot ceea ce facem incepem de la clienti: ascultam ceea ce au de spus, ii implicam in procesele noastre si, impreuna, construim produse care sa le serveasca unor nevoi reale. Implicarea clientilor nu este insa ceva ce se intampla doar la momentul lansarii unui produs, ci este un proces permanent. In tot acest proces, clientii ne sunt parteneri si consultanti care ne ajuta sa ne imbunatatim la fiecare pas. Doar asa putem ramane cu adevarat relevanti", a declarat Daniel Llano Manibardo, Director Retail Banking.Clientii prefera produse bazate pe co-creatieLa doar o luna dupa lansare, ING Card Complet raporteaza rezultate extraordinare care demonstreaza preferinta clientilor pentru produse construite prin participarea lor directa. Astfel, noul ING Card Complet a determinat o crestere de 25% a numarului de clienti noi comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut.In urma studiului de piata realizat pentru a testa si intelege preferintele clientilor privind contul curent a reiesit ca 88% dintre clientii bancari din mediul urban folosesc un cont curent, iar 87% dintre detinatorii unui astfel de produs il folosesc pentru a-si incasa salariul.Contul de salariu, decizia angajatoruluiDintre acestia, doar 35% au ales in mod independent de angajator banca unde sa isi incaseze salariul. Astfel, constientizand importanta cardului de salariu (utilizat de majoritatea clientilor bancari si pentru cele mai multe operatiuni) si nevoia de a oferi clientilor mai multa flexibilitate si independenta in aceasta privinta, ING Bank a lansat Porteaza-ti banii, o solutie prin care clientii isi pot transfera singuri salariul catre ING Bank, beneficiind astfel de oferta ING Card Complet fara comisioane.Prin serviciul Porteaza-ti banii, disponibil in ING Home’Bank, oricine isi poate transfera salariul din alte banci in contul ING Bank, instantaneu si fara niciun cost. Transferul se realizeaza simplu si rapid, similar unei plati cu cardul pe internet.De la momentul lansarii, peste 600 de clienti au ales sa isi mute salariul la ING Bank utilizand noul serviciu si beneficiind astfel de oferta ING Card Complet cu zero taxe si comisioane. Mai mult decat servicii bancareExperienta clientilor este acum imbunatatita si prin ING Bazar, platforma digitala de cumparaturi care ofera reduceri speciale la comercianti relevanti, posibilitatea de a inrola orice card de fidelitate emis in piata si, in curand, plati cu telefonul mobil.Oferind reduceri la o lista de comercianti in continua crestere (de la supermarket-uri si benzinarii, la farmacii si magazine) platforma are ca scop livrarea unor oferte personalizate si cat mai relevante pentru clienti. Astfel, serviciul se bazeaza pe un mecanism de selectie demografica, tranzactionala si localizare geografica ce permite personalizarea ofertelor si identificarea celor mai potrivite reduceri pentru fiecare client.In doar 3 saptamani de la momentul lansarii, peste 900 discounturi zilnice si peste 5.500 de carduri de loialitate au fost inrolate in ING Bazar, iar numarul furnizorilor parteneri este in continua crestere.In prezent, pentru clientii care nu au venituri recurente prin ING Bank, banca percepe doua comisioane: comision de administrare lunara: 5 RON si comision de retragere ATM ING: 1,5 RON/ tranzactie. Nu se percep comisioane pentru platile si incasarile catre/din orice cont, iar serviciul Home`Bank cu parola este gratis.Sursa: Comunicat de Presa ING Bank Articole similare Economisire Subiecte relevante comision retragere numerar comisioane conturi mobile banking comisioane carduri card de debit cont curent internet banking Q & A