ING Home’Bank revine cu si mai multe oferte la comercianti si un nou design ING Bazar 10.05.2018 0 1839 ING Bazar devine mai relevant pentru experienta de shopping a clientilor ING, cu si mai multe reduceri si noi functionalitati. Clientii pot alege intre ofertele a peste 60 de comercianti cu 300 magazine la nivel national.7 milioane de RON au fost returnati in total celor 70.000 de utilizatori de cand ING Bazar a fost lansat, acum 3 ani.Noua interfata a aplicatiei centralizeaza reducerile, cardurile de fidelitate si ofertele de rate fara dobanda pentru cardurile de credit ING. ING Bazar a fost lansata acum 3 ani ca functionalitate in ING Home’Bank, din dorinta de a fi utili clientilor in experienta lor de shppong cu un mecanism simplu: reduceri suplimentare la cumparaturi cu cardul prin accesarea ofertelor din ING Bazar. Acum, ING ii actualizeaza functionalitatile pentru a fi chiar mai relevanti: pe langa reducerile cu care ne-am obisnuit clientii, acestia pot acum sa isi inregistreze cardurile de fidelitate de la alte magazine, iar clientii cu ING Credit Card primesc oferte speciale de rate fara dobanda.ING Bazar va continua sa prezinte reduceri de la comercianti, disponibile in exclusivitate clientilor ING. Astazi, reteaua cuprinde 60 de comercianti cu peste 300 magazine in intreaga tara. In cei 3 ani de activitate, 7 milioane de RON au fost returnati in total celor 70.000 de utilizatori. Vanzarile totale generate prin ING Bazar la comerciantii inscrisi au ajuns la aproape 32 milioane de euro.Noutatea vine insa prin prezenta in platforma ING Bazar a ofertelelor speciale de rate fara dobanda pentru clientii ING Credit Card. Sectiunea include comercianti noi, precum eMAG, F64, Altex, Media Galaxy, Dedeman, Mobexpert, Hornbach si multi altii care nu sunt prezenti si cu oferte standard de reduceri in Bazar.Noile functionalitati au fost gandite cu scopul de a economisi timp si bani pentru utilizatori. Astfel, pe langa un design mai intuitiv si posibilitatea de a salva brandurile ca favorite, clientii pot acum salva electronic in ING Bazar cardurile de fidelitate de la alti comercianti. Asa, scapa de teancul de carduri care le ocupa loc in portofel, iar la cumparaturi prezinta doar codul de bare pentru a beneficia de ofertele pentru clienti fideli. "Platforma ING Home’Bank este accesata o data la doua zile de aproximativ 75% din clientii ING. Home’Bank devine o platforma complexa si din ce in ce mai utila clientilor zi de zi, depasind conditia de serviciu financiar. Utilitatea ING Bazar dovedita in cei trei ani de activitate, faptul ca avem cei mai activi clienti in piata de tranzactii cu cardul la POS sau online, dar si dorinta noastra de a contribui la experienta lor de shopping ne-au determinat sa aducem oferte mai bogate, o experienta imbunatatita si o interfata mai intuitiva", a declarat Vlad Stanilescu, Head of Digital la ING Bank Romania.La finalul lui 2017, ING a raportat peste 100 de milioane de tranzactii la POS si pe platformele de e-commerce, cu 48% mai mult decat in anul 2016. Tranzactiile contactless au crescut cu 140% anul trecut, de la 28 de milioane la 67,2 milioane tranzactii.Comercianti precum benzinariile MOL, Sensiblu, Fashion Days, Cora, Carturesti, Hervis, Mobexpert, Bata, World Class si multi altii sunt prezenti in platforma cu reduceri dedicate clientilor ING. Sursa: ING Bank Articole similare Economie Subiecte relevante clienti banci Q & A