KRUK Romania, companie membra a Grupului KRUK, liderul pietei de management al creantelor din zona Europei Centrale, lanseaza un nou serviciu pentru clientii sai, persoane cu datorii. Noua platforma www.e-KRUK.ro vine in ajutorul clientilor companiei, ca o interfata pentru solutii flexibile de plata.

"Pentru KRUK, clientul a fost si va ramane permenent in centrul activitatii noastre. Fiecare produs sau serviciu pe care il oferim are menirea de le a facilita clientilor interactiunea cu noi. Le oferim acestora posibilitatea de a verifica situatia datoriilor, la orice ora, de oriunde. Cu ajutorul platformei e-KRUK.ro ei pot vedea stadiul datoriilor, pot stabili un angajament de plata si isi pot actualiza datele de contact, acestea fiind doar cateva avantaje disponibile non-stop", explica Cosmina Marinescu, Director de Operatiuni, KRUK Romania. Odata stabilit angajamentul de plata, clientii pot alege modalitatea de primire a acestuia cu ajutorul unui agent de teren, pe e-mail sau prin posta.

Platforma e-KRUK contine numeroase materiale explicative, astfel orice client o poate utiliza cu usurinta: sectiune cu intrebari frecvente si raspunsurile aferente, termeni specifici si instructiuni de gestionare a datoriilor, iar in curand vom posta de asemenea tutoriale video si manualul de utilizare a platformei. Daca au nevoie de ajutor, agentii KRUK le stau la dispozitie cu informatii suplimentare.

Fie ca folosesc calculatorul, tableta sau telefonul mobil, prin intermediul platformei e-KRUK, clientii pot stabili intalniri cu un agent KRUK sau pot solicita sa fie sunati, daca vor considera ca au nevoie de ajutor suplimentar pentru esalonarea platii datoriilor. In cazul in care doresc sa li se restituie o plata, sa faca o sesizare sau sa transfere sume de bani pe alte dosare pe care le administreaza KRUK, clientii au la dispozitie o serie de formulare pe care le pot descarca, completa si transmite direct din Sectiunea E-mail existenta in platforma.

"KRUK Romania isi dezvolta strategiile si modelele de colectare pornind de la cerintele clientilor. Dorim sa le oferim acestora solutii de plata moderne, usor de utilizat si la indemana oricui. Transparenta este cuvantul cheie, iar e-KRUK.ro asta ofera: transparenta datoriilor. Clientii pot vedea de la ce creditor a fost preluata datoria, isi stabilesc rata pe care pot s-o plateasca cu regularitate, informatiile despre dosar fiind usor de accesat din contul de utilizator", a mai adaugat Cosmina Marinescu.

Orice client cu datorii cesionate la KRUK isi poate crea un cont pe platforma e-KRUK.ro pentru a plati in rate convenabile debitul restant. Acest nou serviciu este gratuit si nu implica alte taxe sau comisioane pentru a beneficia de el. Lansarea acestuia reprezinta un pas mai aproape de clientii KRUK, o noua facilitate de interactiune cu compania, lansata in contextul Zilei fara Datorii, initiativa a Grupului KRUK, marcata pe 17 noiembrie. Momentul este unul simbolic si indeamna clientii si publicul general la responsabilitate si cumpatare in cheltuirea banilor.

Sursa: KRUK