- Pentru al patrulea an consecutiv, Mastercard este alaturi de fanii Electric Castle si ii surprinde cu beneficii si experiente electrice, in calitate de
card preferat al festivalului - Mastercard da un nou sens conceptului de festival si ofera cea mai cool cazare, chiar in inima Electric Castle: o locuinta utilata complet, care vine la pachet cu surprize inedite
Pentru al patrulea an consecutiv, Mastercard impartaseste latura de nepretuit a muzicii cu fanii Electric Castle si le ofera beneficii exclusive si momente electrice, in calitate de
card preferat al festivalului.
Anul acesta, Mastercard da un nou sens conceptului de festival si transforma pasiunea pentru muzica a doi participanti la Electric Castle intr-o experienta de nepretuit, oferindu-le cea mai cool cazare, aflata chiar in inima festivalului.
Cei doi participanti vor beneficia de o locuinta utilata complet, care vine la pachet cu surprize inedite: propriul barman care le va face o demonstratie de preparare a bauturilor si le va pregati cocktailuri pe masura, o cina delicioasa menita sa le ofere energia necesara pentru concertele artistilor preferati si o sesiune sanatoasa de yoga pentru reincarcarea bateriilor.
"Parteneriatul cu Electric Castle, ajuns la a patra editie, reprezinta pentru noi o ocazie speciala de a fi din nou alaturi de fanii festivalului si de a trai, impreuna cu ei, emotia electrica a celor cinci zile de festival. An de an, impreuna cu partenerii nostri, dezvoltam si sustinem solutii eficiente si accesibile pentru festivalieri, astfel incat sa construim experiente memorabile. La editia din acest an, am invitat un cuplu sa se bucure de cele mai exclusiviste beneficii, chiar din propria lor casa, complet mobilata si utilata, aflata in inima Electric Castle. Astfel, le-am pregatit un spatiu plin de surprize, in care pot avea acces simplu si rapid utilizand tehnologia NFC, dar care, mai ales, dispune de toate facilitatile la care poate visa orice festivalier inrait", a declarat Ada Iftodi, Marketing Manager, Mastercard.
"Ne place sa ne suprindem publicul cu idei inovative la fiecare editie Electric Castle, iar Mastercard este partenerul ideal alaturi de care putem gandi si pune in practica solutii care duc experienta de festival la un alt nivel. E o provocare careia reusim sa ii raspundem in mod creativ an de an, stiind ca avem sustinerea unui brand pentru care inovatia e parte din ADN", a afirmat Andrei Vanca, Head of Communications, Electric Castle.
Electric Castle si Mastercard se afla deja la cea de-a patra editie in care le ofera fanilor modalitati de plata simple si eficiente, atat pentru bilete, cat si in cadrul evenimentului, incurajand in acest mod platile contactless. In acest an, toti cei care platesc contactless cu un
card Mastercard sau Maestro pot avea parte de beneficii unice: upgrade la Premium Pass pentru doua persoane, Electric hoodies si
credit 50 de lei pe bratara de festival. In vederea completarii experientelor de nepretuit, nelipsit din peisaj va fi Premium Lounge-ul Mastercard gazduit de Biutiful, aflat in proximitatea scenei principale.
Sursa: Mastercard