Mastercard priveste spre viitor, sprijinind start-up-urile din domeniul inteligentei artificiale 13.04.2017 1 1211 S-au deschis inscrierile in cadrul programului global Start Path 2017.Mastercard sustine start-up-urile din domeniul inteligentei artificiale care regandesc serviciile de banking si plati si care se afla intr-o faza avansata de consolidare a business-ului. Pentru aceste companii, Mastercard a deschis sesiunea de inscrieri pentru cursurile sale de vara din cadrul programului global Start Path 2017.Start Path Global este o initiativa globala care sustine start-up-uri aflate in faze avansate de dezvoltare si care sunt asteptate sa modeleze viitorul comertului.In sesiunea din primavara, trei din cinci start-up-uri care s-au alaturat programului Start Path 2017 au ca domeniu de activitate inteligenta artificiala (IA). Aceste companii folosesc IA pentru a analiza comportamentul consumatorului, pentru a creste interesul clientilor fata de magazine sau de filialele bancilor, precum si pentru a calcula facturile sau extrasele de cont, determinand astfel o varietate de inovatii in domeniul retail-ului. Celelalte doua start-up-uri au dezvoltat solutii care extind accesul la retail al consumatorilor prin dezvoltarea serviciului POS.De exemplu, compania Divido, cu sediul in Londra, le ofera proprietarilor de magazine si dezvoltatorilor din domeniul retail o platforma omnichannel care le permite consumatorilor sa esaloneze o plata mare in mai multe rate. Endor, din Tel Aviv, este prima platforma software inteligenta care le permite oamenilor de afaceri sa adreseze orice intrebare predictibila si sa primeasca raspunsuri relevante, in timp scurt si cu privire la orice domeniu. Intre celelalte companii tip start-up incluse in sesiunea de primavara a programului Start Path 2017 se numara:Fluid IA – combina IA cu realitatea augmentata, in vederea crearii de experiente de ultima generatie in materie de servicii bancare si de comert atat in filiale, cat si in magazine pentru clientii acestora. NetPlusDotCom – ii ajuta pe retaileri sa faca tranzitia de la "fizic" la "virtual" si sa le ofere clientilor acestora servicii suplimentare de plata online. "Start-up-urile din domeniul fintech, din intreaga lume, contribuie la proiectarea unui viitor digital," declara Amy Neale, Vicepresedinte Mastercard Start Path. "Ele aduc o abordare noua care contribuie la cresterea optiunilor si experientelor pentru clienti intr-o varietate de industrii. Activitatea nostra alaturi de aceste companii ne ajuta sa conectam noi tehnologii cu retele financiare de incredere si sigure, precum si cu procesele asociate acestora, astfel incat sa putem crea o experienta comerciala mai facila si mai profitabila pentru clientii nostri."Transpunerea ideilor in actiuniInca din 2014, echipa Start Path a fost in atentia a mai mult de 5.000 de companii tip start-up. Intre timp, echipa a lucrat indeaproape cu 100 de companii din 24 de tari. Pe durata primelor patru cursuri, 20% dintre participanti au lucrat cu Mastercard in cadrul unor proiecte comerciale sau pilot. In Europa, Mastercard colaboreaza cu DigiSEq, un serviciu de plata care are la baza conceptul de Internet al Lucrurilor (Internet of Things) si care presupune conectarea clientilor care utilizeaza dispozitivele produse de DigiSEq cu serviciile de Internet banking prin token ale Mastercard, permitand efectuarea de plati prin toate dispozitivele digitale. Procesul de selectie este acum deschis pentru sesiunea din vara 2017 Mastercard a deschis, de asemenea, sesiunea de inscrieri pentru cursurile sale din vara pentru programul Start Path 2017, care se adreseaza start-up-urilor aflate deja in faza finala a procesului de consolidare. S-a deschis inscrierea pentru programul virtual de 6 luni. Inscrierea pentru sesiunea urmatoare din vara este deschisa pana pe 23 aprilie 2017 ora 11:59 EST. Companiile start-up interesate pot vizita site-ul www.startpath.com pentru a obtine mai multe informatii si pentru completarea formularului de inscriere. Articole similare Financiar Subiecte relevante MasterCard plata online start-up Q & A