finzoom logo 19 ani
  • Credite
      • Credite Ipotecare

      • Compara oferte
      • Catalog
      • Prima Casa
      • Credite de Nevoi Personale

      • Compara oferte
      • Catalog
      • Credite Auto

      • Compara oferte
      • Catalog
      • Leasing Auto

      • Compara oferte
      • Catalog
  • Carduri
      • Carduri de Credit

      • Compara
      • Catalog
      • Carduri de Debit

      • Compara oferte
      • Catalog
  • Depozite si Conturi
      • Depozite la Termen

      • Compara oferte
      • Catalog
      • Conturi de Economii

      • Compara oferte
      • Catalog
      • Conturi Curente

      • Compara oferte
      • Catalog
      • Pachete

      • Compara oferte
      • Catalog
  • Fonduri
      • Fonduri de Investitii

      • Compara oferte
      • Catalog
      • Fonduri de Pensii

      • Compara oferte
      • Catalog
  • IMM
      • Credite

      • Compara oferte
      • Catalog
      • Carduri de Credit

      • Compara oferte
      • Catalog
      • Carduri de Debit

      • Compara oferte
      • Catalog
      • Depozite la Termen

      • Compara oferte
      • Catalog
      • Conturi Curente

      • Compara oferte
      • Catalog
  • Articole
      • Categorii

      • Educatie
        • Revista Educatia Financiara
        • Banii pe Intelesul Copiilor
        • Consumer Classroom
        • Pastila de Educatie Financiara
        • BCR
      • Altele
        • Internet Banking
        • Promotii
        • Pachete
        • Private Banking
      • Piata de Capital
      • Credite
        • Credite Ipotecare
        • Credite de Nevoi Personale
        • Credite Auto
        • Credite Rapide
        • Leasing Auto
        • Prima Casa
      • Carduri
        • Carduri de Credit
        • Carduri de Debit
      • Economisire
        • Economisire Creditare
        • Conturi Curente
        • Conturi de Economii
        • Depozite la Termen
      • Fonduri
        • Fonduri de Investitii
        • Fonduri de Pensii
      • Asigurari
        • RCA
      • Servicii
        • Telefonie
        • Televiziune
        • Internet
      • IMM
        • Credite IMM
        • Carduri de Credit IMM
        • Carduri de Debit IMM
        • Depozite IMM
        • Conturi Curente IMM
      • Financiar
      • Economie
      • Produse
      • Video
      • Statistica
        • Curs Valutar
        • Indici interbancari
        • Indexuri DAE
    • Etichete
  • Resurse utile
      • Statistica

      • Curs valutar BNR
      • Indici bancari de referinta
      • Institutii financiare

      • Banci
      • Calculatoare

      • Calculator DAE Credit
      • Calculator Rambursare Anticipata
      • Calculator Credit Maxim (garantii)
      • Calculator Refinantare Credit
      • Calculator DAE Depozit
      • Calculator Pensie Privata
      • Calculator Investitii
      • Calculator Conturi de Economii
      • Calculator Plan de Economii
      • Calculator Plan de Acumulare
      • Widgets

      • Top 5 Credite Nevoi Personale
      • Top 5 Credite Ipotecare
      • Convertor valutar
      • Calculator Pensie
      • Calculator DAE Credite
      • Calculator Refinantare
  • CLUB FINZOOM
Ma abonez Forum

Abonare RSS

  • Educatie
  • Altele
  • Piata de Capital
  • Credite
  • Carduri
  • Economisire
  • Fonduri
  • Asigurari
  • Servicii
  • IMM
  • Financiar
  • Economie
  • Produse
  • Video
  • Statistica
  1. Compara Produse
  2. Articole
  3. Comunicat de Presa
  4. Mastercard simplifica istoricul tranzactiilor online

Stiri si sfaturi

Arhiva 2006-2013

sectiune
ToateSFATURIVIDEOSTIRICOMUNICAT DE PRESAMODIFICARI PRODUSEEDUCATIE FINANCIARAGHIDURIINTREBARINOUTATI FINZOOM
categorii
EDUCATIECREDITE IPOTECARECREDITE DE NEVOI PERSONALECARDURI DE CREDITDEPOZITE LA TERMENFONDURI DE INVESTITII
  • Toate categoriile

    • Educatie
      • Revista Educatia Financiara
      • Banii pe Intelesul Copiilor
      • Consumer Classroom
      • Pastila de Educatie Financiara
      • BCR
    • Piata de Capital
    • Carduri
      • Carduri de Credit
      • Carduri de Debit
    • Fonduri
      • Fonduri de Investitii
      • Fonduri de Pensii
    • Servicii
      • Telefonie
      • Televiziune
      • Internet
    • Financiar
    • Produse
    • Statistica
      • Curs Valutar
      • Indici interbancari
      • Indexuri DAE
    • Altele
      • Internet Banking
      • Promotii
      • Pachete
      • Private Banking
    • Credite
      • Credite Ipotecare
      • Credite de Nevoi Personale
      • Credite Auto
      • Credite Rapide
      • Leasing Auto
      • Prima Casa
    • Economisire
      • Economisire Creditare
      • Conturi Curente
      • Conturi de Economii
      • Depozite la Termen
    • Asigurari
      • RCA
    • IMM
      • Credite IMM
      • Carduri de Credit IMM
      • Carduri de Debit IMM
      • Depozite IMM
      • Conturi Curente IMM
    • Economie
    • Video

Mastercard simplifica istoricul tranzactiilor online

03.02.2021
0 558

Mastercard lanseaza o noua solutie de banking digital, care le ofera posesorilor de
Ia-ti acum cardul de credit pentru plati oriunde in lume, cu pana la 36 de rate fara dobanda pentru tranzactii efectuate pana la 36 decembrie 2025 | CEC Bank
card
mai multe detalii despre achizitiile lor. Furnizata de Ethoca, companie detinuta de Mastercard, noul produs va imbunatati experienta digitala a consumatorilor, oferind detalii suplimentare despre tranzactii, precum numele comerciantului, sigla acestuia si locul in care a avut loc achizitia. Astfel, pentru a creste vizibilitatea brandului si a reduce nivelul de confuzie in cazul tranzactiilor neidentificate care duc la solicitari nejustificate pentru rambursarea banilor, comerciantii sunt invitati sa isi incarce logo-urile in sistem. In plus, Mastercard lucreaza indeaproape cu emitentii pentru introducerea unui nou standard la nivel de industrie, astfel incat, incepand de la finalul anului 2022, canalele bancare digitale sa includa informatii complete ale tranzactiilor.

Conform unui studiu recent, majoritatea consumatorilor romani au raportat dificultati in identificarea anumitor tranzactii prin intermediul canalelor bancare digitale. Anxietatea legata de potentialele fraude a determinat mai multi
Centrul de Solutionare Alternativa a Litigiilor in Domeniul Bancar (CSALB) - un ajutor de nadejde pentru consumatori - rezolva gratuit neintelegerile dintre banci si consumatori.
consumatori
sa depuna cereri de rambursare a fondurilor, care puteau fi evitate.

Cu totii ne-am confruntat cu situatia in care nu am putut identifica imediat anumite tranzactii aflate pe extrasul de
Ia-ti acum cardul de credit pentru plati oriunde in lume, cu pana la 36 de rate fara dobanda pentru tranzactii efectuate pana la 36 decembrie 2025 | CEC Bank
cont
. De exemplu, numele comerciantului poate fi irecognoscibil sau numele procesorului de plati poate fi afisat in locul numelui comerciantului. Noul studiu Mastercard arata ca aceasta este o problema comuna care genereaza emotii negative pentru multi romani care utilizeaza servicii bancare digitale. Pana la 57% dintre respondenti declara ca li se intampla uneori sa nu poata recunoaste achizitiile afisate in istoricul tranzactiilor, in timp ce pentru aproape unul din cinci acest lucru se intampla des sau foarte des. Aceasta situatie ii face pe
Centrul de Solutionare Alternativa a Litigiilor in Domeniul Bancar (CSALB) - un ajutor de nadejde pentru consumatori - rezolva gratuit neintelegerile dintre banci si consumatori.
consumatori
sa se simta anxiosi (47%), iritati (32%), confuzi (6%) si neajutorati (8%).
Cea mai comuna reactie din partea romanilor care nu pot identifica o tranzactie este sa sune imediat banca (50%) sau, mai rar, comerciantul (3%). 43% dintre romani admit ca aleg sa contacteze banca desi, dupa o anumita perioada, si-ar putea aminti detalii despre tranzactiile neidentificate initial.

Reclamatiile pot fi evitate

In 87% dintre cazuri, apelurile catre bancile posesorilor de
Ia-ti acum cardul de credit pentru plati oriunde in lume, cu pana la 36 de rate fara dobanda pentru tranzactii efectuate pana la 36 decembrie 2025 | CEC Bank
carduri
conduc, de obicei, la depunerea unei reclamatii, sub forma unei cereri de rambursare a fondurilor. Cu toate acestea, multe dintre reclamatii se dovedesc a fi nejustificate. Pana la 4 din 10 dintre
Centrul de Solutionare Alternativa a Litigiilor in Domeniul Bancar (CSALB) - un ajutor de nadejde pentru consumatori - rezolva gratuit neintelegerile dintre banci si consumatori.
consumatori
fie descopera ca au uitat de achizitie (30%), fie afla ca a fost vorba de o tranzactie realizata de un alt membru al familiei (10%). Totusi, odata ce o cerere de rambursare a fost depusa, aceasta trebuie sa fie solutionata sau inchisa de catre emitent - ceea ce genereaza costuri operationale, legate de timpul petrecut pentru contactarea titularului cardului, verificarea tranzactiei si procesarea cazului clientului, si presupune, in medie, o durata de pana la 2 saptamani.

Respondentii studiului comandat de Mastercard confirma ca isi doresc sa vada detalii suplimentare despre cumparaturile realizate cu cardul, in istoricul tranzactiilor, pentru a putea identifica achizitiile mai usor si mai rapid. In opinia romanilor, cele mai utile detalii ar fi denumirea comerciantului (66%), sigla acestuia (29%) si locatia in care a fost efectuata achizitia (45%). Un istoric mai complex al tranzactiilor efectuate cu cardul ar sprijini consumatorii in identificarea rapida a comerciantului (44%) si a achizitiei (49%), si, mai ales, ofera detinatorilor de
Ia-ti acum cardul de credit pentru plati oriunde in lume, cu pana la 36 de rate fara dobanda pentru tranzactii efectuate pana la 36 decembrie 2025 | CEC Bank
carduri
sentimentul de incredere si de control asupra tranzactiilor (40%).

Comerciantii, invitati sa-si incarce logo-urile

Noua solutie dezvoltata de Mastercard va contribui la cresterea gradului de satisfactie a consumatorilor si va imbunatati semnificativ experienta utilizatorilor, limitand, in acelasi timp, frecventa cererilor de rambursare adresate emitentilor si comerciantilor. Vizitand site-ul logo.ethoca.com si completand formularul aferent, comerciantii isi pot incarca logo-ul cu usurinta pentru a fi afisat pe canalele de banking digital, atat online, cat si mobile, fara niciun cost. Odata pregatite, logo-urile acestora vor fi asociate tranzactiilor corespondente, in cadrul aplicatiilor de banking digital, adaugand astfel indicii vizuale clare, care ii vor ajuta pe detinatorii de
Ia-ti acum cardul de credit pentru plati oriunde in lume, cu pana la 36 de rate fara dobanda pentru tranzactii efectuate pana la 36 decembrie 2025 | CEC Bank
card
sa identifice rapid achizitiile autorizate. In ceea ce priveste comerciantii, aceasta functionalitate reprezinta atat o oportunitate de reducere a numarului de cereri de rambursare a fondurilor, care sunt costisitoare si consumatoare de timp, cat si de a-si creste vizibilitatea.
„Ne-am angajat sa colaboram cu emitentii si comerciantii pentru a face din aceasta functionalitate un standard pentru utilizatorii de servicii bancare digitale pana la finalul anului 2022. Credem ca o transparenta mai mare a tranzactiilor imbunatateste semnificativ experienta celor care utilizeaza canalele de servicii bancare digitale si le ofera consumatorilor un confort psihic si un sentiment de control asupra cheltuielilor. Din perspectiva emitentilor, solutia creste gradul de interactiune dintre detinatorii de
Ia-ti acum cardul de credit pentru plati oriunde in lume, cu pana la 36 de rate fara dobanda pentru tranzactii efectuate pana la 36 decembrie 2025 | CEC Bank
carduri
si canalele digitale ale bancii, iar in cazul comerciantilor, acestia vor obtine mai multa vizibilitate pentru brandul lor. De asemenea, atat bancile, cat si comerciantii vor beneficia de un volum mai mic de apeluri si reclamatii din partea consumatorilor”, a declarat Cosmin Vladimirescu, Country Manager Mastercard Romania si Croatia.

Noua solutie dezvoltata de Mastercard si Ethoca este deosebit de relevanta in era digitala, in care popularitatea serviciilor bancare online si mobile creste la o rata fara precedent. In prezent, aceste aplicatii reprezinta principalele canale de comunicare pentru clientii bancilor, 49% dintre romani folosind servicii bancare digitale mai mult de o data pe saptamana si 24% cel putin o data pe zi, conform studiului. Printre caracteristicile care ii determina pe respondenti sa utilizeze canale bancare digitale se numara timpul economisit (66%), posibilitatea de a accesa aceste canale de oriunde si oricand (63%), un control mai bun asupra tranzactiilor de cumparaturi (53%), precum si simplitatea si convenienta acestor instrumente pentru gestionarea finantelor (44%). Avansul digital (65%) este, de asemenea, unul dintre primele 3 criterii in alegerea unei
Centrul de Solutionare Alternativa a Litigiilor in Domeniul Bancar (CSALB) - un ajutor de nadejde pentru consumatori - rezolva gratuit neintelegerile dintre banci si consumatori.
banci
, alaturi de credibilitatea acesteia (66%) si de beneficiile financiare asociate ofertei sale (58%).

Sursa: Mastercard
Articole similare
Carduri

Q & A


Cautare Avansata Cautare Rapida

Forum FinZoom

  • Recente
  • Cele mai citite
  • Cele mai comentate
  • Despre noi
  • Publicitate
  • Contact
  • Politica cookies
  • Confidentialitate
  • Parteneri
  • RSS
  • Harta site

Aboneaza-te folosind adresa ta de email pentru a primi informatii relevante, materiale de educatie financiara, informatii despre produse si servicii financiare, sondaje, concursuri si in scop de marketing.

Aboneaza-te
#
Copyright © 2021 | Toate drepturile rezervate.
#