Masterpass accelereaza evolutia platilor online si mobile pentru eMAG, Fashion Days, UPC si Romcard 05.10.2016 1 1619 eMAG, Fashion Days si UPC faciliteaza accesul consumatorilor la cea mai moderna experienta de plata, prin intermediul MasterpassRomcard va integra portofelul digital online si mobil in platforma Masterpass a MastercardMastercard extinde acceptarea solutiei de plati digitale Masterpass in Romania, prin intermediul unor parteneriate strategice incheiate cu unii dintre cei mai importanti promotori locali ai platilor online cu cardul. Astfel, eMAG, Fashion Days si UPC au ales integrarea solutiei Masterpass pentru a facilita accesul consumatorilor la cea mai simpla, rapida si securizata experienta de plata digitala, prin Masterpass. Alaturi de acestia, Romcard va integra propriul portofel digital in platforma Masterpass, urmand a lansa inclusiv o aplicatie mobila a wallet-ului pana la finele anului. "Asistam la o tranzitie accelerata catre platile digitale, ce speram sa devina in curand un obicei si pentru consumatorii din Romania. Mastercard investeste semnificativ in transformarea platilor online intr-o experienta simpla si usoara, si suntem incantati sa vedem un cvartet de giganti ai pietei locale de plati electronice alaturandu-ni-se in acest demers" a declarat Gabriel Ghita, Head of New Business CEE, Mastercard Europe.eMAG, cel mai mare retailer online din Romania, Fashion Days, destinatia de fashion numarul 1 in Europa, si UPC, una dintre cele mai mari companii de telecomunicatii din piata locala, au optat pentru implementarea solutiei pentru plati digitale Masterpass. Consumatorii care isi achita online cumparaturile si facturile vor beneficia de o experienta la plata simpla, eficienta si sigura prin intermediul serviciului digital Masterpass, fara a fi nevoiti sa introduca detaliile cardului si informatiile personale pentru fiecare plata, prin simpla utilizare a butonului "Cumpara cu Masterpass™"."Este esential sa ne concentram atentia asupra serviciilor care imbunatatesc vizibil experienta de cumparare pentru clientii nostri, si ne bucuram sa avem in Mastercard un partener solid, venind impreuna in intampinarea consumatorilor de comert online din Romania cu o metoda simpla, sigura si convenabila pentru efectuarea cumparaturilor de pe eMAG" a declarat Tudor Manea, General Manager eMAG Romania."Cumparatorii Fashion Days sunt preponderent persoane din mediul urban, care au o viata activa si pentru care timpul este pretios. Incercam sa ne adaptam nevoilor lor si sa le crestem increderea in e-commerce, prin servicii de calitate si campanii atractive. Parteneriatul cu Mastercard, care face mai usor procesul de plata online, reprezinta inca un pas in a oferi o experienta de cumparare facila si rapida. Integrarea solutiei Masterpass se va finaliza in platforma Fashion Days pana la finalul anului", spune Andrei Chirila, Chief Marketing Officer, Fashion Days."Ne bucuram sa oferim metode diversificate de plata clientilor nostri si sa contribuim, in acelasi timp, la intelegerea si adoptarea obiceiului de plata online, tot mai acceptat versus platile traditionale. Am lansat recent noua platforma My UPC, dedicata clientilor nostri, iar Masterpass va completa perfect functionalitatile nou lansate si in special optiunile pentru plata facturii. Masterpass este o metoda simpla, rapida si convenabila, recomandata pentru platile online, asa cum este si in cazul serviciilor fixe de televiziune si internet pentru acasa, de aceea consideram ca va reprezenta un avantaj pentru clientii UPC Romania", a declarat Bogdan Bucurei, Director Marketing Rezidential UPC Romania.Portofelul digital al Romcard va integra solutia MasterpassRomcard isi va integra portofelul digital in platforma Masterpass, oferindu-le utilizatorilor acestui portofel acces la cea mai moderna experienta de plata online. In plus, Romcard va lansa, pana la finele acestui an, versiunea pentru dispozitive mobile a portofelului digital, aceasta fiind compatibila atat Android, cat si iOS. Astfel, consumatorii vor putea efectua plati online prin wallet-ul Romcard, si in curand, si comertul traditional, prin asocierea cardului lor in portofelul digital instalat pe dispozitivul lor mobil preferat. In plus, utilizatorii portofelului digital mobil vor putea efectua transferuri P2P in conditii de maxima siguranta, prin interemediul suitei de solutii pentru plati digitale Masterpass."Este evident ca ne indreptam catre o lume "mobile" in care platile efectuate intr-un mod foarte facil, dar la un nivel inalt de securitate, vor inlocui, treptat, modul traditional de plata. Fiind un pionier in lumea platilor cu cardul, Romcard continua sa inoveze, sprijinind initiativele Mastercard in acest domeniu” a declarat Valentin Costache, IT & eCommerce Manager, RomCard.Actualmente disponibil in 33 piete la nivel global si urmand a fi extins cu inca 3 piete pana la sfarsitul anului 2016, Masterpass stocheaza toate informatiile despre plata, inclusiv detaliile cardurilor - informatiile de livrare si preferintele de plata - intr-un cadru sigur si convenabil, utilizand cele mai avansate metode de securitate disponibile momentan in ecosistemul global al platilor. In luna iunie 2016, Masterpass era disponibil pentru peste 200 milioane consumatori din 18 tari europene, aproape dublu fata de finele primului trimestru al anului.Pentru a afla mai multe informatii despre platforma Masterpass si despre cele mai noi parteneriate ale Mastercard, reprezentantii companiei va asteapta cu detalii la standul Mastercard din cadrul expozitiei Internet & Mobile World 2016, 5 - 6 octombrie 2016.Sursa: MasterCard Articole similare Carduri Subiecte relevante clienti MasterCard plata online plata cu cardul card Q & A