Masterpass le ofera consumatorilor, institutiilor emitente si comerciantilor experiente la plata simple si securizate 14.09.2016 0 2449 La finele lunii iunie, Masterpass era disponibil pentru peste 200 milioane consumatori din 18 tari europeneDiverse institutii emitente importante din Asia, Europa si SUA si-au propus inrolarea a circa 80 milioane portofele digitale in Masterpass, pana la sfarsitul anuluiConsumatorii au acum posibilitatea de a plati prin Masterpass si in peste 6 milioane de locatii ale comerciantilor din 77 tari, care accepta plati contactless Pe masura ce ponderea platilor digitale in Europa continua sa creasca, avand potentialul de a ajunge pana la 38% din total pana in 2020, transformarea continua a Mastercard intr-o companie cu tot mai multe valente digitale este sustinuta de cresterea rapida, sprijinul si succesul Masterpass - solutia pentru plati digitale a companiei. La finele lunii iunie 2016, Masterpass era disponibil pentru peste 200 milioane consumatori din 18 tari europene, aproape dublu fata de finele primului trimestru al anului. Institutiile emitente si comerciantii din aceste tari le pot furniza consumatorilor experiente la plata rapide, simple si sigure, indiferent de dispozitivul sau canalul utilizat – online, in magazine sau in cadrul aplicatiilor comerciantilor. 40 de institutii emitente majore la nivelul celor 18 tari din Europa, incluzand KBC Bank in Irlanda, Intesa Sanpaolo in Italia, SEB, Nordea, Swedbank, ICA Banken si Resurs Bank din Suedia, dar si Viseca, in Elvetia, utilizeaza acum Masterpass pentru a integra plati digitale in serviciile lor. Roland Zwyssig, CMO in cadrul Viseca Card Services SA a declarat: "am optat pentru utilizarea Masterpass furnizat de Mastercard pentru ca este o solutie globala, securizata si le asigura o experienta placuta clientilor nostri. Intre ianuarie si iunie 2016 am atins 400.000 inregistrari Masterpass, ceea ce este cu adevarat impresionant."In contextul in care sumele cheltuite pe cumparaturi online in Europa sunt estimate sa creasca cu 55% pana in 2020, iar numarul de telefoane smartphone este asteptat sa urce de la 1,9 miliarde in 2013 pana la 5,6 miliarde in 2019, Masterpass ofera singura solutie completa, disponibila institutiilor emitente, pentru efectuarea de tranzactii comerciale pe mai multe canale si dispozitive. Prin adaugarea functionalitatilor de plata digitala cu ajutorul Masterpass, institutiile emitente isi pot dezvolta si diferentia gama de produse, inclusiv aplicatia de mobile banking, si pot integra propriile servicii – inclusiv afisarea soldului, alerte la realizarea cumparaturilor sau plata prin puncte de recompensa – pentru a diferentia solutia de alte optiuni de plata digitala existente in piata. Institutii emitente majore din Asia, Europa si Statele Unite ale Americii si-au propus inrolarea automata a circa 80 milioane portofele digitale in cadrul Masterpass, pana la finele acestui an. Expansiunea globala si noile functionalitati ale MasterpassViziunea Masterpass este de a sustine toate formele de comert pentru a raspunde celei mai vaste game de experiente la comercianti si nevoi ale consumatorilor. Actualmente disponibil in 33 piete la nivel global si urmand a fi extins cu inca 3 piete pana la sfarsitul anului 2016, Masterpass stocheaza toate informatiile despre plata, inclusiv detalii ale cardurilor - atat din reteaua Mastercard cat si din alte retele de plata - informatiile de livrare si preferintele de plata, intr-un cadru sigur si convenabil.In luna iulie, Mastercard a lansat o noua etapa a evolutiei Masterpass – serviciul omni-channel de plati complet digitale disponibil institutiilor emitente, comerciantilor si consumatorilor, ce utilizeaza cele mai avansate metode de securitate disponibile momentan in ecosistemul global al platilor. Deja lansata in America, noua solutie Masterpass va fi extinsa in Africa, Asia Pacific, Europa, America de Sud si Caraibe, Orientul Mijlociu si America de Nord pe parcursul anului 2016, precum si in 2017. In Europa, Mastercard este in curs de a furniza tehnologia de tokenizare criptata pentru securizarea a mai mult de 225 milioane de carduri si dispozitive de plata, pentru a combate frauda la nivelul a 18 tari.Comerciantii care accepta Masterpass le ofera consumatorilor experiente de plata digitale inovatoare si securizateMasterpass este disponibil momentan la sute de mii de comercianti, online sau in aplicatiile acestora. Consumatorii au acum posibilitatea de a utiliza Masterpass si in peste 6 milioane de locatii ale comerciantilor din 77 tari, care accepta plati contactless. Printre noii comercianti regasim American Tourister, Kinepolis si Tui Travel, din Belgia, Galeria Kaufhof, Media Markt si Saturn (Germania), 3Italia si Vodafone (Italia), Letsbonus si Lastminute, din Spania, Arlanda Express (Suedia), Boots, See Tickets si The Hut Group, din Marea Britanie, acesta alaturandu-se celor peste 100.000 comercianti din regiune care accepta Masterpass, inclusiv Trenitalia, Alitalia si Czech Railways. Masterpass le furnizeaza comerciantilor o securitate avansata, cu mai multe nivele de protectie, prin utilizarea tehnologiilor de criptare a datelor si tokenizare a cardurilor, pentru a creste gradul de protectie impotriva riscului de frauda.In Marea Britanie, Mastercard reinventeaza modul in care oamenii isi platesc consumatia la restaurante. Prin intermediul Qkr! with Masterpass, consumatorii isi pot plati nota de masa, pot comanda suplimentar, pot imparti nota de plata si pot oferi bacsis, totul prin intermediul smartphone-ului lor. Serviciul este actualmente disponibil la scara larga in Marea Britanie, cu lanturi de restaurante precum wagamama, Ask Italian, Zizzi’s si Carluccio’s oferindu-le consumatorilor acces la aceasta metoda de plata. "Europa se afla in fruntea tranzitiei accelerate catre digital, iar europenii vor nu doar metode simple si inteligente de a plati sau de a interactiona, ci si experiente superioare, care le simpifica viata in mediul digital. Alaturi de partenerii nostri, pioneram transformarea modului in care efectuam platile in fiecare zi, iar 200 milioane de oameni au deja acces la plati eficiente prin intermediul smartphone-ului sau dispozitivului conectat la Masterpass. Evolutia pe care am inregistrat-o alaturi de banci, comercianti si consumatori este dovada eforturilor noastre de a genera experiente de plata simple si sigure, oriunde isi doresc consumatorii," a declarat Javier Perez, Presedinte, Europa, in cadrul Mastercard.Sursa: MasterCard Articole similare Carduri Produse Subiecte relevante clienti comisioane carduri MasterCard Q & A