Nu poti sa pui un pret dragostei….mai ales cand vine vorba despre Ziua Indragostitilor. Studiu MasterCard 13.02.2017 0 1007 Potrivit studiului anual "Mastercard Love Index", #LoveIndex, banii nu reprezinta un impediment cand vrei sa creezi un moment special Fie ca este vorba de un mic gest romantic sau de o surpriza extravaganta pentru persoana iubita, se pare ca cumparatorii din intreaga lume se simt iubiti, cheltuind mai mult ca oricand pana acum in cea mai romantica zi din an.Studiul anual "Mastercard Love Index", care a analizat platile cu cardul, pe o perioada de 3 ani, dezvaluie cum cheltuielile realizate in perioada Zilei Indragostitilor au crescut cu 49%. Si in timp ce majoritatea cadourilor sunt cumparate personal, dragostea se indreapta din ce in ce mai mult catre zona digitala – cu o crestere cu 37% a numarului de tranzactii online.Daca inca nu v-ati hotarat asupra unui cadou pentru persoana iubita, nu sunteti singurii in aceasta situatie. Datele arata ca majoritatea cumparaturilor pentru Ziua Indragostitilor se intampla pe ultima suta de metri, chiar pe 13 februarie. In ultimii trei ani, aproximativ 47,4 milioane de tranzactii au fost realizate cu o zi inainte de Ziua Indragostitilor. Ultimii ani au aratat ca preferintele indragostitilor in aceasta zi se indreapta catre restaurante, cheltuielile in aceasta directie crescand cu 102% din 2014."Daca modul in care spunem "Te iubesc" se poate sa se fi schimbat in ultimii ani, sa arati persoanei iubite ca iti pasa de ea in ziua de 14 februarie e mai in voga ca oricand. Mastercard Love Index evidentiaza tendinte globale si regionale in speranta de a oferi comerciantilor cateva informatii cheie cu privire la modul in care clientii doresc sa isi petreaca cea mai romantica zi a anului", a declarat Raluca Nicolaescu, Marketing Leader Mastercard Romania.Studiul, care analizeaza comportamentul de achizitie in peste 200 de tari de pe glob, a identificat si alte tendinte ale cumparatorilor. Abordarea personala conteaza poate cel mai mult: In pofida tendintei de crestere a ponderii comertului online, 95% din tranzactiile din aceasta perioada se realizeaza personal. Consumatorii din America Latina au aratat cea mai mare schimbare spre mediul online, cu o crestere de 250% din 2014 pana in 2016, urmati fiind de Orientul Mijlociu si Africa, unde exista o crestere de 56%. De Ziua Indragostitilor, consumatorii cheltuiesc mai mult pe servicii hoteliere – 35%, o crestere de 50% in ultimii trei ani. Europenii sunt lideri la cumparaturile online comparativ cu alte regiuni ale lumii, 19% din cheltuielile lor de Ziua Indragostitilor fiind facute pe site-urile de comert electronic. Cea mai mare crestere a cheltuielilor este inregistrata de restaurante, in crestere cu 67% in aceasta perioada, in ultimii trei ani.Sursa: MasterCard Articole similare Carduri Subiecte relevante MasterCard plata cu cardul card Q & A