Strategia de crestere sustinuta, pe termen lung, a OMNIASIG Vienna Insurance Group este subliniata in continuare de evolutia pozitiva a societatii din primul semestru al anului curent. Astfel, in intervalul ianuarie–iunie 2019, valoarea primelor brute subscrise a crescut cu 14%, in comparatie cu perioada similara a anului 2018.

De asemenea, societatea a avut in primele sase luni din 2019 o evolutie pozitiva, profitul brut conform standardelor de raportare IFRS in scop de consolidare fiind de peste 21 milioane lei.

Prime Brute Subscrise: >630 milioane lei

In primul semestru din 2019, societatea a inregistrat prime brute subscrise in valoare totala de peste 630 milioane lei. Volumul total de despagubiri platite de OMNIASIG in aceasta perioada a fost de peste 410 milioane lei.

"OMNIASIG a avut o evolutie profitabila in primul semestru din 2019, in conformitate cu strategia de dezvoltare a companiei si cu asteptarile noastre. Aceasta crestere subliniaza inca o data dezvoltarea sustenabila a business-ului pe care noi o urmarim mereu. Totodata, in aceasta perioada ne-am continuat eforturile si in ceea ce priveste alinierea la prevederile IDD, cu scopul de a oferi servicii din ce in ce mai calitative, transparente si, mai ales, adaptate nevoilor clientilor nostri", spunea Mihai Tecau, Pre?edinte Directorat OMNIASIG Vienna Insurance Group

Segmentul asigurarilor auto (Casco si RCA) a avut o evolutie pozitiva in primele sase luni din 2019. Astfel, valoarea primelor brute subscrise pe linia Casco a crescut semnificativ (peste 15 %) fata de acelasi interval din anul anterior, iar linia asigurarilor de raspundere civila auto obligatorie (RCA), a inregistrat o crestere usoara. Cumulat, pe cele doua linii, OMNIASIG a inregistrat prime brute subscrise de peste 440 milioane lei, o crestere de aproximativ 15% fata de primul semestru din 2018.

In ceea ce priveste asigurarile de sanatate, acestea au avut in continuare o evolutie pozitiva, in linie cu strategia de dezvoltare a OMNIASIG. Astfel, valoarea primelor brute subscrise pe aceasta linie a inregistrat o crestere de 51% fata de acelasi interval din 2018.

Si volumul asigurarilor de calatorie (asistenta turistica) s-a majorat in aceasta perioada cu peste 30% fata de primele sase luni din 2018, demonstrand un grad din ce in ce mai ridicat de constientizare si responsabilitate a romanilor care isi petrec vacantele in afara granitelor.

Asigurarile de tip Property (linia Asigurarilor de incendiu si calamitati naturale) au inregistrat o crestere fata de primul semestru din 2018, volumul primelor brute subscrise fiind de peste 110 milioane lei.

Numarul de reclamatii inregistrate unic per petent si per caz de catre OMNIASIG Vienna Insurance Group in primul semestru al anului 2019 a fost in cuantum de 303, in timp ce numarul reclamatiilor solutionate favorabil a fost de 58, restul fiind neintemeiate. Raportat la numarul politelor de asigurare emise de companie in primul semestru al anului curent si care nu au fost anulate, numarul de petitii inregistrate unic per petent si per caz reprezinta doar 0,043% din acestea.

Totodata, raportat la numarul de dosare de dauna avizate in primul semestru al anului 2019, numarul de reclamatii inregistrate unic per petent si per caz reprezinta mai putin de 0,35% dintre acestea.

OMNIASIG evalueaza, incepand cu anul 2015, nivelul calitatii serviciilor oferite clientilor prin sistemul de masurare Net Promoter Score (NPS) validat la nivel international. Prin urmare, clientii care au avut un dosar de dauna la OMNIASIG sunt rugati sa evalueze experienta avuta si modalitatea de instrumentare a daunei, satisfactia asiguratului si calitatea serviciilor oferite fiind masurate intr-un sistem eficient, pe o scala de la 1 la 10. Rezultatul NPS la nivel general a fost in intervalul ianuarie–iunie 2019 de 88,42%, in crestere cu 4,02% fata de acelasi interval din 2018.

Sursa: Omniasig